Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miesten pitäisi oppia?

Vierailija
05.09.2022 |

Otetaan tästä oma keskustelunsa, kun toisessa ketjussa aihe nostettiin esiin.

Mutta miten olisi sellainen twisti, että kerro mitä haluaisit oman miehesi, nykyisen tai muinaisen, oppivan omasta seksuaalisuudestasi, tai mitä olet jo opettanut miehellesi? Vältetään yleistämistä, että kaikkien miesten pitäisi oppia asia X, koska sellainen väite ei pidä paikkaansa a) naisten eikä b) miesten kohdalta.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitä mies tätä.

Polarisaatio on-off.

Vierailija
2/65 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen, etä miehet ylipäänsä ajattelevat vain kalullaan.. tai että se on keskiössä myös naisen orgasmissa.

Ja näin ei mielestäni ole.. ja siis olen nainen,joten jotain jossainkohtaa tiedän. en ole mikään erilainen nainen , vain tavallinen synnyttänyt ja hyvässä parisuhteessa oleva.

Saan paljon orgasmeja ja hyvää seksiä. Olenko siis täysin väärässä miesten mielestä? Entä naisten mielestä,? jos täällä enää joku nainen edes on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joskus naista saa käsitellä varmoin ottein eikä haittaa jos ne ei ole aina kovin helliä.

Vierailija
4/65 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen, etä miehet ylipäänsä ajattelevat vain kalullaan.. tai että se on keskiössä myös naisen orgasmissa.

Ja näin ei mielestäni ole.. ja siis olen nainen,joten jotain jossainkohtaa tiedän. en ole mikään erilainen nainen , vain tavallinen synnyttänyt ja hyvässä parisuhteessa oleva.

Saan paljon orgasmeja ja hyvää seksiä. Olenko siis täysin väärässä miesten mielestä? Entä naisten mielestä,? jos täällä enää joku nainen edes on...

Lol. Lue taas aloitus ja vastaa siihen. Mitä siis haluaisit miehesi (nykyisen tai exän) oppivan seksuaalisuudestasi? Tai mitä olet jo opettanut?

Se, että miehet ajattelevat miehestäsi kalullaan on yleistys eikä muutenkaan liity tähän ketjuun mitenkään.

Vierailija
5/65 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuudesta päätellen, yksi vastaus, ei mitään...

Vierailija
6/65 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuudesta päätellen, yksi vastaus, ei mitään...

Juu, aika heikonlaisesti on oppia jaettu odotuksiini nähden. Eikö nyt kellään olisi mitään kunnollista tosielämän tarinaa siitä miten on miehestä koulutettu kelpo rakastaja?

Vai oliko se vaikea osuus sitten kuitenkin se toive, että opit olisivat elävästä elämästä, eikä vain "kaikille" (palsta)miehille osoitettuja?

Vierailija
7/65 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä aina onnistut tossa. 🤣🤣🤣😂😂😂 Ihan oikeesti nyt vähän valoja päälle😂😂😂

Vierailija
8/65 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaalina sanoisin, että miehessä suurimman kiinnostuksen herättäa  (tai on herättämättä) jokin ihan muu kuin hänen peniksensä, eikä se (hänen peniskensä) ole seksikkäin ja kiihottavin osa hänestä.  

Vierailija
9/65 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset voisivat miehiään opettaa, kun eivät itsekään oikein tiedä mitä tahtovat ja haluavat.

Vierailija
10/65 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että me naiset olemme kaikki erilaisia. En välttämättä tykkää ollenkaan samasta kun eksäs tykkäs.

Vierailija
11/65 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että me naiset olemme kaikki erilaisia. En välttämättä tykkää ollenkaan samasta kun eksäs tykkäs.

Muistat varmaan myös tuoda esiin mistä pidät?

