Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut jotain ihmistä, josta ette pääse yli?

Vierailija
11.04.2024 |

Minkälainen suhde tms. teillä oli?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon päässyt aina. Lopulta. Nuorena kesti vaan 15 vuotta per pahis, päästä yli, kun ei kokemusta ollut tai apua siihen. Nyt tuskin menisi niin kauaa, jos miehestä paljastuisi jotain. t. ikisinkku

Vierailija
2/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä aloituksessa haetaan mutta minulla on muutama extyökaveri joiden kasvot ja nimi on mulla muistilokerossa sitä varten että jonakin päivänä pääsen tasaamaan tilit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies.

Vierailija
4/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden ihastus. Oli harvinaisen mukava ja vielä komeakin mies. Osoitti kiinnostusta mutta toivottoman ujona pilasin itse kaiken. Joskus mietin häntä ja tsekkaan somet.

Vierailija
5/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päässä jotain vikaa jos ei pääse yli jostain ihmisestä. Tai paha trauma jäänyt jostain, muuten kaikista pääsee yli.

T. 14v Juuso ( en ole ikinä ollut rakastunut)

Vierailija
6/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lyhyt mutta kiihkeä suhde, rakastuin ytimiä myöten. Kesti 13 vuotta että hyväksyi sen ettemme enää koskaan ole yhdessä, luultavasti emme edes tapaa enää. Raskas kokemus

Vierailija
7/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs lyhyt mutta kiihkeä suhde, rakastuin ytimiä myöten. Kesti 13 vuotta että hyväksyi sen ettemme enää koskaan ole yhdessä, luultavasti emme edes tapaa enää. Raskas kokemus

Siis minulla kesti 13 vuotta, toisen osapuolen tuntemuksista en tiedä 

Vierailija
8/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja meillä ei koskaan ollut työkaveruutta kummempaa suhdetta, koska mies oli naimisissa. Mutta siinä kun vuosia istuttiin viereisissä toimiston tuoleissa, niin tutustuttiin muuten ja molemmat kokivat että on löytynyt todellinen sielunkumppani. Sinä päivänä kun hän lähti toiseen firmaan, molemmat itkettiin, vaikka ei siis tosiaan ollut mitään romanttiseen tai seksuaaliseen suhteeseen viittaavaa ollut koskaan meillä. Vielä nyt yli 10 vuottta myöhemmin minusta tuntuu, että en pysty koskaan rakastamaan ketään muuta miestä, että minun on oltava yksin koska se yksi ainoa oikea mulle on varattu.

Vierailija
9/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen rakkaus mitä me molemmat oltiin toisillemme, siinä suhteessa oli paljon muutakin. Se oli jotenkin todella syvä ihan siitä ensimmäisestä tapaamisesta lähtien, tähän liittyy paljon muitakin asioita mitkä on jälkeenpäin ruvennut mietityttämään. Muutin silloin pieneen kylään missä tapasin tämän ihmisen, me kumminkin erottiin aika nopeaa koska me oltiin toistemme vastakohdat oikeastaan kaikessa, se käynnisti myös oman henkisen heräämisen osittain. Kaksoisliekki?

Vierailija
10/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
11/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kyseessä ensirakkauteni, jonka kanssa olin lyhyessä suhteessa.

Vierailija
12/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajani. 9- vuotta kiusaamista, vaikka yritän unohtaa yli ei pääse, kummittelee aina jossain mielensopukoissa.

Vierailija
13/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta, mutta kyllä ne aina lopulta jossain vaiheessa katoavat päästä. Voi mennä vuosia. Yleensä kyseessä on ihastus, jonka kanssa ei päästy pitkälle, vaan homma jäi kesken.

Vierailija
14/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi jota ajattelen jatkuvasti, mutta se on ihan turhaa haihattelua.

Vierailija
15/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Veikkaan, että aika ajoin ajattelen hautaan asti. Lähti 6v suhteen jälkeen 20 vuotta sitten aupairiksi eikä ole tänä päivänäkään palannut.

M48

Vierailija
16/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä tapaamani mies ja lyhyt suhde hänen kanssaan, jonka itse pilasin osin epävarmuuttani, osin sattui keljuja asioita, joihin en voinut vaikuttaa. 

Vierailija
17/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tapailusuhde 2000-luvun alussa ja lähes vuoden mittainen tapailusuhde saman ihmisen kanssa 2020-luvun alussa. Yritti suhdetta kanssani myös 2010 paikkeilla, mutta en tuolloin ollut kiinnostunut.

Ehkä tuo nyt ohi?

Vierailija
18/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen puoliso. 25 yhteistä vuotta ja 3 yhteistä lasta. Olin ihmetellyt miten voi käydä niin ja olla mahdollista, että kaikki on todella oikeasti hyvin ja sitten mies yks päivä kävelee kotiin ja kertoo haluavansa eron ja sitten selviää samaan syssyyn, että mies onkin 2 vuotta seurustellut toisen naisen kanssa. Eipä tarvinnu enää ihmetellä kun omalle kohdalle osui. En tule koskaan toipumaan eikä tule valitettavasti nuorin lapsikaan. Tämän kanssa yritetään selviytyä ja elää.

Vierailija
19/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaus 40v takaa. Pidämme vieläkin yhteyttä

Vierailija
20/26 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen puoliso. 25 yhteistä vuotta ja 3 yhteistä lasta. Olin ihmetellyt miten voi käydä niin ja olla mahdollista, että kaikki on todella oikeasti hyvin ja sitten mies yks päivä kävelee kotiin ja kertoo haluavansa eron ja sitten selviää samaan syssyyn, että mies onkin 2 vuotta seurustellut toisen naisen kanssa. Eipä tarvinnu enää ihmetellä kun omalle kohdalle osui. En tule koskaan toipumaan eikä tule valitettavasti nuorin lapsikaan. Tämän kanssa yritetään selviytyä ja elää.

Mulle kävi vähän samalla tavalls 10v sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi