Mitä tehdä kun parkkipaikalla on tuntematon auto??
En tiedä kenen paikka on tai auto. En ole ennen nähnyt.
Kommentit (10)
Googlaa sen merkki ja malli. Merkitse bongausvihkoon tarkka kellonaika ja päivämäärä. Seuraa sen eleitä ja ilmeitä, niistä voi olla apua kun yrtität määritellä sen sielunmaisemaa.
Trafista saat tiedot omistajasta, sitten fonectasta tiedot. Jos ei löydy katsot rapputaulusta vastaako nimi siellä oleviin ja isännöitsijälle viesti. Jos ei löydy niin lappu ikkunaan että siirrätkö pois tai hinautan sinun laskuusi ja jos ei siirry niin soitat hinurille ja selität asian, ne osannee kertoa eteenpäin kun itse en ole tähän kohtaan ikinä päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Trafista saat tiedot omistajasta, sitten fonectasta tiedot. Jos ei löydy katsot rapputaulusta vastaako nimi siellä oleviin ja isännöitsijälle viesti. Jos ei löydy niin lappu ikkunaan että siirrätkö pois tai hinautan sinun laskuusi ja jos ei siirry niin soitat hinurille ja selität asian, ne osannee kertoa eteenpäin kun itse en ole tähän kohtaan ikinä päässyt.
Tekemisen puutetta paikkakunnalla?
Vierailija kirjoitti:
Luulitko oikeasti aloittajan olevan tosissaan?
Ajoin ajoneveuvon ,traktorin, lopulta melkein sentilleen esteeksi, Johan lähti!
Meillä mies soitti. Se oli jopa pistokkeessa. Tämä tapahtui talvella tosin. Kun se soitti ne tulivat sitten irroittamaan sen .
mies54v