Yököttää toi McDonaldsin mainos
Missä pikkulapsen tavoin kiukuttelevan miehen naamakarvoihin sotkeentuu majoneesia. Kaikin tavoin vastenmielinen.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Minua Hesburgerin "Bögö" ja ällöttävä Pyhimys😝
Mikä tuo pökö muuten on? Miksi sen nimi on pökö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Siis tajuan kyllä, että "bögö" on olevinaan burger suomalaisittain, en vain tajua miten nuo eroavat normaaleista hampurilaisista.)
Katsooko joku oikeasti vielä nykyäänkin mainoksia? Hei c'mon, nyt on vuosi 2022.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa aa ää öö Hesburger
Mutta joo, toi mäkkärin mainos toisinpäin että siinä olisi ollut kiukutteleva akka naama mutrussa, olisi haloo noussut.
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku oikeasti vielä nykyäänkin mainoksia? Hei c'mon, nyt on vuosi 2022.
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
En muutenkaan hesburgerissa asioi. Hirveä toi Bögö mainos. En vuosiin ole siinä lafkassa käynyt. Törkeästi käyttää nuorta työväestöä hyväksi.
Bögö on aivan järkyttävää paskaa, kuten Pyhimyksen tuotantokin. Mautonta ja tylsää huoltoasemalle soveltuvaa sontaa.
Noi on kaikki omalla tavallaan vähän riistopaikkoja. Burger Kingissä on parhaat burgerit ja vähiten mainoksia, mutta brasilialainen pääomistaja liitetään sikäläiseen naidanlihaan ja viidakkojen raivaukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Big Mac on Big Mac? Pyhimys saanut nimetä hampparin ja halusi erottua antamalla taiteellisemman nimen kuin juustohampurilainen tjsp.