Haluan että miehet hemmottelevat minua
Olisi vain ihana tulla kotiin ja nähdä kun mies hoitaa hommat. (Remppaa ja korjaa jos jokin on mennyt rikki.) Saisin tulla valmiiseen ruokapöytään suoraan töistä ja minua muutenkin hemmoteltaisiin:). Tykkäisin myös ilmaisesta hieronnasta jota se mies antaisi.
Haluaisin saada lahjoja ja rahaa. Haluan että minulle tarjotaan matkoja. Ja tämän tarjoaa komea mies jolla on hyvä luonne. Ei saa olla liian vanhakaan. Lihaksia pitää myös löytyä. Tykkään myös älykkyydestä silloin myös mies ymmärtää paremmin naisen tarpeita. Miehen kuuluu pitää minua kauniina ja haluan tuntea olevani haluttu.
N23
Kommentit (72)
Ja mitäs AP antaa sitten takaisin miehelleen?
Jos ei mitää merkittävää niin ei nyt kuulosta kauheen tasa-arvoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Annatko palkaksi suikkarin, persettä ja löysää pimpperoa?
Synnytyksessä tavara voi revetä. Terve kalusto kiristyy geishakuulilla ja jumppapallo harjoituksilla.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs AP antaa sitten takaisin miehelleen?
Jos ei mitää merkittävää niin ei nyt kuulosta kauheen tasa-arvoiselta.
Hemmottelen miestä sieltä.
Näkö olet jäänyt huomioitta lapsena ja nyt "tarvitset" hemmottelua. Mene terapiaan.
Kukaan ei jaksaa tällaisten ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies (ulkomaalainen) hemmottelee mua aina kun pystyy. Töistä tullessa on ruoka pöydässä, hieroo mun jalkoja, ostaa kukkia ja yllätysmatkoja <3
Onko hän pizzayrittäjä?
Vierailija kirjoitti:
Ap on huårrrra
Miten muka
Huoh tuo kaksinaismoralismi.
Nainen saa vaatia ja sanoa millaisen miehen haluaa niin se on okei mutta kun mies haluaa vaatia ja kertoa millaisen naisen haluaa niin heti ollaa viemässä miestä saunan taakse tai polkemassa maan rakoon. 😩
Haluan että tyhjennät kassini rutikuiviksi.
No mistä miehellä on sulle rahaa antaa, jos on päivät pitkät kotona tekemässä kaikki kotihommat ja ruoat sulle... :D Missä itse ajattelit päivät lorvia, tuskin työnteko prinsessalle maistuis kuitenkaan?
Ak silloin sinun (miehen naisen) tulee hemmotella ensin miestä. 😘