Aloitan huomenna laihduttamisen, anna mulle kaksi
Kommentit (36)
Kaksi hölöintä neuvoa
Älä ole armollinen itsellesi
Älä pidä ikinä herkkupäivää
Vierailija kirjoitti:
Höttöhiilarit pois.
Eli vaalea leipä, pasta, karkit, suklaa, keksit, kakut, pullat, limsat ja makeat mehut.
Ruokaan lisää vihreää. Syö tarpeeksi, terveellistä.
Ei mitään kevyt tuotteita.
Ei tissuttelua.
Kävelylenkki 1-5 krt viikossa, jaksamisen mukaan.
Juo vettä tarpeeksi.
Siinä näin aluksi.
Katsot kuukauden/pari noin ja sitten lisäät liikuntaa kun jaksat paremmin liikuttaa kropaasi.
Älä käytä mitään poppakonsteja.
Itse sain tällä tavalla 12kg (93kg -> 82kg) pois 5kk aikana.
Olen siis 181cm pitkä mies.
Idiootti.
Laske kaloreita
Syö "kevyttuotteita"
Taasko tämä palstahullu= laihdutushullu.
Syö paketti voita aamulla ja pussi sipsejä illalla!
1. Syö vatsasi täyteen - laihduttaessa ei kuulu olla nälkä.
2. Liikunta ei laihduta - sohvalla pötköttelyhän se tekeekin hyvää terveydelle.
Molemmat väitteet täyttä hölynpölyä.
Laihduttaessa on aina nälkä, etenkin alkuun. Laihdutuminen vaatii energiavajeen, jota vastaan keho protestoi nälällä. Täysin luonnollista JA KUULUU ASIAAN. Myöhemmin kroppa voi tottua pienempään energian saantiin ja nälkäkin hellittää.
Liikunta potkii aineenvaihduntaa käyntiin, parantaa kestävyyttä ja ylläpitää lihasterveyttä. Liikunnalla saadaan myös kulutettua sitä syötyä ruokaa sekä aiheutettua ns. jälkipolttoa, jolloin energiankulutus on levossakin suurempaa kuin sohvapernoimalla.
Tsemppiä laihdutukseen!
Älä tee näin: vatkaa 2dl kuohukermaa, lisää rasia appelsiinituorejuustoa, sulata fazerin sininen levy ja sekoita. Syö.
Itse suosin 16-8 pätkäpaastoa. Tiedän, ei sovi kaikille. Mulle lähinnä vireyttä lisäävä elintapa kun ei ole tarvetta laihtua.
- pidä kotonasi / osta / leivo / tee lihottavia ruokia "vierasvaraksi"
- valehtele itsellesi ja muille siitä, mitä ja miten paljon syöt.
1)Alussa painon lasku saattaa olla hidasta tai jossain vaiheessa,silloin älä käy puntarilla.Jatka liikuntaa,kyllä se laskee hups Moni lannistuu tuossa vaiheessa..eli älä mittaa silloin itseäsi.
2) Älä unohda syödä 5-6pientä tarkoin harkittu ateriaa. Itse laihdutus yli -35kg..ajattelin jaloista ikinä tuu niitä ohkasii mitä ne ennen oli..mutta kyllä vaan tuli
Kilot junnasi jossain vaiheessa,olin jo lannistua,lopetin muutamaksi viikoksi kilojen tarkkailun.ja kashurja kilojen lähtö,jatkoon liikuntaa ja ruokavalioon.
Älä sairastu viikoksi. Älä makaa tästä ajasta kahta vuorokautta puolitiedottomana petissä ja vain jotenkin tajuissasi ollessasi otat hörpyn raanavettä lasista, joka on käden ulottuvilla. Mitään et syö.
Tällä "metodilla" lähti yli kolme kiloa painoa.
Tässä(kin) tapauksessa olisi ollut hyvä olla kokoa asia jo otsikossa.
Aloitan huomenna laihduttamisen, anna mulle kaksi, ohjetta, mitä ei kannata noudattaa
Nyt tuli vaan tympeä ajatus iltapaskojen tyyliin tehdystä klikkiotsikosta.
Vierailija kirjoitti:
Höttöhiilarit pois.
Eli vaalea leipä, pasta, karkit, suklaa, keksit, kakut, pullat, limsat ja makeat mehut.
Ruokaan lisää vihreää. Syö tarpeeksi, terveellistä.
Ei mitään kevyt tuotteita.
Ei tissuttelua.
Kävelylenkki 1-5 krt viikossa, jaksamisen mukaan.
Juo vettä tarpeeksi.
Siinä näin aluksi.
Katsot kuukauden/pari noin ja sitten lisäät liikuntaa kun jaksat paremmin liikuttaa kropaasi.
Älä käytä mitään poppakonsteja.
Itse sain tällä tavalla 12kg (93kg -> 82kg) pois 5kk aikana.
Olen siis 181cm pitkä mies.
Oliko niin kiire päästä pätemään listasi kanssa, että et edes tajunnut, mitä kysyttiin?! 👺
Huonoin ohje on, että syö usein välipaloja.
Kaksi hölmöä neuvoa:
- ole armollinen itsellesi
- pidä kerran viikossa herkuttelupäivä