Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua rakastetaan vaikka olen sekopää?

Vierailija
04.09.2022 |

Ja minussa on paljon ärsyttäviä piirteitä. Silti miehet (en puhu tietenkään kaikista) rakastavat minua. Ihmettelen sitä itsekin. Mitä rakastettavaa minussa on.

Millaisia piirteitä ärsyttävässä sekopäässä pitää mielestäsi olla, jotta voisit häntä rakastaa?

Yritän vain hahmottaa, mitä hyviä piirteitä minussa mahtaisi olla.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me voisimme tietää, kun emme sinua tunne? Pitäisikö tässä luetella yleisiä rakastettavia piirteitä, joita voi olla olemassa?

Vierailija
2/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oot sellainen hirmu vaatimaton?

Vartalosi on kaunis, se riittää suurimmalle osalle 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopääksi itseään luulevat ovat just sopivan tavallisia.

Vierailija
4/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten me voisimme tietää, kun emme sinua tunne? Pitäisikö tässä luetella yleisiä rakastettavia piirteitä, joita voi olla olemassa?

Niin ajattelin, että millaisia hyviä piirteitä ärsyttävässä sekopäässä voisi olla. Voisin sitten miettiä mitä noista hyvistä piirteistä minussa mahdollisesti olisi.

Ap

Vierailija
5/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on useampi näistä rakastavista miehistä sanonut sairaaksi. Sitä tarkoitan sekopäällä. "Ärsyttävä sairas" ei oikein soinnu, joten siitä tuo "ärsyttävä sekopää". Tiedostan itsekin, että olen mielenterveysongelmainen ja sitä kautta käytökseni on välillä sairasta. En itsekään pidä itsestäni silloin, kun saan pimahduskohtauksia.

Ap

Vierailija
6/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies pitää pirteästä höppänästä, ihan niin kuin moni nainen lapsellisesta tai hankalasta miehestä.

Ei tule elämä tylsäksi.

Ehkä yhteisö kärsisi, jos joku ei pitäisi näistäkin huolta.

Vierailija
7/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on useampi näistä rakastavista miehistä sanonut sairaaksi. Sitä tarkoitan sekopäällä. "Ärsyttävä sairas" ei oikein soinnu, joten siitä tuo "ärsyttävä sekopää". Tiedostan itsekin, että olen mielenterveysongelmainen ja sitä kautta käytökseni on välillä sairasta. En itsekään pidä itsestäni silloin, kun saan pimahduskohtauksia.

Ap

Jos olet enemmän terve, annat itsestäsi aluksi terveen vaikutelman?

Vierailija
8/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa sukkaa neulovaa, kodin rutiineja seuraavaa yhteiskunnan aivopesemää tavisnaista?

Vierailija
9/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies pitää pirteästä höppänästä, ihan niin kuin moni nainen lapsellisesta tai hankalasta miehestä.

Ei tule elämä tylsäksi.

No mä osaan kyllä iloita tosi pienistä hassuista asioista ja olen monen mielestä joskus vähän liiankin lapsekas. Siitä on tullut sanomista juuri näiltä minua rakastavilta miehiltä, joten siksi ihmettelen, miksi he siltikin haluavat olla kanssani, vaikka heillä olisi muitakin ottajia.

Ap

Vierailija
10/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa sukkaa neulovaa, kodin rutiineja seuraavaa yhteiskunnan aivopesemää tavisnaista?

Minä. En todellakaan arvosta tatskattua ja shokkitukkaista itsensä ilmaisijaa.

Vierailija
11/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan oot sellainen hirmu vaatimaton?

Vartalosi on kaunis, se riittää suurimmalle osalle 

Olen aina hävennyt ja piilotellut vartaloani, mutta miehet (en puhu kaikista miehistä) ovat siitä kyllä yllättävästi tykänneet. En silti usko, että pelkästään miellyttävä vartalo olisi se juttu. Luulisi sellaisia löytyvän muiltakin.

Pakko sanoa että nykyinen parisuhteeni on osoittanut minulle,että meillä naisilla on melkoisen epärealistisia käsityksiä siitä, millaista vartaloa miehet himoitsee... Minä jos kuka olen hyvä esimerkki siitä, millaista vartaloa naiset eivät itselleen halua.

Ap

Vierailija
12/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni varmaan saa kuvan, että shokkiväritukkainen tatskattu nainen on mielenterveysongelmainen, mutta ei se näy päällepäin. Minä olen ulkoisesti niin tavallinen kuin olla ja voi, mutta mieleltäni sairas. En usko että kukaan ajattelisi minut nähdessään, että olen mt-ongelmainen.

Ap

Vierailija
13/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on ainakin mun mies jaksanu.

Kaikki eivät halua arvaamatonta ja epävakaata vuoristoratasekoilua elämäänsä.

Vierailija
14/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä riittää että on hyvännäköinen niin seuraa riittää, on sitten sekopää tai ei. Mutta sekopäät viehättävät henkisesti varmaan siksi, etteivät ole tavallisen tylsiä. Ja sekopäisyys räiskyy yleensä myös hyvillä tavoilla, eikä vain negatiivisesti.

Vierailija
15/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne viedään vihille ja käytetään kodinhoitajina, sekopäitä rakastetaan ja niiden kanssa _eletään_.

Vierailija
16/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori alapää?

Vierailija
17/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä riittää että on hyvännäköinen niin seuraa riittää, on sitten sekopää tai ei. Mutta sekopäät viehättävät henkisesti varmaan siksi, etteivät ole tavallisen tylsiä. Ja sekopäisyys räiskyy yleensä myös hyvillä tavoilla, eikä vain negatiivisesti.

Tämä. Mikään ei ole kuumempaa kuin sopivasti sekopäinen, kaunis nainen. Kaikki arki ja scheisse katoaa hänen seurassaan.

Vierailija
18/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä sussa vetoaa, mutta itseäni yleensä joko rakastetaan, tai vihataan, tai jopa molempia yhtäaikaa. Olen ihan hyvän näköinen, tosin se tuskin on varsinainen syy mihinkään. Ihmiset tykkää luultavasti siitä, että innostun herkästi ja kun jokin kiinnostaa, niin keskityn siihen täysillä on se sitten ihminen, tai joku asia.

Tarkoitan siis että jos toinen on kiinnostava ihmisenä (ei pelkästään romanttisessa mielessä) niin mun kaikki huomio suuntautuu täysin siihen ihmiseen. Sitten oon impulsiivinen, älykäs ja mielikuvitusrikas, enkä aina osaa pysähtyä miettimään seurauksia, niin ei mun kanssani herkästi tule tylsää.  Nää samat puolet vaan voi kääntyä semmoisiksi että ne myös käy rankasti hermoon. Samoin ihmiset kokee loukkaavaksi kun ei kukaan vaan voi olla 24/7 loputtomiin kiinnostava ja kun tulee jotain muuta kiinnostavaa, vaikkapa innostun norsujen evoluutiosta, niin en kyllä oikein kuule tai näe mitään muuta, vaan keskityn täysillä penkomaan sitä aihetta. 

Mulla on turhankin pitkä pinna, enkä osaa monasti tunnistaa tunteitani, joten usein en osaa ajoissa sanoa etten pidä jostain että toinen voisi muuttaa toimintaansa, vaan tajuan vasta siinä vaiheessa kun jo huudan solvauksia pää punaisena että oho, ois varmaan pitänyt tajuta aiemmin että nyt menee metsään ja sanoa rauhallisesti että voisko vaikka toimia toisin. 

Sitten ollaankin pisteessä missä mulle huudetaan: "Rakastan sua, mutta tekee mieli tappaa sut!" Eli yhtäältä on varmaan kivaa kun toinen on joustava tosi pitkään, mutta ei oo kiva että se sitten räjähtää silmille ilman varoitusta. Oon koettanut opetella tota tunteiden tunnistamista, mutta aika vaikeeta on kun en oo saanut terapiaa, vaikka kyllä tarttisin. Adhd-lääkkeitä on nyt sentään laitettu kokeiluun, jos ne vaikka jotain puolia hiois, mutta kun on lisäksi vakavaa traumataustaa, niin kyllähän sitä melkoinen ongelmakimppu on. En suosittele kyllä kellekään tässä vaiheessa, enkä siksi nyt oikein oo innostunut treffailemaankaan ketään, vaan koetan saada nupin jotenkin järjestykseen ensin. 

Vierailija
19/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule elämä tylsäksi.

No mä osaan kyllä iloita tosi pienistä hassuista asioista ja olen monen mielestä joskus vähän liiankin lapsekas. Siitä on tullut sanomista juuri näiltä minua rakastavilta miehiltä, joten siksi ihmettelen, miksi he siltikin haluavat olla kanssani, vaikka heillä olisi muitakin ottajia.

Ap

Ensin se ihastuttaa, sitten se vihastuttaa.

Vierailija
20/25 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo shokkitukkaa, tai tatskoja, vaikka oonkin sekopää. Ei musta päällepäin näe ettei oo nuppi kunnossa. Koetan olla normaali, mutta silti saan liian usein kuulla olevani erikoinen persoona, mikä sanotaan kuin se ois kehu, itse en osaa ottaa sitä kehuna että jatkuvasti saa palautetta kummallisuudestaan. Sen uskon ettei kaikille sovi erikoisemmat ihmiset, en minäkään jaksa värittömiä yksilöitä, koska tylsistyn heidän seurassaan todella nopeasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi