James Bond 007 Official
Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?
Katso lähetysajat : James Bond 007 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4680)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahis on saapunut paikalle.
Silva niin hullu, että vois olla Blofeldin poika.
Kuka on äiti?
Oi, Severinen ahneet hymyt, ne hyytyivät. Mutta hänellä saattoi olla elämänsä yö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahis on saapunut paikalle.
Kuka on äiti?
Blofeld lisääntyy kuin kastemadot
Kincade:
-armotonta tykitystä, ukkoja suolaantuu-
WELCOME TO SCOTLAND.
Judin kuolema aina yhtä hirveä mutta oleellinen osa leffasarjaa. Symbolista että tapahtui juuri Skotlannissa, jossa Bond menetti vanhempansa.
Tämä ketju on kyllä jotain aivan muuta:
Madonna noukkii huumemiehiä katuojasta, Rautahammas heiluu homobaarin ulkopuolella, Ben Wishaw / nörtti-Q on KAIKKEA mitä nainen voi ikinä pyytää (paitsi naisiin päin, mutta ei ongelmaa - OK) ja yhdellä märkälänttiahterilla on Ralph Fiennes patterissa kiinni keskellä seinää.
Kiitos nauruista :D Olette v - tun parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Hyi kauhea! Tällässiä en ladyna kirjottelis edes anonyyminä mutta olen lomalla ja innostuin kittaamaan noi viikonlopulta jääneet 3 lonkeroa mitkä jäi edellisestä Bondista. Mä istuin ilman pikkuhousuja sängyllä ja kyllä mä väkisin ajattelen aina tosi tuhmia kun Mallory on ruudussa. Hyi mä olin kostunut niin paljon että kun nousin sängystä niin lakanassa oli märkäläntti🙈 Onneksi on kesän viiminen Bondi missä on Fiennes!
T. Alkuperäinen hikoilevanainen
Tämä nyt ei kyllä ollut alkuperäinen hikoileva nainen. Ei sillä etteikö tollasta voisi vaikka Malloryn kanssa tapahtua, mutta satavarmasti en siitä tulisi teille kertomaan, tai kenellekkän muullekkaan. Plus että minulla on ystäväni perheineen vieraana. Hänen saksalainen miehensä ja lapset olisi saattanut yllättyä suomalaista kultturia kun talon emäntä olisi pistänyt Bondin päälle ja ilman housuja kokkailut iltapalaa kuin Nalle Puh. Sen päälle vielä istahtanut sängylle likaamaan lakanansa.
Tuleeko Skyfall tai No time to die vielä uusintana? En ole kerennyt katsomaan kuin Spectren.
Terv. Se oikea alkuperäinen hikoileva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on kyllä jotain aivan muuta:
Madonna noukkii huumemiehiä katuojasta, Rautahammas heiluu homobaarin ulkopuolella, Ben Wishaw / nörtti-Q on KAIKKEA mitä nainen voi ikinä pyytää (paitsi naisiin päin, mutta ei ongelmaa - OK) ja yhdellä märkälänttiahterilla on Ralph Fiennes patterissa kiinni keskellä seinää.
Kiitos nauruista :D Olette v - tun parhaita.
Luin ratikassa tota tänne linkattua ketjua Ralph Fiennesin sauna/ pizza seikkailuista suomessa ja sen perään kommenttisi. Mun oli oikeasti laitettava luuri korvalle ja esitettävä että nauran mahakippurassa jollekkin soittajalle. Ihme ettei joku tosikko ole jo saanut poistettua näitä ketjuja. Parasta antia av:llä!
Vierailija kirjoitti:
Leffan loppu 5/5
Mä tykkäsin että Mallorylla on kunnon vanhanajan Bondien näköinen työhuone. Eilisessä leffassa ainekin se Judin huone oli kuin varastohuone. En tosin tiedä oliko olevinaan joku hätäratkaisu kun vissiin entinen oli palannut?