40-50v nainen, miten pukeudut illanviettoon esim.ravintolaan?
Siinäpä se kysymys olikin, ns bileillan vaatetuksesi?
Ja älkää tarttuko ja takertuko tuohon bile-sanaan.
Kommentit (277)
Mustat sikarihousut, kuviollinen paita, jossa halkio ja nappi niskassa. Korkeakorkoiset mustat avokkaat ja pieni laukku, siinä minun lookkini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me menemme ravintolaan syömään, emme bilettämään. Eikö bilettäminen tapahdu jossakin muualla kuin ravintolassa?
Tätä mäkin mietin. Miten pukeudut ravintolaa, mut tekstissä bileet, mutta siihenkään sanaan ei saa tarttua. Eli mihin ollaan menossa? :D
Tanssiravintolaan eli yökerhoon tai pubiin? Ruokaravintoloissa ja kahvilaravintoloissa sitten syödään?
Tässä just mietin, vieläkö näin syksyllä voisi laittaa kukallisen paitamekon vai onko liian kesäinen?
Vierailija kirjoitti:
Tässä just mietin, vieläkö näin syksyllä voisi laittaa kukallisen paitamekon vai onko liian kesäinen?
Mekkoja voi toki käyttää ympäri vuoden, mutta itselläni on syksyn/talven mekot ihan eri väriskaalaa, myös niissä kukissa, kuin esim.kesällä. Ja tietty myös mustaa, tosin käytön mustia mekkoja ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekkoja voi toki käyttää ympäri vuoden, mutta itselläni on syksyn/talven mekot ihan eri väriskaalaa, myös niissä kukissa, kuin esim.kesällä. Ja tietty myös mustaa, tosin käytön mustia mekkoja ympäri vuoden.
Tätä mietin https://www.zalando.fi/object-objdina-dress-paitamekko-cloud-dancer-ob1…
Mutta ehkä laitan tumman mekon tai mustat leveälahkeiset housut ja jonkin kivan paidan
Täysmusta kostyymi: kroppaa nuoleva poolo ja pitkikset, pitkät korkosaapikkaat, pitkä jakku. Kookkaat, näyttävät hopeakorvikset. Hillitty meikki, hiukset niskanutturalla.
Ryhtini on ylväs, kroppa kestää katseet. Ei mitään tarvetta paljasteluun.
Vierailija kirjoitti:
Täysmusta kostyymi: kroppaa nuoleva poolo ja pitkikset, pitkät korkosaapikkaat, pitkä jakku. Kookkaat, näyttävät hopeakorvikset. Hillitty meikki, hiukset niskanutturalla.
Pitkikset? Samalla tyylillä itsekin pukeudun, mutta pitkiksien sijaan mustat housut, joko tiukat tai leveät
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvetta paljasteluun, mutta jonkinlaiselle "kohtalokas yön s/m-kuningatar/musta leski"-lookille kuitenkin.
Sorry mutta ei natsaa ellet ole Anu Saagim.
Lempivaatteeni, en ole kotonani missään hörhelöissä. Mustat housut, joku kiva pusero. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mietin https://www.zalando.fi/object-objdina-dress-paitamekko-cloud-dancer-ob1…
Mutta ehkä laitan tumman mekon tai mustat leveälahkeiset housut ja jonkin kivan paidan
Ihan kiva, tosin ei minulle, koska tuo keltaisen sävy ei mulle punapäänä sovi, omassa keltasävyisessä syysmekossani on pohjaväri murrettua keltaista (okraa) Yhdistäisin tuohon mustan sileäpintaisen pitkän neuletakin joka edestä avoin ja maiharit. Tai mustan nahkatakin.
Tummiakin mekkoja on tosi monenlaisia/näköisiä.
Jotain tuollaista ajattelinkin ja itse asiassa keltainen on luonnossa enemmän okran sävyinen. En tosin yhtään tiedä, mitkä värit minulle sopivat.
alapeukkuja odotellen kirjoitti:
Mitä noin vanhat luuskat enää mihinkään menee. On varmaan helvetin hauskaa kun nuoret kollit vonkaa pesää. Tuntee olevansa kovinkin haluttu. Ei se paljon ja kummoistakaan ulkonäköä kuitenkaan vaadi, että saa tarjouksia sukupuoliseen kanssakäymiseen.
Hah, ei vois vähempää kiinnostaa nuorten kollien vonkaaminen tai vonkaamattomuus. Näin 5-kymppiä lähenevänä itseäni ei ole vuosikausiin kiinnostanut enää kukaan, mutta tuumasinpa just yks päivä, että vanhoilla päivillään vois ruveta suhteeseen naisen kanssa. Näinhän naiset on kautta aikain tehneet ja se onkin kova pala ukoille :D
Vierailija kirjoitti:
Muuten ei mitään vikaa, mutta miksi ihmeessä pitkä jakku poolon, pitkien housujen ja saappaiden kanssa?! Vai ulkotakiksiko meinaat? Muuten kuulostaa karmean kuumalta ravintolaan/yökerhoon.
Onko tuo saapikkaat joku murresana? Itse muistan lapsuudesta 70-ja 80-luvuilta sanan saapikkaat eli tiedän toki, mitä se tarkoittaa, mutta mietin, että käytetäänkö sitä oikeasti jossain päin ihan normaalipuheessa vai kertooko sanavalinta puhujan iästä, tyyliin moonikset, telsu ja kartsa? Eikä ole veetuilua, vaan kiinnostusta suomen kieltä ja murteita kohtaan 😊
Pääasia, että itse viihtyy vaatteissaan eikä pidä ikäänsä tekosyynä vaatevalinnoilleen. Seksikäskin voi olla tyylikkäästi näyttämättä tyrkyltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen lemppariasu tämä http://houseofck.com/new-fashion-sexy-bodycon-pink-v-neck-high-quality-…
Miettinyt jo vähän pikkujoulua ja tässä voisi olla ideaa.
Jokaisella omat menovaatesuosikit. Itse sovittelen lähtiessäni vaatteita ja valitsen ne, mitkä vermeet tuntuvat tilaisuuteen itsestä oikeilta.
Joskus olen päättänyt asun mielessäni etukäteen, mutta saatankin muuttaa mieltä. Minulla yhtenä iltasuosikkina Zaran mustat housut, joissa sivuilla hopeinen sauma, yläosiksi joku kaunis juhlavampi toppi tai pusero, tykkään keveistä materiaaleista, silkistä tai mesh-tyyppisestä, Ei tarvitse olla pintaa nuoleva, mutta voi silti olla naisellinen ja tyylikäs.
Joskus mekko, niitä on kaapissa monta, nyt uusin Part twon väljä, liehuva musta-harmaa, tämän syksyn suosikkini. Korkkarit, koska muutama sentti pituutta on minulle vain eduksi. Muttei mitään stilettoja tietenkään. Ja sopivat, näyttävät korvikset aina.
Uloslähtiessä valitsen asun, värit ja vaatteen materiaalit tarkkaan,
siitä saan positiivista fiilistä itselle ja toivottavasti iloa myös kanssaihmisille.
Pukeutumisella on väliä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhtini on ylväs, kroppa kestää katseet. Ei mitään tarvetta paljasteluun.Muuten ei mitään vikaa, mutta miksi ihmeessä pitkä jakku poolon, pitkien housujen ja saappaiden kanssa?! Vai ulkotakiksiko meinaat? Muuten kuulostaa karmean kuumalta ravintolaan/yökerhoon.
Minullekaan ei auennut poolo-kokonaisuus. Miksi jakku ja minkälainen jakku, jos alla on kroppaa nuoleva poolopaita? Sanavalinta viittaa siihen, että yläkropan muotoja halutaan korostaa, ja jakkuhan ne peittäisi. Lisäksi poolo on kuuma vaate kaikissa olosuhteissa. Saapikkaat pitkisten kanssa? Siis onko pitkikset kuin 80-luvun hiihtohousut vai legginsityyppiset? Jos leveälahkeiset, miten niiden kanssa saapikkaat tulevat edukseen, mieluummin muut korkokengät, nilkkurit tai avokkaat, sillä saapikkaiden varret ja pohkeiden muodot ei kuitenkaan näkyisi.
Itselleni on syksyllä tulossa tilaisuus jossa on smart casual pukukoodi.
Rahaa ei ole ylimääräiseen osteluun joten mustat suorat housut mustat nilkkurit(korot on) ja lyhythihainen pooloneule löytyy kaapista.
Jos ois rahaa niin mekon ostaisin.
Just viimeks, kun kutsuttiin juhliin ravintolaan, huomasin että mulla ei ole mitään sopivia tän sesongin vaatteita. Kehä juhlavaatteita kyllä olis löytyy.
Toinen lemppariasu tämä http://houseofck.com/new-fashion-sexy-bodycon-pink-v-neck-high-quality-…