James Bond 007 Official
Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?
Katso lähetysajat : James Bond 007 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4680)
Eilisessä Bondissa kävi oikeen erityisesti ärsyttämään se miten ensin jahdataan toisiaan ja luoteja kuluu lipas tolkulla mutta millään ei osuta. Sitten kun saadaan toinen ahdistettua nurkkaan niin käydäänkin yhtäkkiä juttelemaan. Luulis että tollasen ajojahdin jälkeen esim. Silvan ykkös prioriteetti olis ollut ensimmäisenä tulittaa Bondia kohden kun vihdoin ja viimein hän oli siellä jäällä avuton. Mutta ei minä rupeankin juttelemaan sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi kauhea! Tällässiä en ladyna kirjottelis edes anonyyminä mutta olen lomalla ja innostuin kittaamaan noi viikonlopulta jääneet 3 lonkeroa mitkä jäi edellisestä Bondista. Mä istuin ilman pikkuhousuja sängyllä ja kyllä mä väkisin ajattelen aina tosi tuhmia kun Mallory on ruudussa. Hyi mä olin kostunut niin paljon että kun nousin sängystä niin lakanassa oli märkäläntti🙈 Onneksi on kesän viiminen Bondi missä on Fiennes!
T. Alkuperäinen hikoilevanainen
Mitä mä just luin?!?...
Skyfall parani loppuakohden mutta sen olisi voinut leikata 20-30min lyhyemmäksi.
Eli täällä on nyt siis alkuperäinen hikoileva nainen ja hikoilevanainen (alias hikipelle) :D No kyllä tähän maailmaan hikeä mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leffan loppu 5/5
Mä tykkäsin että Mallorylla on kunnon vanhanajan Bondien näköinen työhuone. Eilisessä leffassa ainekin se Judin huone oli kuin varastohuone. En tosin tiedä oliko olevinaan joku hätäratkaisu kun vissiin entinen oli palannut?
Hätäratkaisu. Noissa leffoissa näytetään pätkä Judin M:n omalta asunnolta ja kovasti on hulppeat puitteet ladylla (mm. jumalattoman iso kylpyamme keskellä kämppää). Normitilanteessa ei suostuisi missään varastossa kökkimään.
Vierailija kirjoitti:
Eli täällä on nyt siis alkuperäinen hikoileva nainen ja hikoilevanainen (alias hikipelle) :D No kyllä tähän maailmaan hikeä mahtuu.
Bondien seuraaminen käy hellepäivän vietosta...🔥
Huh, huh ja HUH
Vierailija kirjoitti:
Judin kuolema aina yhtä hirveä mutta oleellinen osa leffasarjaa. Symbolista että tapahtui juuri Skotlannissa, jossa Bond menetti vanhempansa.
Mun mielestä tuo kohtaus selittää sen, miksi Bond jatkossa yhtäkkiä muuttuu ja on valmis vetämään vaimoa ja tenavaa kehiin. Judin kuolema avasi jonkun lukon herran sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Skyfall uusintana pe 09.06. klo 21.40
Perjantain liveseurannasta tulee hyvää settiä kun saadaan koko Bond-kerho ruudun ääreen. Ja josko se Rautahammaskin ehtis moderoimaan kuten lupaili
Illalla taas mennään. Quantum of Solace Nelosella ja Ruudussa klo 21.
Vierailija kirjoitti:
Noiden lisäksi on -yksi hikoilevista naisista- (joita voi olla montakin). Mahotonta menoa.
Lista ketjun hikoilevista naisista:
- Hikoileva nainen (alkuperäinen)
- Hikoilevanainen (hikipelleksikin parjattu)
- Yksi hikoilevista naisista (joiden tarkkaa lukumäärää ei [vielä] tiedetä)
- Mies, ei hikoileva eikä nainen, mutta ymmärtää ja symppaa alkuperäistä hikoilevaa naista (joka muistuttaa miehen mielestä Bridget Jonesia)
Vierailija kirjoitti:
Lista ketjun hikoilevista naisista:
- Hikoileva nainen (alkuperäinen)
- Hikoilevanainen (hikipelleksikin parjattu)
- Yksi hikoilevista naisista (joiden tarkkaa lukumäärää ei [vielä] tiedetä)
- Mies, ei hikoileva eikä nainen, mutta ymmärtää ja symppaa alkuperäistä hikoilevaa naista (joka muistuttaa miehen mielestä Bridget Jonesia)
HUUTONAURUA.
Ärsyttävää kun nämä näytetään väärässä järjestyksessä. Sen uusimman voisi näyttää vielä uudestaan tämän esityskierroksen päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää kun nämä näytetään väärässä järjestyksessä. Sen uusimman voisi näyttää vielä uudestaan tämän esityskierroksen päätteeksi.
Kannattaa laittaa Neloselle palautetta, jos näyttäisivät No Time to Dien syksyllä putken päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Judin kuolema aina yhtä hirveä mutta oleellinen osa leffasarjaa. Symbolista että tapahtui juuri Skotlannissa, jossa Bond menetti vanhempansa.
Mun mielestä tuo kohtaus selittää sen, miksi Bond jatkossa yhtäkkiä muuttuu ja on valmis vetämään vaimoa ja tenavaa kehiin. Judin kuolema avasi jonkun lukon herran sisältä.
Heureka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leffan loppu 5/5
Mä tykkäsin että Mallorylla on kunnon vanhanajan Bondien näköinen työhuone. Eilisessä leffassa ainekin se Judin huone oli kuin varastohuone. En tosin tiedä oliko olevinaan joku hätäratkaisu kun vissiin entinen oli palannut?
Hätäratkaisu. Noissa leffoissa näytetään pätkä Judin M:n omalta asunnolta ja kovasti on hulppeat puitteet ladylla (mm. jumalattoman iso kylpyamme keskellä kämppää). Normitilanteessa ei suostuisi missään varastossa kökkimään.
Kylpyamme keskellä kämppää? Siis jossain olohuoneessa vai keittiössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa Neloselle palautetta, jos näyttäisivät No Time to Dien syksyllä putken päätteeksi.
Mitäköhän jo nämä kaksi kertaa maksoi neloselle näyttää sen. Kolmanteen tuskin on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leffan loppu 5/5
Kylpyamme keskellä kämppää? Siis jossain olohuoneessa vai keittiössä?
Olohuoneessa vähän samaan tyyliin kuin joissain hotelleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän jo nämä kaksi kertaa maksoi neloselle näyttää sen. Kolmanteen tuskin on varaa.
Rahaa on.
Mä en pysy mukana. Bondin, Judin ja Malloryn tunnistan mutta kuka on joku "isö äijä joka äänsi vastustajaltaan niskat nurin" tai hikipelle? Olisi kiva jos puhuisitte hahmoista oikeilla nimillä että nuoremmatkin katsojat vois googlailla niitä ja pysyä keskustelussa mukana.