Laihduttaako kaalikeitto?
Tietääkö kukaan? Siis tietenkin edellyttäen, että ei syö samalla nälkäänsä jotain munkkipossuja.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa laskea kaloreita? Kaalista on mahdoton saada kaloreita tarpeeksi vaan laihtuu ellei syö muuta.
Etkö ymmärrä, miten elimistö toimii. Kalorinlaskennalla laihtuminen on utopiaa.
Mikä tahansa laihduttaa, jos sitä syö vähemmän kuin kuluttaa.
Tuo kaalisoppadieetti poistaa kehosta nestettä, jolloin luulee laihtuneensa enemmän kuin oikeasti onkaan.
Mikään ruoka ei laihduta. Merkitystä sillä on, kuinka paljon märät kitaasi ko. ruokaa ja muistat myös liikkua.
Toki jos korvaat sillä jonkin toisen rasvaisemman aterian niin pidemmänpäälle pitäisi laihtua.
Vierailija kirjoitti:
Toki jos korvaat sillä jonkin toisen rasvaisemman aterian niin pidemmänpäälle pitäisi laihtua.
Päinvastoin, jos syöt rasvaa, voit laihtuakin. Rasvattomalla kaalikeitolla se ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, jos syöt rasvaa, voit laihtuakin. Rasvattomalla kaalikeitolla se ei onnistu.
Aivan varmasti onnistuu. Olen itse laihduttanut kaalikeittoa syömällä aika reippaasti joskus 80-luvulla. Siihen aikaan vielä ajateltiin että syömällä vähemmän kuin kuluttaa laihtuu, ja kyllä se siihen aikaan vielä toimikin. Nykyään on kaikenlaisia uskomuksia ettei muka toimisi, mutta voin vakuuttaa että kyllä se ihmisen elimistö on edelleen ihan samalla mekanismilla toimiva kuin ennenkin, ja aivan varmasti laihtuu syömällä vähemmän kuin kuluttaa.
En tiedä laihduttaako, ihan sama, mutta järkyttävän hyvää! Itse teen lihakeittoa, jossa korvaan perunan kaalilla ja lihana on peuraa. Lihat annan koiralle, lopun syön minä. Maku on taivaallinen, myös koiran mielestä.
Mut ajattelitkos loppuelämän vetää kaalikeittoa? Eiks olis parempi löytää kultainen keskitie, jossa kulutus ja energiansaanti olis hyvässä balanssissa?
Se riippuu ihan sen kaalikeiton reseptistä. Kaalia, sipulia, kunnon rasvaista sika-nautajauhelihaa, rasvaista luulihalientä, mieleiset mausteet ja annokseen vielä smetanaa lusikallinen päälle. Laihtuu ja nälkä pysyy loitolla pitkään.
En ainakaan haluaisi olla samassa tilassa ihmisen kanssa jonka ruokavalio koostuu kaalikeitosta.
Räjähdysvaara.
Jos teet ja syöt sen kaslisoppa kuurin niin takuuvarmasti nesteet lähtee ja vatsalaukku pienenee. Jos hikoilet niin hiki haisee järkyttävälle ja saat juosta vessassa vähän väliä, mutta se on hyvä aloitus, jatkat vaan että syöt vähemmän ja terveellisesti, juo vettä tarpeeksi ja liiku, älä polta ja unohda kaikki alkoholi, se turvottaa, samaten kaikki hiilarit turvottavat.. Avokado on hyvä lisä esim kanan, kalan kanssa, sekä raejuusto..
Etkö osaa laskea kaloreita? Kaalista on mahdoton saada kaloreita tarpeeksi vaan laihtuu ellei syö muuta.