Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
261/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan muistuttaa, että sanonta riitaan tarvitaan kaksi ei pidä paikkaansa, mutta hyvän suhteen rakentamuseen tarvitaan kaksi. Yksi ei voi yksin kannatella ja tehdä kaikkea.

Vierailija
262/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jatkaa koska pystyy.

Osa haluaa myös luoda otse mustasukkaisuutta eli kertoo itse suudelleensa ihan vaan luodakseen draamaa ja kilpailua (oikeasti on joko suudellut, pannut tai ei mitään, totuudella ei väliä).

Miehet myös usein kertovat kaunisteltuja totuuksia, joten en usko hetkeäkään, että vain suutelivat tai sitten suuteli sen naisen jalkoväliä.

Jos olisi oikeasti kauhuissaan siitä mitä tuli tehtyä, hyvittelisi nyt ja pysyisi kaukana naisesta.

Mies ei arvosta eikä kunnioita ap:tä ja se heijastuu ap:n henkiseen vointiin. Lapsuuden perhehelvetti vaihtui aikuisuuden ja omien lapsien perhehelvetiksi.

Tästä niin samaa mieltä. Jos ei haluaisi loukata ap;tä, olisi katkaissut välinsä tähän toiseen naiseen. Se jännite ja ne miehen tunteet ei ole kadonnet minnekään, ja siksi ei katkaise välejä ja sumuttaa ap:ta.

Vierailija
264/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ehdottanut että nähtäisiin kaikki 3 ja puhuttaisiin asiat halki. Mitä mieltä olette tästä vaihtoehdosta?

Hän ei haluaisi rikkoa ystäväänsä, kun on naisen ainut ystävä ja kokee vastuuta myös hänen hyvinvoinnistaan. Mutta minua tämä syö, vaikken tälle naiselle mitään pahaa haluakaan. Miehen mielestä olen kohtuuton. Minusta hän on kohtuuton.

Ap

Vierailija
265/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voisitko kertoa mikä tämä heidän yhteinen harrastus on?

Ja miten he siis tapaavat 2-3 kertaa viikossa? Voitko kertoa yksityiskohtia (tai ne, mitä miehesi on sinulle syöttänyt)? Kuinka kaukana teistä tämä nainen asuu? Kuinka kauan tapaaminen kestää? Siis kerro ihan konkreettisesti, lähteekö mies päivälllisen jälkeen ovesta ulos treffeille tämän naisen kanssa, kun sinä jäät yksin kotiin kannattelemaan itseäsi ja hoidat lapset ja talon?

Vierailija
266/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa haluaa myös luoda otse mustasukkaisuutta eli kertoo itse suudelleensa ihan vaan luodakseen draamaa ja kilpailua (oikeasti on joko suudellut, pannut tai ei mitään, totuudella ei väliä).

Miehet myös usein kertovat kaunisteltuja totuuksia, joten en usko hetkeäkään, että vain suutelivat tai sitten suuteli sen naisen jalkoväliä.

Jos olisi oikeasti kauhuissaan siitä mitä tuli tehtyä, hyvittelisi nyt ja pysyisi kaukana naisesta.

Mies ei arvosta eikä kunnioita ap:tä ja se heijastuu ap:n henkiseen vointiin. Lapsuuden perhehelvetti vaihtui aikuisuuden ja omien lapsien perhehelvetiksi.

Tästä niin samaa mieltä. Jos ei haluaisi loukata ap;tä, olisi katkaissut välinsä tähän toiseen naiseen. Se jännite ja ne miehen tunteet ei ole kadonnet minnekään, ja siksi ei katkaise välejä ja sumuttaa ap:ta.

Tätä olen myös miettinyt, että onko oikeasti edelleen kiinnostunut naisesta myös seksuaalisessa mielessä, vaikka väittää kiven kovaan ettei ole. Ja varmasti tieto naisen rakastumisesta hivelee hänen itsetuntoaan ja haluaa siksi nähdä ja antaa niin paljon aikaansa ja vaivaansa. Onko tällaisesta ihastumisesta olemassa mitään ulospääsyä vai onko ero oikeasti ainut vaihtoehto? Kyllähän parisuhteessa olevatkin ihmiset ihastuu toisiin välillä ja sitten se menee ohi.

Ap

Vierailija
267/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ehdottanut että nähtäisiin kaikki 3 ja puhuttaisiin asiat halki. Mitä mieltä olette tästä vaihtoehdosta?

Hän ei haluaisi rikkoa ystäväänsä, kun on naisen ainut ystävä ja kokee vastuuta myös hänen hyvinvoinnistaan. Mutta minua tämä syö, vaikken tälle naiselle mitään pahaa haluakaan. Miehen mielestä olen kohtuuton. Minusta hän on kohtuuton.

Ap

Minä vastaan, että todellakin menet tapaamiseen ja puhutte kaikki asiat halki.

Mutta mä oonkin just semmonen, että mussa on munaa tehdä ja sanoa tyyliin ihan mitä vain. Mulla ei ole rajoja tuon suhteen. Esim. narautin mieheni toisen naisen kanssa ja ihan pokkana kävelin heidän eteensä tenttailemaan. Pystyn sanomaan kaiken päin naamaa ilman suodatusta.

Kaiva säkin esille tuo asenne, menet aivan pokkana tapaamiseen ja improvisoi vastausten mukaan. Ja siellä sanot muuten ihan päin naamaa, että et hyväksy tätä ollenkaan ja että miehesi ei ole mikään laillistettu terapeutti ja ämmä ei ole hänen asiakkaansa. Nainen hommatkoon oman terapeuttinsa ja mies keskittyköön avioliittonsa ja perheensä hoitamiseen.

Vierailija
268/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

L O L 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
269/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen myös miettinyt, että onko oikeasti edelleen kiinnostunut naisesta myös seksuaalisessa mielessä, vaikka väittää kiven kovaan ettei ole. Ja varmasti tieto naisen rakastumisesta hivelee hänen itsetuntoaan ja haluaa siksi nähdä ja antaa niin paljon aikaansa ja vaivaansa. Onko tällaisesta ihastumisesta olemassa mitään ulospääsyä vai onko ero oikeasti ainut vaihtoehto? Kyllähän parisuhteessa olevatkin ihmiset ihastuu toisiin välillä ja sitten se menee ohi.

Ap

Tämä on ihan sairas kuvio. Mielenterveysongelmainen on rakastunut mieheesi ja mies hyysäilee tätä ämmää kolmesti viikossa ja muka auttaa? Miehesi on naimisissa SINUN kanssasi!!! Mies on jo mennyt suutelemaan tuota muijaa!!! Hei haloo nyt!

Tämä ei ole millään tasolla kaverisuhde, usko jo. Mies vähintään boostaa egoaan ja saa ehkä helppoa piparia tältä rakastuneelta naiselta.

En ikinä hyväksyisi tällaista kuviota. Ei ihme, että voit henkisesti pahoin.

Vierailija
270/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehesi on kohtuuton, sinä et. Ja miehesi on typerä kun ei näe mitä toi tekee sinulle ja teidän perheelle. Mies ei ole vastuussa naisesta. Niin mikä se harrastus oikeen on jossa tämä uupunut ja romuna oleva nainen jaksaa käydä 2–3 kertaa viikossa? Näkevät vielä sen ulkopuolella? Tuohan on aivan älytöntä ottaen huomioon että miehellä on tosiaan PERHE ja vaimo. Voi luoja.

Päätä itse menetkö tapaamiseen. Se voi selventää asioita, mutta se voi myös hajottaa sut jos et osaa olla jämäkkänä siinä. Oo varovainen.

Vierailija
271/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ootko käynyt sp testissä? Varalta? Käy jos et ole. En luottaisi nyt miehen sanaan yhtään tässä.

Vierailija
272/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten he siis tapaavat 2-3 kertaa viikossa? Voitko kertoa yksityiskohtia (tai ne, mitä miehesi on sinulle syöttänyt)? Kuinka kaukana teistä tämä nainen asuu? Kuinka kauan tapaaminen kestää? Siis kerro ihan konkreettisesti, lähteekö mies päivälllisen jälkeen ovesta ulos treffeille tämän naisen kanssa, kun sinä jäät yksin kotiin kannattelemaan itseäsi ja hoidat lapset ja talon?

Joukkuelaji, jossa muut eivät kylläkään tiedä heidän läheisistä väleistä. Jäävät usein harrastuksen päätyttyä juttelemaan johonkin tai käyvät kahvilla tms. Nainen asuu suht lähellä, viereisen kunnan puolella. Kyläilevät puolin ja toisin, ajelevat katsomaan eri paikkoja, syömään, kahville, kävelyttävät naisen koiria. Usein kun olen töissä (iltapainotteinen työ minulla), mutta myös vapaapäivinä tai työpäivän jälkeen saattaa mennä naisen luo. Laittavat joskus ruokaakin yms.

Ap

Vierailija
273/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On kiinnostunut. Jos ei olisi ei haluaisi tavata. Olen elämäni aikana joutunut ihan liian monesti näiden varattujen perheenisien piirittämäksi, tosin sillä erotuksella, että en ole lähtenyt heidän leikkiin mukaan. Se alkaa aina somen kautta "Mitäs tyttö?" yksityisviesteillä ja kohta ehdotellaan tapaamisia tai kerrotaan kuinka mietitään mille tuntuisi nukkua lusikassa. Nää on olleet harrastuksissa tavattuja miehiä tai työkaverimiehiä. Ihan maanantaiaamupäivälläkin voi pasahtaa tällaista viestiä kuule puhelimeen. Ja jatkuu vuosia sellainen kalastelu vaikka en ole edes vastaillut mitään muuta kuin että hyvin menee enkä edes kysynyt mitään, ja lopettanut juttelun aina välittömästi kun on menty ehdotuksiin tai asiattomuuksiin.

Vierailija
274/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan sairas kuvio. Mielenterveysongelmainen on rakastunut mieheesi ja mies hyysäilee tätä ämmää kolmesti viikossa ja muka auttaa? Miehesi on naimisissa SINUN kanssasi!!! Mies on jo mennyt suutelemaan tuota muijaa!!! Hei haloo nyt!

Tämä ei ole millään tasolla kaverisuhde, usko jo. Mies vähintään boostaa egoaan ja saa ehkä helppoa piparia tältä rakastuneelta naiselta.

Oikeasti :( Miten olen antanut tehdä itselleni näin. Miksi mun elämä on tällaista paskaa.

Ap

Vierailija
275/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukkuelaji, jossa muut eivät kylläkään tiedä heidän läheisistä väleistä. Jäävät usein harrastuksen päätyttyä juttelemaan johonkin tai käyvät kahvilla tms. Nainen asuu suht lähellä, viereisen kunnan puolella. Kyläilevät puolin ja toisin, ajelevat katsomaan eri paikkoja, syömään, kahville, kävelyttävät naisen koiria. Usein kun olen töissä (iltapainotteinen työ minulla), mutta myös vapaapäivinä tai työpäivän jälkeen saattaa mennä naisen luo. Laittavat joskus ruokaakin yms.

Ap

Siis toihan on parisuhde niillä?!?!?!? Etkö näe? Eikö mies huolehdi sinusta tai teidän perheestä?

Ja ei, kyllä kuule ne muut siellä myös tietävät heidän väleistä, usko vain. Mikä joukkuelaji on sellainen jossa on näytös? Cheer?

Apua ap nyt herätys!

Vierailija
276/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti :( Miten olen antanut tehdä itselleni näin. Miksi mun elämä on tällaista paskaa.

Ap

Nyt sanot sille miehelle että sen on tehtävä valinta. Sinä ja perhe tai se nainen ja silloin on kassit pakattuna ovella seuraavan kerran kun tulee kotiin. Ei mitään muuta. Ei sanaakaan, et anna sille yhtään mahdollisuutta puhua sua ympäri.

Miten teidän lapset voi?

Vierailija
277/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis toihan on parisuhde niillä?!?!?!? Etkö näe? Eikö mies huolehdi sinusta tai teidän perheestä?

Ja ei, kyllä kuule ne muut siellä myös tietävät heidän väleistä, usko vain. Mikä joukkuelaji on sellainen jossa on näytös? Cheer?

Apua ap nyt herätys!

Mies huolehtii kyllä myös minusta ja lapsista.

Naisella siis kaksi harrastusta, tämä yhteinen joukkuelaji ja toinen jota mies menossa katsomaan.

Olen sanonutkin että teillä on kuin seurustelusuhde. Hänestä ihan normaalia ystävyyttä.

Ap

Vierailija
278/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Apua ap nyt herätys!

Mies huolehtii kyllä myös minusta ja lapsista.

Naisella siis kaksi harrastusta, tämä yhteinen joukkuelaji ja toinen jota mies menossa katsomaan.

Olen sanonutkin että teillä on kuin seurustelusuhde. Hänestä ihan normaalia ystävyyttä.

Ap

Millä ajalla huolehtii sinusta ja lapsista? Eikö miehellä ole muita harrastuksia kuin tuo toinen nainen ja se heidän yhteinen laji?

Ei tuo nainen ole mitenkään tukea tarviva siinä mielessä kuin sulle on annettu ymmärtää. Miehesi se kyllä haluaa ja ilmeisesti on saanutkin.

Vierailija
279/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miten tuo pettäminen (suuteleminen) paljastui, näitkö itse vai kertoiko mies? Entä miten kauan miehesi ja hänen ystävänsä ovat tunteneet? Jos puhutaan noin parin vuoden ystävyydestä niin kuulostaa aikamoiselta symbioosilta lyhyen tuttavuuden jälkeen. Ei ihan keski-ikäisen, perheellisen miehen toimintaa kolmesti viikossa kuluttaa aikaansa nuoremman naisen kanssa, ilman taka-ajatuksia siis.

Kerroit, että olet ollut joissakin tapaamisissa mukana. Oliko mielestäsi miehesi ja tuon toisen naisen käyttäytyminen ja keskustelut siinä tilanteessa luontevaa, vai koitko olevasi ns. kolmas pyörä?

Minä luulen, että miehesi pyytää sinua mukaan kun tietää sinun kieltäytyvän. Seuraavan kerran kun herra on astumassa ovesta ulos tavatakseen tuon naisen, huikkaa yllättäen odota, lähden mukaan!. Ja sitten pidät huolen että mies ei pysty varoittamaan tuota naista soittamalla tai tekstiviestillä. Naisen ilme ja käyttäytyminen kertonee sitten jotakin myös, samaten miehesi käytös naisen seurassa jos olivatkin suunnitelleet etukäteen jotakin kivaa kaksistaan

Vierailija
280/2372 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt sanot sille miehelle että sen on tehtävä valinta. Sinä ja perhe tai se nainen ja silloin on kassit pakattuna ovella seuraavan kerran kun tulee kotiin. Ei mitään muuta. Ei sanaakaan, et anna sille yhtään mahdollisuutta puhua sua ympäri.

Miten teidän lapset voi?

En valitettavasti voi vain pakata kasseja, meillä on hieman kotieläimiä (ei vain lemmikkejä, vaan siis ihan maatilaeläimiä) joita ei oikein kumpikaan voi toiselle vain jättää. Lisäksi isot velat ja muuta sellaista.

En voi vain lähteä.

Pienemmät lapsen voivat ihan normaalisti, teinillä kova murrosikä päällä.

Ap