Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v ja kaappien penkominen

Vierailija
03.09.2022 |

Neuvokaas nyt viisaammat mitä tässä tekisi. Juuri 1v täyttänyt on aivan mahdoton noiden kaappien kanssa. Tyhjää sisällön ja levittää lattialle, monta monta kertaa päivässä jos välillä siivoan. Aluksi ajattelin että annan penkoa, kaikki vaarallinen on siivottu pois. Onpahan lapsella sisällä tekemistä ja ehkä kyllästyisi touhuun kun ei ole kielletty. Tämä nyt vaan on jatkunut jo yli 4 kuukautta ja olen väsynyt jokapäiväiseen sotkuun. On niin nopea että menee joka huoneen läpi kuin pyörremyrsky siinä ajassa kun itse yritän tehdä ruokaa ja siivota keittiötä. Mitä mä nyt teen? Kiellänkö, annanko olla ja yritän jaksaa siivota vai yritänkö opettaa lasta siivoamaan (heh)? Kuinka hemmetin kauan tuo päätön sotkeminen jaksaa kiinnostaa :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lapsi leikkikehään siksi aikaa, kun siivoat tai laitat ruokaa.

Vierailija
22/24 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla lapsi tutustuu maailmaan, anna penkoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku uusi juttu? Oon hämmästyneenä somessa katsellut, kun useamman vauvan/taaperon harrastus. Eikö heille voi sanoa vaan ei ja ohjata toisen toiminnan pariin? Omat lapset on jo vanhempia ja heillä päivät pikkulapsi aikaan kului leluilla leikkien. Ei tule mieleen myöskään kavereiden lapsia, jotka ois kaappeja penkoneet/saaneet penkoa.

Vierailija
24/24 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, muistan tuonn. Lisäksi tyhjennettiin myös ns. lehti-/paperilaatikko. Lattiat oli täynnä papereita ja keittiötarvikkeita. Noh, loppuihan tuo. Nyt esterata on mallia 6v: hevosia, legoja, kyniä. Eli koita vaan tottua siihen että joka tapauksessa jotain tulee olemaan lattiat täys seuraavat x vuotta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi