40-50v nainen, miten pukeudut illanviettoon esim.ravintolaan?
Siinäpä se kysymys olikin, ns bileillan vaatetuksesi?
Ja älkää tarttuko ja takertuko tuohon bile-sanaan.
Kommentit (277)
Outo kysymys. Oletetaanko tässä että kaikki 40-50-vuotiaat pukeutuvat jotenkin samalla tavalla? Tyylejä varmaan löytyy, itse en ainakaan mieti ikääni kun pukeudun johonkin, vaan laitan just sitä mitä huvittaa.
Itselläni oli la tummansiniset tiukat farkut ja musta v-aukkoinen juhlapaita, jossa oli valkoisia palloja sekä korkkarit. Olen treenannut ja etenkin pyöreä, pieni treenattu peppuni saa öögaa 😅.
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Oletetaanko tässä että kaikki 40-50-vuotiaat pukeutuvat jotenkin samalla tavalla? Tyylejä varmaan löytyy, itse en ainakaan mieti ikääni kun pukeudun johonkin, vaan laitan just sitä mitä huvittaa.
Outo logiikka.
Oletatko ettei 40-50v naiset a. Käy ns bilettämässä ja/tai b. Ettei kukin pukeutuisi kuten tykkää ja ennenkaikkea c. Ettei siitä saisi kysyä?
Mielenkiintoinen ketju. Onhan tyyleissä eroa vahvasti kaiken ikäisillä naisilla.
Olen seurannut yhden 25 v vanhemman kollegan pukeutumista muutaman vuoden sivusta. Hän on upea! Tietää tasan tarkasti mikä sopii hänelle. On värejä ja upea kroppa, korkoa ja liehuvaa hametta. Tyyli-ikoni!
T 32 hyvin tarkka tyylistään
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään oleteta, mistä niin luulit? Jos oletettaisiin niin eihän sitten tarvisi kysyä kuin yhdeltä 40-50 v naiselta. Nyt on kuitenkin ihan tänne perustettu ketju jotta saadaan kysymys useampien ihmisten vastattavaksi, eli ennemminkin oletetaan että erilaisia tyylejä löytyy.
Riippuu tilanteesta. Viimeksi kun olin miehen kanssa oluella, pukeuduin korkkareihin, mustiin pillifarkkuihin ja mustaan avonaiseen paitaan.
Naisporukassa bailaamassa oli viimeksi musta mekko, mustavalkoraidalliset sukkahousut ja maiharit.
Minulle ravintola on paikka, jossa on tarkoitus syödä. Pistän päälle siistit farkut, poolopaidan ja bleiserin. Jalkaan kengät, joiden rotevuusaste on jossain avokkaan ja kävelykengän välimaastossa.
Jos mennään baariin, pubiin tai räkälään, niin siellä juodaan olutta ja turistaan, ja ehkä katsotaan urheilua. Sinne riittää mitkä tahansa farkut ja joku yläosa (t-paita, kauluspaita, huppari, se poolopaita...). Kävelykengät tai lenkkarit, talvella maiharit.
En tanssi enkä käy yökerhon tyylisissä paikoissa.
Mekko se olla pitää. Nuorena en käyttänyt juuri ollenkaan, mutta vanhemmiten aina, kun jotain bilettä tiedossa. Mieluiten musta, pitkähihainen, tai lyhythihainen/hihaton, jos tanssimista tiedossa.
Mä olen jo 57-v. Pukeudun mekkoon, usein vähän tyköistuvaan. Kaikki värit käyvät, myös musta tai valkoinen. Pitkät hiukset auki, kevyt meikki. Kauniit kengät, tai sandaalit, saappaita ja maihareita en käytä koskaan (asun lämpimässä maassa). Vartaloni on kunnossa, joten sitä ei tarvitse piilotella. Mutta kyllähän ikä muuten näkyy, enkä ole seuraa etsimässä illanvietoissa. Enempi pukeudun kohteliaisuudesta tilaisuutta/ kutsujaa kohtaan.
Kesällä kesämekko ja sandaalit, tarvittaessa joku sopiva pieni takki lisäksi. Muulloin joko siistit perusvaatteet eli farkut ja neule/neuletakki/pitkähihainen tunika, tms. tai vuodenaikaan sopiva mekko, (yleensä) mustat sukkahousut ja maiharit tai talvisaappaat. En käy yökerhoissa vaan enemmänkin pubeissa nykyään, joten ei kiinnosta mennä sinne palelemaan missään bilehetaleissa.
N44
Sehän riippuu tilaisuudesta. Onko yhdet töiden jälkeen, vai viikonloppuna tinder-deitit, vai teatteri ja illallinen oman miehen kanssa ;-) vai jotain ihan muuta. Viimeksi pukeuduin ja pukeuduin jne. pitkällä laivaristeilyllä, jossa oli joka 2. ilta Formal Night.
Pantteritrikoot jalkaan ja eckeröline kutsuu!!
Onko tänä vkonloppuna "bailaamaan" lähtijöitä, miten pukeudut?
Minnari ja musta stay upit ilman pikkareita
Miksi tähän tulee "mukahauskat" pellet kommentoimaan?
Vierailija kirjoitti:
Joku nätti pusero (ei liian avonainen), hyvin istuva hame, sukkikset ja saapikkaat. Syksy on pukeutumisen kannalta mukavinta aikaa. Nahkahousut ja joku juhlava, ohut neule on myös aika vakio. Korkkareilla!
Mikä avonaises vikana.
Jaa-a. Olen niin lihava, etenkin mahasta, että vaikea olis löytää vaatetta. Pitkä paita tai tunika ja tiukahkot housut ja siistit nilkkurit.
.