Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
1101/2372 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
1102/2372 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/2372 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä kuuluu?

Vierailija
1104/2372 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuuu

Vierailija
1105/2372 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten menee?

Vierailija
1106/2372 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
1107/2372 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
1108/2372 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän on tilanne ap:lla?

Vierailija
1109/2372 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, tässä kuvaillaan miestäsi

Vierailija
1110/2372 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä video ja toivottavasti ap katsoo.

Olin hetken suhteessa, jossa miehellä oli jo valmiiksi tuollainen autettava nainen. Onneksi itsellä sattui silloin olemaan terveet rajat ja ajattelin, että seuraan tilannetta hetken ja jos mies ei automaattisesti tipauta häntä kokonaan tai oleellisesti niin minä lähden. En ala tapella tilastani ja saamasta huomiosta.

Noi kolmiodraamailijat ovat huonoja muillakin osa-alueilla.

Vierailija
1111/2372 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triangulation = kolmiodraama

Vierailija
1112/2372 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
1113/2372 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
1114/2372 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaa kaikki toi video

Vierailija
1115/2372 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mies kehtaa väittää, että Mirkku on "vain ystävä"?

Ja ketjun luettuani mietin sitäkin, että onko ne miehen hellyydet ja välittämiset ja hyysäämisetkin vain sitä, että mies itse SANOO niin tekevänsä?

Vierailija
1116/2372 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Vierailija
1117/2372 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain muutaman ekan sivun, mutta järkytyin. On sanomattakin selvää, että mies tekee todella väärin ap:ta kohtaan. Joo, suudeltu on, tehty mikä tehty eikä sitä tekemättömäksi saa, mutta kyllä kuka tahansa normaali mies olisi valmis sitten ottamaan etäisyyttä vastapuoleen, jos oma perhe merkitsee mitään. Ihan jo lievittääkseen petetyn osapuolen tuskaa, oli sitten tapaamisten jatkaminen oikeasti "turvallista" tai ei (epäilen kyllä että kyse on tulella leikkimisestä tai pettämisen jatkamisesta).

Minua järkyttää myös se, miten mies kohtelee tuota naista, jos kaikki hänen kertomansa on totta. Nainen on rikkinäinen, mt-ongelmia, nuorempi, yksipuolisesti ihastunut mieheen. Minkälainen sadisti ei pistä peliä poikki vaan ylläpitää ja yllyttää toisen ihastusta? Nauttii ilmeisesti jollain kierolla ja lapsenomaisella tavalla ihailun ja himon kohteena olemisesta? Jos siis mukamas ei itse ole kiinnostunut tuosta naisesta. Haluaa kuitenkin pitää otteessaan ja estää naista pääsemästä eteenpäin ja tästä yli, ruokkii tämän tunteita 2-3 kertaa viikossa. Luvassa paljon mielenterveyshaasteita myös tuolle ystävänaiselle tuon miehen jäljiltä.

Vierailija
1118/2372 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vain muutaman ekan sivun, mutta järkytyin. On sanomattakin selvää, että mies tekee todella väärin ap:ta kohtaan. Joo, suudeltu on, tehty mikä tehty eikä sitä tekemättömäksi saa, mutta kyllä kuka tahansa normaali mies olisi valmis sitten ottamaan etäisyyttä vastapuoleen, jos oma perhe merkitsee mitään. Ihan jo lievittääkseen petetyn osapuolen tuskaa, oli sitten tapaamisten jatkaminen oikeasti "turvallista" tai ei (epäilen kyllä että kyse on tulella leikkimisestä tai pettämisen jatkamisesta).

Minua järkyttää myös se, miten mies kohtelee tuota naista, jos kaikki hänen kertomansa on totta. Nainen on rikkinäinen, mt-ongelmia, nuorempi, yksipuolisesti ihastunut mieheen. Minkälainen sadisti ei pistä peliä poikki vaan ylläpitää ja yllyttää toisen ihastusta? Nauttii ilmeisesti jollain kierolla ja lapsenomaisella tavalla ihailun ja himon kohteena olemisesta? Jos siis mukamas ei itse ole kiinnostunut tuosta naisesta. Haluaa kuitenkin pitää otteessaan ja estää naista pääsemästä eteenpäin ja tästä yli, ruokkii tämän tunteita 2-3 kertaa viikossa. Luvassa paljon mielenterveyshaasteita myös tuolle ystävänaiselle tuon miehen jäljiltä.

nar nar narskut tekee tuota

Vierailija
1119/2372 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on totta kaikki. Valitettavasti.

Ap

Vierailija
1120/2372 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen työterveyslääkärillä. Kirjoitti tämän viikon sairauslomaa. Akuutti stressireaktio. Vointi on aika huono. En tiedä pystynkö olemaan koko viikkoa kotonakaan, olen täällä päivisin niin yksin. Mies edelleen samanlainen, vähän on puhuttu, mutta tilanne junnaa täysin paikoillaan. Haluaa minut ja ystävänsä. Ei halua loukata minua, eikä Mirkkua. Loukkaa kuitenkin. Tuntuu pattitilanteelta. Huomenna minulla aika taas psyk. sairaanhoitajalle, pääsen ainakin vähän sinne purkamaan ajatuksiani.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan