Millä Veikkauksen pelillä olet voittanut eniten rahaa?
Mistä pelistä olet saanut suurimmat voitot? Ja paljonko?
Kommentit (39)
Yhteensä? Pitkävedolla. Toki on sillä tullut eniten hävittyäkin. Pelaaminen on minulle ennen kaikkea ajoittainen viihteenmuoto.
Ei veikkauksen peleillä voiteta. Korkeintaan saadaan osaa pelatuista rahoista takaisin.
Sijoittakaa ennemmin.
Pitkävedolla ja monivedolla olen voiton puolella.
Enkä mitään lottojuttuja edes pelaa.
40 vuoteen: Keno 100 euroa, lotto 50 euroa ja rivejä on ollut paljon monessa pelissä.
Kenosta 50.000 muutama vuosi sitten.
Oiskohan joskus tullut jostain lahjaksi saadusta arvasta 10 tai 20 euroa.
Mies joskus pelailee Veikkauksen netissä pelejä, ei ole koskaan voittanut mitään.
En ymmärrä miksi ihmiset pelaa noita pelejä. Miehellekin suorastaan suutun jos laittaa 10-20 euroa Veikkaukselle, kyllä sen rahan voisi oikeasti käyttää järkevimminkin. Onneksi laittaa rahaa vain muutaman kerran vuodessa, mutta kyllä noista varmaan satanen vuositasolla kertyy. Kaikki taivaan tuuliin. Itsellä menee 0 euroa.
Saako niitä arpavoittojakaan enää lunastettua jostain kassalta, vai pitääkö olla aina joku hiivatin pelitili? Mulla ainakin loppui se vähäinenkin lottoaminen kun alkoivat tyrkyttää pelitiliä ja vaatia jotain tunnistautumista.
Bingolotosta 1000 mk, Flaksi-arvasta 100 e ja Synttärit-pelistä 5000 e.
Nokkapokka-arvalla muistaakseni 175e vuosia sitten.
Yhden kerran olen voittanut Lotossa viisi oikein tuloksella noin 240 markkaa. En ole laittanut Lottoon tuollaista summaa vuosien varrella, joten voin sanoa voittaneeni, vaikka kommentoija nr. 4 on eri mieltä.
Ässäarpa 2000€ ja aiemmin 2000mk, en tosin itse vaan puoliso molemmilla kerroilla. 200mk:n arvan ostin minä ja 2000€ tuli netissä.
Ei noista veikkauspeleistä voita. Niihin vaan häviää.
Kaikki tai ei mitään n. 160e, Keno 12 500e. Pelannut pari vuotta n. 10-20e/kk.Voitolla olen siis vielä.
Monivedosta 32 000 €. Moniveto on heittämällä Veikkauksen paras peli. Ihmiset pelaavat aivan liikaa samanlaisia tuloksia (joko paljon maaleja tai vähän maaleja kaikkiin otteluihin), mikä tekee erilaisten maalimäärien pelaamisesta kannattavaa.
Muutaman kerran 20 vuoden aikana on ollut 4 oikein ja voitot ovat olleet jotain 10 euron luokkaa. Nykyään pelaan lottoa aika harvoin. Isälläni oli kerran 5 oikein ja voitti 39 euroa.