Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nainen, haluatko että lähestyn sinua kuntosalilla?

Vierailija
03.09.2022 |

Salillani treenaa useampikin varteen otettava nainen, mutta hieman mietin että onko sopivaa lähestyä heitä siellä...

Mitä sinä olet mieltä asiasta?

M36

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Noutaja, pysy kaukana. 

Vierailija
42/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko joku baari kuitenkin parempi paikka lähestyä naisia. Monet naiset tykkää ihan vaan kuntoilla salilla. Lähestymisyritykset voisivat ahdistaa. 

Monella on kotona mies ja lapsetkin. Sormusta ei, koska se haittaa treenausta. 

Entä jos haluaa sporttisen naisen mutta ei kuitenkaan sellaista joka viihtyy baareissa? En lähtisi sellaista ensimmäisenä baarista etsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku ja kävisin salilla ja olisin noteerannut sinut kiinnostavana, niin olisimme jo jutteluväleissä. Jos olet yksin treenaava jörrikkä, joka ei juttele kenenkään kanssa, jolle kukaan ei juttele eikä huomioi, niin älä lähesty. Ne naiset ovat salilla treenaamassa, eivät iskettävinä. Ja jos heillä on kiinnostusta muuhunkin niin ne kyseiset miehet ovat kyllä sen jo huomanneet.

Vierailija
44/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi en halunnut mutta kävin salilla aina samaan aikaan yhden miehen kanssa ja katselin sitä ja se kyllä huomasi kun tervehdin aina. Alon miettimään että miksi se ei lähesty ja meni kaksi vuotta kun itse päätin tehdä asialle jotain. Mies oli selvästi työtön koska aina aamuisin oltiin samaan aikaan salilla. Seuraisin kun mies laihtui ja treenasi aina hiki päässä kovaa ja kerran sitten päätin että sanon jotain ja alan juttelemaan  ja yritin vihjailla että olemme aina samaan aikaan salilla. Ei ollut helppo saada miestä kiinnostumaan ja minä sinä sen työn tein että mies ei varmaan uskonut että yritän iskeä kun kysyin sitä kahville ja se kysyi missä on piilokamera. Meni kuukausia vielä että sain mieheltäni edes halauksen.

Vierailija
45/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt tätä palstalta jossa ehkä 1% naisista käy salilla?

Huomaat tämän itsekin kun menet ja lähestyt naista siellä salilla etkä täällä.

Vierailija
46/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi käyn naisten salilla.

Mitä tämä tarkoittaa? Etkai sinä oleta että ap haluaa seurustella kanssasi kun hän on mies ja sinä nainen?

Miksi naiset olettavat asioita todella paljon, ja itse asiassa syyttävät tästä vieläpä miehiä.

Noh, tuskin edes käyt salilla.

Vierailija
47/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä tarkoittaa? Etkai sinä oleta että ap haluaa seurustella kanssasi kun hän on mies ja sinä nainen?

Miksi naiset olettavat asioita todella paljon, ja itse asiassa syyttävät tästä vieläpä miehiä.

Ei ole miehiä tuijottamassa naisia tai yritä iskeä. En oleta että ap. yrittää. 😆

Vierailija
48/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama aloitus. Immiannan toistuvana trollina.

Vierailija
49/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miehiä tuijottamassa naisia tai yritä iskeä. En oleta että ap. yrittää. 😆

Saako naiset siis tuijottaa miehiä ja naisia vai mitä yrität sanoa? Oletko muuten edes varma että sinua tuijotetaan? Julkisissa tiloissa kun on niin tällaiset asiat ovat muutenkin vähän hassuja. Ymmärrän jos joku tulee ikkunasi taakse tuijottamaan asuntosi sisälle.

Ethän vaan oleta että sinua yritetään iskeä? Käytät todella epämääräistä termistöä ilman mitään kontekstia, vaikutat siltä että oletat paljon asioita.

Vierailija
50/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
51/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN TODELLAKAAN URPO!

Vierailija
52/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta voisit tehdä sen vaikka ulkona lenkillä, kaupassa tai kirjastossa.

Vierailija
53/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua AP. Mä oon siellä treenaamassa. Toisaalta et mua lähestyisikään. Selittiköhän tämä sen miksi sun ei kannata lähestyä siellä ketään. "lääh puuh"