nainen, haluatko että lähestyn sinua kuntosalilla?
Salillani treenaa useampikin varteen otettava nainen, mutta hieman mietin että onko sopivaa lähestyä heitä siellä...
Mitä sinä olet mieltä asiasta?
M36
Kommentit (53)
Edelleen saat sen levypainon leukaasi jos erehdyt liian lähelle.
Jos olet brad pitt, muuten ei. Muutenkin todella vaivaannuttava paikka tulla isketyksi, koska mitä muuta ne on nyt katsonut kuin ulkonäköä. Joo, ymmärrän, se on muutenkin yleisintä kiinnostua ensin ulkomuodosta, koska se on monesti ainut informaatio, mitä toisesta saa. Miten vain, mutta en menisi enää samaan kuntosaliin, jos Tuommoinen tapahtuisi.
Olen sinkku joten ei haittaisi jos kiva mies tulee normaalisti juttelemaan, mutta en mä nyt varsinaisesti haluaisi sitä koska olen siellä treenaamassa. Mieluummin ehkä kuitenkin treenin jälkeen. Ja pitäisi osata lukea tilannetta ja väistyä kohteliaasti jos en innostu lähestymisestä.
Minua ei haittaa jos kuka tahansa juttelee asiallisesti niitä ja näitä esim. juomatauon aikana. Jos on mitään flirttiyritystä niin olen itse etäinen ja annan vain lyhyitä vastauksia, joka yleensä auttaa flirttailijaa huomaamaan, etten ole kiinnostunut. Jos joku yrittää tulla juttelemaan kun olen keskellä treeniä tekemässä liikettä niin se on todella ärsyttävää.
Montako kertaa olet jo kysynyt tätä samaa täällä, miksi aiemmat vastaukset eivät ole kelvanneet?
Uskon, että naiset kyllä tykkää, jos olet kuntosalilla aloitteellinen ja menet oma-aloitteisestinvarmistamaan taakse niskakyykkysarjaa ja antamaan korjausvinkkejä maastavetoon. Käsi alaselälle, että nainen ymmärtää, mitä se selkä suorana tarkoittaa. Samoin penkkipunnerrusta on hyvä mennä ystävällisesti tarkistamaan ihan oma aloitteellisesti penkin taakse ja siinä voi sitten kohteliaasti myös kertoa ihailevansa näkymiä.
en ottaisi vakavissani jos joku kiinnostuu pinnallisten asioiden perusteella. alkaisin luultavasti treenaamaan toiseen aikaan ettei tarvitsisi nähdä iskijää, jotenkin liian kiusallista että joku siellä kuumottelee.
Vierailija kirjoitti:
en ottaisi vakavissani jos joku kiinnostuu pinnallisten asioiden perusteella. alkaisin luultavasti treenaamaan toiseen aikaan ettei tarvitsisi nähdä iskijää, jotenkin liian kiusallista että joku siellä kuumottelee.
Eikö kiinnostus aina ala pinnallisten asioiden perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole pinnallisia sitten? :DDD
Kyllä sen tinderissä on tajunnut mikä todellisuus on...
Mitäs pinnallista siinä on, yhteinen harrastuskin jo selvillä ja todennäköisesti samat arvot terveelliseen elämäntapaan liittyen
Mua vaivaisi ajatella, että joku on katsellut mua (=vartaloani) kun treenaan. Lähtökohtaisesti olisin torjuva tällaisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi käyn naisten salilla.
Ei ole mitään naisten saleja, saa sinne miehetkin tulla. M40
juuri tämä. vastasin tuossa ylempänä pinnallisuudesta. en ole missään tindereissä tai muissa niinkuin joku tuolla kyseenalaisti! juuri siitä syystä, ettei kuva kuitenkaan kerro ihmisestä mitään, vain jotakin viitteellistä ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mua vaivaisi ajatella, että joku on katsellut mua (=vartaloani) kun treenaan. Lähtökohtaisesti olisin torjuva tällaisessa tilanteessa.
Koetko vartalosi häpeällisenä?
Vierailija kirjoitti:
Koetko vartalosi häpeällisenä?
Oletko hieman hidas? Nimenomaan ihmisten kyyläminen ärsyttää, ei sillä ole suoraan mitään tekemistä oman kehon, vaan toisten epätoivotun tekemisen kanssa.
"Joo olen 50 vuotta yrittänyt naista, ketään en saa. Oo sä mun kans... buhuu.."
Ja mitäs sitten aloittaja, kun saat pakit? Kokeilet seuraavaa? Ja kun olet saanut kaikilta salin naisilta pakit, niin onko sinusta mukavaa jatkaa treenaamista siellä?
Ei, en todellakaan halua
Haluan olla sallilla rauhassa, näkymätön. En halua tietää, että joku kiinnostuu minusta salilla
En halua varsinkin, jos kyse on iskuyrityksestä. Olen kuntoilemassa, en etsimässä miestä.