Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on hyväntahtoisella ja pahantahtoisella vttuilulla

Vierailija
04.09.2022 |

En ole huomannut eroa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänensävy ja kasvojenilme.

Vierailija
2/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorilla ja itseironialla ryyditetty vittuilu on on hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät toisesta, vittuilet hänelle pilke silmäkulmassa kiusoitellen. Jos vihaat toista, vittuilet hänelle niin että naurat räkäisesti perään.

Vierailija
4/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin. Vittuilu on taitolaji ja jotkut eivät tosiaan erota lehmänpersettä postiluukusta.

Vierailija
5/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada toinen ajattelemaan eli käydä päättelyketju uusiksi. ce comprede?

Vierailija
6/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen, että se on henkilösidonnaista. Eli kysymys kuuluu, mitä eroa on pahantahtoisella ja hyväntahtoisella vittuilijalla. Jälkimmäinen vittuilee myös itselleen ja itsestään, sekä osaa lukea tilannetta ja pyytää tarvittaessa anteeksi, ja korjata käytöstään.

Vierailija
7/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

Ylimielisyytesi on ällöttävää. 

Vierailija
8/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen  alussa ihan railakaasti vittuilut jokaiselle tulevalle tyttisystävälle. No mitä se kertoo?  Osuuko huumorintajut suurinpiirtein samalle raiteelle. Ja nykyiselle ihan totaalisen painokelvotonta tavaraa. 

Vierailija
9/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autisti ei erota tuota toisistaan.

Vierailija
10/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimielisyytesi on ällöttävää. 

Ja ihan tarkoituksella! Mihin suuntaan käännät lämmityksen t-hanaa? 

Vierailija
11/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen eron huomaa ja tunnistaa.

Vierailija
12/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilu, hyväntahtoinenkin, kertoo aika paljon ihmisestä. En arvosta kumpaakaan.

Vierailija
13/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autisti ei erota tuota toisistaan.

Se onkin se idea - ja autismia käytetåään nykyään liian usein ns syynä.

Vierailija
14/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahantahtoisella tarkoitetaan oikeasti sitä mitä sanotaan ja nautitaan, jos vastapuolelle tulee paha mieli. Hyväntahtoisessa molemmat tietävät kyseessä olevan vitsi ja se on vastavuoroista.

Vierailija
15/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen  alussa ihan railakaasti vittuilut jokaiselle tulevalle tyttisystävälle. No mitä se kertoo?  Osuuko huumorintajut suurinpiirtein samalle raiteelle. Ja nykyiselle ihan totaalisen painokelvotonta tavaraa. 

Tai sitten kertoo rajattomuudesta. Tsekkaat mitä toinen suostuu SIETÄMÄÄN ja sitten on hyvin, jos saat käyttäytyä kuin sika pellossa. Luulottelet itsellesi että tyttis on tosi huumorintajuinen ja teillä on mukavaa, oikeasti olet pihalla siitä, mitä teet ja epärehellisyydestä. Katso oikeasti niihin silmiin äläkä käännä katsetta pois ja usko omaa hypetystäsi.

Vierailija
16/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuilu, hyväntahtoinenkin, kertoo aika paljon ihmisestä. En arvosta kumpaakaan.

No se kertoo meineisyydestäsi sen, että sinua on loukattu ja alistettu pahasti  ... ,arvaan.

Vierailija
17/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten kertoo rajattomuudesta. Tsekkaat mitä toinen suostuu SIETÄMÄÄN ja sitten on hyvin, jos saat käyttäytyä kuin sika pellossa. Luulottelet itsellesi että tyttis on tosi huumorintajuinen ja teillä on mukavaa, oikeasti olet pihalla siitä, mitä teet ja epärehellisyydestä. Katso oikeasti niihin silmiin äläkä käännä katsetta pois ja usko omaa hypetystäsi.

Väärin - sille veeluillulle on tarkat rajat. Ja pitää osata tuntea toisen tunteet. Menee hyvin herkästi väärin ja en koskaan lähde aiheeseen joka loukkasi henkisesti.

Vierailija
18/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. 1. Olen ylipäänsä melko kömpelö ihminen. Kannan jotain sårkyvää käsissäni varovaisesti, ja mieheni tokaisee hymyillen, varo ettei sekin mene rikki kuten xxx. En loukkaannu.

Esim. 2. Olen aloittanut uudella työpaikalla puoli vuotta sitten. Tarjolla on jäätelöä, mutta en voi syödä sitä maitoallergiani takia. Olen lihonut vähän viime aikoina. Lähes tuntematon työkaveri tulee tokaisemaan "et sä kyllä näytä siltä, ettet söisi jäätelöä, kun olet niin läski" ja kävelee pois hekotellen. Loukkaannun.

Tuossa ero. Tuttu ihminen vs tuntematon, pientä piikittelyä vs nimittelyä.

Vierailija
19/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää kun autisti ei muka erota asioita toisistaan ja tunnetiloja mutta kuitenkin itse pahastuu. Ja latelee toisille mitä sattuu ja huomaa jos toinen loukkaantuu ja sitten kuitenkin ihmettelee jos toinen lähtee ja jää yksin.  Että eikä älykäs millään opi jo kerrasta.

Vierailija
20/20 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on savolaista, toinen muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme