Miksi minua rakastetaan vaikka olen sekopää?
Ja minussa on paljon ärsyttäviä piirteitä. Silti miehet (en puhu tietenkään kaikista) rakastavat minua. Ihmettelen sitä itsekin. Mitä rakastettavaa minussa on.
Millaisia piirteitä ärsyttävässä sekopäässä pitää mielestäsi olla, jotta voisit häntä rakastaa?
Yritän vain hahmottaa, mitä hyviä piirteitä minussa mahtaisi olla.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Syitä miksi ihmiset on elämässäsi:
1. Mahdollinen helppo seksin saanti. Mielenterveystapauksilta saa helpommin seksiä ja ovat painostettavissa helpommin seksiin. He on myös rajattomia sängyssä useammin kuin normaalit.
2. Sinun elämäsi draamoja on mielenkiintoista seurata, piti sinusta tai ei. Vanha totuus on se, että eniten sinua seuraa ihmiset jotka inhoavat sinua.
3. muita syitä ei oikeastaan ole pitää vaikeaksi luokiteltavaa ihmistä elämässään.
On muitakin syitä. Noista ikävämmistä unohdit kyllä listalta pelastajat, jotka haluaa tulla elämään ja kuvittelevat jotenkin kykenevänsä pelastamaan sut ja muokkaamaan terveeksi. Ihan hiton ärsyttävä ihmistyyppi on tämä.
Itse olen sekopää ja rakastan sekopäitä, valitettavasti. Normot ei ymmärrä ja ovat liian tylsiä, sekopäiden kanssa taas on muut ongelmat. Optimaalisinta olis löytää ihminen joka on riittävän hullu ymmärtääkseen ja riittävän terve kestääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Optimaalisinta olis löytää ihminen joka on riittävän hullu ymmärtääkseen ja riittävän terve kestääkseen.
Olipa hyvin sanottu!
Ap
Vierailija kirjoitti:
1. Mahdollinen helppo seksin saanti. Mielenterveystapauksilta saa helpommin seksiä ja ovat painostettavissa helpommin seksiin. He on myös rajattomia sängyssä useammin kuin normaalit.
2. Sinun elämäsi draamoja on mielenkiintoista seurata, piti sinusta tai ei. Vanha totuus on se, että eniten sinua seuraa ihmiset jotka inhoavat sinua.
3. muita syitä ei oikeastaan ole pitää vaikeaksi luokiteltavaa ihmistä elämässään.
Sivusta. Kuulostat todella vastenmieliseltä ihmiseltä, mahdollisesti antisosiaaliselta pers.häiriöiseltä narsistisin ja sosiopaattisin piirtein. Ensimmäinen kohta kertoo kaiken.
Toivottavasti saat syytteet vielä niskaasi hyväksikäytöistä ja rai*kaamisista. Ei kannata testailla rajoja joskus se tuuri vaan loppuu.