Videopelit vs naisystävä
Kommentit (15)
Pelata voit aina, naisystävän nektarin saannista ei ole koskaan varmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, joka pelaa. Pelit tuppaavat viemään voiton jonkun äijänkuvatuksen sijaan joten sympatisoin.
Katkera meisvihaaja sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin nektarin?
Vierailija kirjoitti:
Älkää koskaan seurustelko tyypin kanssa joka pelaa WOW:ia
Miksi? Olen nelikymppinen nainen ja mäkin pelaan sitä. Tosin pelaan yleensä yhdessä miesystäväni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Perempi siis ottaa varman päälle, ettei tule pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Olen nelikymppinen nainen ja mäkin pelaan sitä. Tosin pelaan yleensä yhdessä miesystäväni kanssa.
Se on niin koukuttava. Johtanut moniin eroihin, huostaanottoihin jne.
Jos pitäisi valita tietokone tai nainen, niin helppo olisi valinta.
Mudasin itse elämäni melkein pilalle mutta on perhe kuitenkin. Työ on sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin koukuttava. Johtanut moniin eroihin, huostaanottoihin jne.
Aa. Onneks meidän lapset on jo täysi-ikää kolkuttelevia. 😅 Me ollaan vitsailtu, että pelataan sitä vielä yhdessä eläkeläisinäkin.
Miksi pitäisi valita jompikumpi? No, kai siksi että jotkut eivät hyväksy minkäänlaista pelausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti. Katsotteko myös Vääpeli Körmyjä ja harrastatte muuta sen ajan viihdettä? Toki on hienoa tuollainen retroilu joskus.
Tarpeeksi monta kertaa kun valitsee teknologian ihmisen ylitse niin ei ole kauaa se ihminen enää valikoimassa. Siitä tasapainoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Olen nainen, joka pelaa. Pelit tuppaavat viemään voiton jonkun äijänkuvatuksen sijaan joten sympatisoin.