Vierailija
12/65 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikanaan oli hieman sänkyelämä hiljentynyt ja yhdessä vaimon kanssa käytiin seksuaaliterapeutilla ( hän oli nainen). Ehkä valalaisevin neuvo tai ajatus kaiken muun hyvän pohdinnan lisäksi oli kuitenkin seuraava lauselma/oppi: 

Kukaan mies (!) ei ole vastuussa kumppaninsa orgasmista tai päinvastoin. Seksi kuuluu molemmille ja molemmilla on oikeus nauttia siitä tavallaan. Toisen mielihyvän tuottaminen on upea asia ja ihana ajatus, jossa ei saada mitään, vaan annetaan kaikki. Yhtälailla on oikeus nauttia itsekin ja siten seksi on vastavuoroista tai vain oman mielihyvän kaipaamista. Molemmat ovat sallittuja, eikä niistä pidä toista ihmistä koskaan syyllistää - muuten on vaarana, että seksistä nauttiminen kuihtuu suorittamiseen ja pelkästään toisen ihmisen palvelemiseen. Edelleen se oma orgasmi on jokaisen omalla vastuulla ja sen voi helpoimmin saavuttaa itselle miellyttävällä tavalla, kun oman vartalonsa nautinnosta tietää itse parhaiten. 

Vierailija
13/65 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset voisivat miehiään opettaa, kun eivät itsekään oikein tiedä mitä tahtovat ja haluavat.

Aamen!

Erittäin hyvin sanottu siellä perällä!

Vierailija
14/65 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me naiset tiedetään, te miehet ette vain usko, vaikka miten monasti teille sanoittaisiin.

Oppikaa nyt vaikka ihan ekaksi uskomaan mitä naiset sanovat..

Vierailija
15/65 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me naiset tiedetään, te miehet ette vain usko, vaikka miten monasti teille sanoittaisiin.

Mitä siis olet omalle miehellesi opettanut?

Vierailija
16/65 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt, että sinulla on ihana mies. Harmi, jos hän ei usko mitä sinä sanot ja sinä puolestaan pidät tuota ominaisuutta tärkeänä.

Vierailija
17/65 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun perustelet tietämystäsi naiseudella, saman logiikan mukaan et voi tietää miehistä mitään, joten ammut oman kommenttisi alas. Et ole mikään erillainen nainen, vaan tavallinen? Et vaikuta tavalliselta. Tavalliset naiset luojan kiitos osaavat asettua myös muiden asemaan.

Vierailija
18/65 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa vaan saisitte suunne auki tarpeeksi ajoissa.

Oma kokemukseni on se, että kaikesta muusta voi puhua, mutta seksiin liittyvistä asioista ei. 

Vierailija
19/65 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn ja puhun seksistä täysin avoimesti mieheni kanssa. Ei ole mitään mistä emme voisi puhua.

Eikä tätä asiaa voi muut tietää.

Ja kyllä, mieheni on ihana, eikä mun tarvitse häntä opettaa, hän on huippuhyvä rakastaja.

Täällähän minä puhun muiden ihmisten kanssa!

Tai olette ottaneet asiaksenne haukkua ja arvostella minua, koska en taivu teidän kaavoihinne.

Naisenhan pitäs alistua ja olla kiitollinen ja hiljaa...

Vain mies voi olla oikeassa, ei nainen, ei edes omasta seksuaalisuudestaan.  Se nyt nähty jo moneen kertaan.

Vierailija
20/65 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pystyn ja puhun seksistä täysin avoimesti mieheni kanssa. Ei ole mitään mistä emme voisi puhua.

Eikä tätä asiaa voi muut tietää.

Ja kyllä, mieheni on ihana, eikä mun tarvitse häntä opettaa, hän on huippuhyvä rakastaja.

Täällähän minä puhun muiden ihmisten kanssa!

Tai olette ottaneet asiaksenne haukkua ja arvostella minua, koska en taivu teidän kaavoihinne.

Naisenhan pitäs alistua ja olla kiitollinen ja hiljaa...

Vain mies voi olla oikeassa, ei nainen, ei edes omasta seksuaalisuudestaan.  Se nyt nähty jo moneen kertaan.

Uhriutuminen kannattaa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi