Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

160€ kengistä, maksaisitko?

Vierailija
03.09.2022 |

Himottaisivat aivan hitosti, mutta on kyllä tyyriit joten enpä tilaa, käyn vain kuolailemassa kuvaa näköjään päivittäin.
Plaaah😐🤔

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaa, koska tuo ei ole vielä paha hinta hyvistä kengistä.

Vierailija
22/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikengät maksoi 280 euroa. Ystävä oli mukana, opiskelijakortilla sai 10% alea.

Kävin 3 krt myymässä kirppiksellä, jotta sain rahat tähän.

Palkkatulot riittää just elämiseen. Myynneillä maksan esim kosmetiikan, vaatteet jne.

Myytävää riittää ja ostettavaa vähemmän.

Harvoin ostan ja kun ostan, ostan mistä tykkään. Kävin sovittamassa näitä kenkiä 3 krt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kengistä maksaisin, mutta en mistään läpsyttimistä, tennareista tai korkkareista. Vähän aikaa sitten ostin alesta kunnon varrelliset syyskengät, jotka maksoivat alkujaan 210 euroa, alen jälkeen aika lailla tasan tuon mainitun 160 euroa.

Vierailija
24/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pistää harkintaan 20€, ehkä koska olen espanjassa tottunut,että kengät maksavat3,6 ja 9€

Vierailija
25/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne olis oikein hienot, niin ehkä. Mutta yleensä vastaavat saa jostain halvemmallakin. Nyt olis kyllä kiva tietää miltä näyttää ton hintaset kengät... linkkiä?

Et varmaan ole liiemmin kenkäkaupoissa käynyt? No katso nyt vaikka Pomarin nettikauppa, siellä on tuon hintaluokan kenkiä vaikka miten monta: https://www.pomar.fi/collections/nilkkurit-ja-saappaat

Vierailija
26/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kenkäni maksoivat noin 300 euroa pari kun viimeksi ostin.  Laatu maksaa.

T:mies.

Vierailija
27/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin eilen kaupassa juoksukenkiä ja 200 euron molemmin puolin näyttivät olevan. Jäi vielä toistaiseksi ostamatta.

Vierailija
28/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaisin ja olen maksanutkin, mutta kyllä tuossa vaatimuksena on itselläni, että kengät kestää myös ja ovat hyvät kävellä ja käytetään ainakin kerran elinkaaren aikana suutarilla sitten huoltamassa taas kuntoon. Eli ovat kengät vuosikausiksi ja joiden huoltoonkin kannattaa sijoittaa rahaa.

Saapasteoria: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Boots_theory

Vierailija
29/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kenkäni maksoivat noin 300 euroa pari kun viimeksi ostin.  Laatu maksaa.

T:mies.

Miten erotit että nämä on laadukkaat eikä vaan merkki maksa?

Vierailija
30/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin vasta kengät 535€. On ne hienot.

Mikä tekee niistä noin kalliit?

Louboutin

Vierailija
31/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaelluskengistä maksoin ja rakastan niitä kyllä

Vierailija
32/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaisista kengistä ehkä voisi maksaa tuon, mutta suomalaiset kengäntekijät on ottaneet senkin direktiivin liian tosissaan missä määrätään että pohjan tulee olla itsehajoavaa materiaalia.

Parissa vuodessa pohjat alkaa murenemaan vaikka kengåt muuten kestäisivät vielä vuosia.

Toki tuo direktiivi sopii kengän valmistajille paremmin kuin hyvin, että kannattaa lorauttaa tuota tuhoavaa ainetta sinne materiaaliin reilumman käden kautta.

Vierailija
33/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salomonin talvi/maastolenkkareita halajan, 160€. Eli kyllä.

(Kuulemma toimitusvaikeuksia ja siksi ei löydy mistään. Ja mikään muu ei kelpaa, niin monet vuodet/parit mennyt noilla...)

Vierailija
34/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan mitä vaan jos on hyvät jalassa . Minun jalat eivät kysy hintaa!

Vierailija
35/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 160e kauniit nahkaiset Sievin kengät, kolmatta vuotta käytössä jo.

Vierailija
36/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi vaikka olisi rahaa kuin roskaa.

Vierailija
37/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tahansa oikeasti laadukkaat, vuosia kestävät kengät maksavat reilusti yli 200-300€ joten 160€ on paljon vain jos sen maksaa kertakäyttöisestä muotipaskasta.

Vierailija
38/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon maksanut enemmänkin hyvistä vaelluskengistä. Mistään trendipopoista en tod. maksais. 

Vierailija
39/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun yhdet lenkkarit olivat 140 eur että miksei jos on juuri sellaiset joista olin haaveillut.

Perheessä on jalkapalloa pelaava teini jonka nappikset maksavat tarjouksessa 200€ (ovh 300€) ja ne kuluvat vajaassa vuodessa loppuun.

Ne yhdet lenkkarit jotka istuvat jalkaani kuin valettu löytyivät viimeksi tarjouksesta satasella kun hyväksyin yrjönvihreän värin mutta ovh noillakin 220€.

Laadukkaimmasta päästä molemmat mutta ihan Vietnamissa massatuotettuja muovikenkiä kumpikin. Ei tosiaankaan mitään tiikerinnahkaa.

Vierailija
40/51 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loubutinit voi olla aika kalliitakin.