James Bond 007 Official
Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?
Katso lähetysajat : James Bond 007 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4665)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse katsoin tänään pitkästä aikaa Vaaran vyöhykkeellä. Tuntui oudon ajankohtaiselta nykyisessä maailmantilanteessa. Timothy Dalton aina ja ikuisesti mun ykkös-Bondi.
Tuossa leffassa on se legendaarinen avauskohtaus, jossa alfa-Bond täräyttää laskuvarjolla risteilijänaisen alukselle ja jää sinne juomaan skumppaa. Nainen on just hetkeä ennen sanonut kaverilleen puhelimeen, että löytyisipä jostain tosimies.
Miettikää jos Mallory laskeutuis laskuvarjolla hikoilijanaisen parvekkeelle :D
Veikkaan että tarvittais palokunta paikalle
Eiköhän sinne vähintään FBI tarvittaisi paikalle ihmettelemään että mitä v*ttua täällä oikeen tapahtuu?!
Meininki olisi luultavasti sen verran kosteaa että siinä jo poliisit ja Bondikin perääntyisi. Mallory olisi lukinut itsensä vessaan ja piilottelisi kauhuissaan suihkuverhon takana. Hikoileva nainen hääräis ruuvimeisselin kanssa hiki niskassa ja hullunkiilto silmissä wc lukon kanssa saadakseen sen auki. Bond huutais postiluukusta että "pidä Mallory huoli itsestäsi!"
Jokohan hikoilevanainen on saanut itsensä ruuvattua sinne huussiin vai vieläköhän Mallory pelonsekaisin tuntein tuijottaa suihkuverhon raosta milloin ovenkahva kääntyy?
Kyllä Mallorynkin aikanaan nälkä ajaisi ulos sieltä vessasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko toi elokuvateattereihin vai mistä näkee? Miksi Emma Stone joutui kieltäymään roolistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse katsoin tänään pitkästä aikaa Vaaran vyöhykkeellä. Tuntui oudon ajankohtaiselta nykyisessä maailmantilanteessa. Timothy Dalton aina ja ikuisesti mun ykkös-Bondi.
Tuossa leffassa on se legendaarinen avauskohtaus, jossa alfa-Bond täräyttää laskuvarjolla risteilijänaisen alukselle ja jää sinne juomaan skumppaa. Nainen on just hetkeä ennen sanonut kaverilleen puhelimeen, että löytyisipä jostain tosimies.
Miettikää jos Mallory laskeutuis laskuvarjolla hikoilijanaisen parvekkeelle :D
Veikkaan että tarvittais palokunta paikalle
Eiköhän sinne vähintään FBI tarvittaisi paikalle ihmettelemään että mitä v*ttua täällä oikeen tapahtuu?!
Meininki olisi luultavasti sen verran kosteaa että siinä jo poliisit ja Bondikin perääntyisi. Mallory olisi lukinut itsensä vessaan ja piilottelisi kauhuissaan suihkuverhon takana. Hikoileva nainen hääräis ruuvimeisselin kanssa hiki niskassa ja hullunkiilto silmissä wc lukon kanssa saadakseen sen auki. Bond huutais postiluukusta että "pidä Mallory huoli itsestäsi!"
Jokohan hikoilevanainen on saanut itsensä ruuvattua sinne huussiin vai vieläköhän Mallory pelonsekaisin tuntein tuijottaa suihkuverhon raosta milloin ovenkahva kääntyy?
Kyllä Mallorynkin aikanaan nälkä ajaisi ulos sieltä vessasta.
Epäilen että Mallory mielummin kuolee nälkään kuin kohtaa hikoilevan naisen kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä kuinka raakoja? Voiko 9-vuotiaan antaa katsoa?
Siis... Skyfall Bond leffako? Näkyy olevan kielletty alle 16 vuotiailta:
Elisabet ei hypännyt laskuvarjolla itse , se oli ihan vaan näytelty juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi klanipää vieläkin vaan on jotenkin kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä on vitsi? Meinasit oikeasti että joku luulee että kuningatar on tehnyt laskuvarjohypyn Bondin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä on vitsi? Meinasit oikeasti että joku luulee että kuningatar on tehnyt laskuvarjohypyn Bondin kanssa?
Stunt -miesten ja -naisten tekemä temppu, varmasti ei olisi oikeasti millään mahdollista vaarantaa kuningattaren henkeä aidolla laskuvarjohypyllä.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi nuorimies se pikkupoika Poika elokuvasta? "Klanipää" ei ole kieltämättä menettänyt karismaansa iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stunt -miesten ja -naisten tekemä temppu, varmasti ei olisi oikeasti millään mahdollista vaarantaa kuningattaren henkeä aidolla laskuvarjohypyllä.
Miksi jompikumpi laskuvarjohypyn tehneistä stunteista, siis joko kuningatarta tai Bondia esittävä stunt-mies- tai nainen, joutui vankilaan, niin kuin tässä ketjussa kerrottiin? Mistä lähteen löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi nuorimies se pikkupoika Poika elokuvasta? "Klanipää" ei ole kieltämättä menettänyt karismaansa iän myötä.
Sama näyttelijä oli pääroolissa Tolkien-elokuvassa. Tajusin vasta elokuvan katsottuani ja leffa-arvostelua lukiessani, että nuori miesnäyttelijä oli se Hugh Grantin kanssa Poika-elokuvassa näytellyt lapsinäyttelijä. En tiedä, miksi en tunnistanut häntä.
Mistä tuo Fiennesin uusi elokuva kertoo? Ihan vain Gordon Ramsayn tyylisestä pelottavasta huippukokista vai mielipuolesta, joka muistuttaa Uhrilampaat-elokuvien ihmisen sisäelimiä syövää ja muillekin niitä kokkaavaa sarjamurhaajaa? Trailerissa oli joitakin kauhuelokuvan tyylikeinoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viktoriaanisena aikana englantilaisten morsianten sukupuolivalistus ennen hääyötä meni kuulemma suunnilleen näin: Pitäkää silmänne kiinni ja ajatelkaa Englantia! Olisi aika herkullinen ajatus, että kuningatar olisi sulkenut silmänsä, ajatellut Englantia ja hypännyt oikeasti helikopterista.
Vierailija kirjoitti:
En ole juuri kerennyt käymään tällä palstalla viimiseen kuukauteen. Mutta Ralph teki sen taas. Ihana💔
T. Alkuperäinen hikoileva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jompikumpi laskuvarjohypyn tehneistä stunteista, siis joko kuningatarta tai Bondia esittävä stunt-mies- tai nainen, joutui vankilaan, niin kuin tässä ketjussa kerrottiin? Mistä lähteen löytää?
Iltasanomissa oli ainekin juttu ihan hiljattain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viktoriaanisena aikana englantilaisten morsianten sukupuolivalistus ennen hääyötä meni kuulemma suunnilleen näin: Pitäkää silmänne kiinni ja ajatelkaa Englantia! Olisi aika herkullinen ajatus, että kuningatar olisi sulkenut silmänsä, ajatellut Englantia ja hypännyt oikeasti helikopterista.
Tai ajatellut hääyönään noin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama näyttelijä oli pääroolissa Tolkien-elokuvassa. Tajusin vasta elokuvan katsottuani ja leffa-arvostelua lukiessani, että nuori miesnäyttelijä oli se Hugh Grantin kanssa Poika-elokuvassa näytellyt lapsinäyttelijä. En tiedä, miksi en tunnistanut häntä.
Mistä tuo Fiennesin uusi elokuva kertoo? Ihan vain Gordon Ramsayn tyylisestä pelottavasta huippukokista vai mielipuolesta, joka muistuttaa Uhrilampaat-elokuvien ihmisen sisäelimiä syövää ja muillekin niitä kokkaavaa sarjamurhaajaa? Trailerissa oli joitakin kauhuelokuvan tyylikeinoja.
Minun käsittääkseni kannibalismista.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko porukka kuolaa täällä jotain Ralph Fiennesiä?! Ikivanha ukko eikä minkään näköinen. Tuollaisia perussetämiehiähän on vantaalaiset Prismat täynnään. Kyllä huomaa, ettei mammoilla ole mitään makua.
Mä epäilen että olet itse vaantaalaisessa Prismassa käyvä setämies joka kuvittelee itsestään vähän liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai hänessä on jotain outoa karismaa. Mun mielestä se on melkein kuumempi nyt vanhempana näissä häijyissä rooleiissa kun nuorena ja komeana niissä romanttisissa kun aina iski jonkun toisen miehen vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai hänessä on jotain outoa karismaa. Mun mielestä se on melkein kuumempi nyt vanhempana näissä häijyissä rooleiissa kun nuorena ja komeana niissä romanttisissa kun aina iski jonkun toisen miehen vaimon.
Enpä tiedä... Haluaisin Fiennesin seuraavan elokuvaroolin olevan sellainen, jossa hänellä olisi kaunis rakkaustarina jonkun samanikäisen englantilaisen naisnäyttelijän - tai miksei miesnäyttelijän - kanssa. Ja kyllä se nuori ja komea Fiennes esimerkiksi Humisevassa harjussa tai Englantilaisessa potilaassa varasti sydämeni. Karismaa on toki tullut lisää iän myötä! Fiennes on pahojen ja psyykkisesti sairaiden ihmisten rooleja tehdessään niin uskottava, että elokuvia on vaikea katsoa ja niistä jää ahdistunut olo päivä- tai jopa viikkokausiksi...