Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani (20-vuotias, asuu vielä kotona) on nyt kahdesti eri riitojen yhteydessä sanonut

Vierailija
02.09.2022 |

että on aina vihannut minua, äitiään siis. Sattuu todella kovasti :*(

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska äiti

Vierailija
2/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisen olet sitten kasvattanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikulla pihalle.

Vierailija
4/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heittäisin pihalle. Joo,on kylmä teko,mutta hän on aikuinen. Lisäksi äitiään pitäisi sen verran kunnioittaa ettei kaikkeaan suusta päästelisi.

Vierailija
5/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi ymmärsi lähteä kotoa heti kun vain oli mitenkään mahdollista, ja nyt olemme aivan hyvissä väleissä. Juuri puhuimme 1,5h puhelun. Lasten täytyy itsenäistyä, niin se nisäkkäillä menee. Hommatkaa lapselle oma kämppä, ja sinne sitten itseksensä opettelemaan elämää, kyllä se siitä sitten suttaantuu. 

Ölkääkä vain sanoko missään nimessä ettei tule pärjäämään omillaan. Tsempatkaa ja sanokaa että uskotte lapseen ja että hyvä siitä tulee, ja että kotiin saa aina tulle.

Vierailija
6/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on nyt kasvatus männy ihan äetiisä...

Vierailija
7/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just taitaa alkaa tv 11. Kello 21 dokumentti Mamman pojat. Vastan huomenna vasta, mitä sanovat noista jutuista. Hyvä iltaa kaikille,menen katsoo ohjelmaa,mene sinäkin..Vastaava oli eilen 90 päivää morsiamena myös dokumentti. Niistä voi peilata omaa elämä ja vastauksia tulle ihan livenä moneen ongelmaan.

Vierailija
8/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäinen itsenäistyminen vielä menossa? Olikohan se Jari Sinkkonen, Jukka Mäenpää vai kuka, joka sanoi, että mitä tiukemmin kiinni, sitä rajummin irti.

Nuori tarvitsee aggressiota itsenäistymiseen, se on hyvä asia. Samalla toki voi kasvattaa käyttäytymään ja ottamaan sinun tunteitasi huomioon.

Mun poika on monta kertaa sanonut vihaavansa mua ja aina olen tyytyväinen, sisimmässäni hihkun "Jes se itsenäistyy!". Pojallenikin sanon, että saat vihata, kyllä minä sinun vihasi kestän ja kannan. Olen myös selittänyt, että vihan tunne on tärkeää ja osoittaa, että itsenäistyt. En halua, että poikani alkaa pelätä omaa aggressiotaan vain, koska vanhempi ei kestäisi sitä. Mä kestän sen vallan mainiosti.

Meillä ei mene noiden jälkeen ikinä sitten kauaa, kun tulee hieromaan sovintoa ja pyytämään anteeksi.

Toivottavasti sunkin poika vielä tulee, tsemppiä!

Vierailija
9/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit jonakin sopivana hetkenä, kun riita ei ole päällä, kertoa hänelle, että sinua loukkaa hänen tylyt sanansa ja nyt olisi pojan aika muuttaa asumaan omilleen. Poikasi on aikuinen ja hänen on aika aloittaa oma elämänsä ilman äidin palveluja, varsinkin kun et halua asua samassa taloudessa ihmisen kanssa joka vihaa sinua. 

Minun poika on myös tosi tyly minulle vaikka olen aina pitänyt hänestä huolta ja rakastanut, mutta hän on vasta 15v ja pistän käytöksen toistaiseksi vielä murrosiän piikkiin. Jos käytös jatkuu, niin kotoa lähtöpassit heti lukion jälkeen. 

Vierailija
10/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä heittäisin pihalle. Joo,on kylmä teko,mutta hän on aikuinen. Lisäksi äitiään pitäisi sen verran kunnioittaa ettei kaikkeaan suusta päästelisi.

Jos äiti on paska, niin ei sitä tarvitse kunnioittaa siksi, että on äiti. Kunnioitus ansaitaan teoilla, ei sillä että on esim. äiti tai vanhus.

Vierailija
11/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kunnon rauhallista eikä riitä että etsii oman asunnon

Vierailija
12/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat aikuisen ihmisen asumaan omaan asuntoonsa. Jos siellä oppisi arvostamaan.

Vierailija
13/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina ole kasvatuksesta kyse. Maailma se ihmistä muokkaa myös. Loistavien ja välittävien vanhempien lapsista voi myös tulla ei niin mukavia ihmisiä.

Vierailija
14/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsenäistyminen tarvitse röyhkeää käytöstä eikä ole merkki muusta kuin siitä että lapsia ei ole kasvatettu kunnioittamaan vanhempiaan.

Vierailija
15/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos äiti on paska, niin ei sitä tarvitse kunnioittaa siksi, että on äiti. Kunnioitus ansaitaan teoilla, ei sillä että on esim. äiti tai vanhus.

No ei. Mutta ei ole aikuisen ihmisen pakko asuakaan äitinsä kanssa (miksi edes haluaisi, jos ei kunnioita).

Vierailija
16/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itsenäistyminen tarvitse röyhkeää käytöstä eikä ole merkki muusta kuin siitä että lapsia ei ole kasvatettu kunnioittamaan vanhempiaan.

Teillä ilmeisesti autoritäärinen kasvatus, käytätettekö kasvatuksessa häpeää ja pelkoakin, kun "kasvatatte lapsia kunnioittamaan vanhempia"..

Vierailija
17/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä ilmeisesti autoritäärinen kasvatus, käytätettekö kasvatuksessa häpeää ja pelkoakin, kun "kasvatatte lapsia kunnioittamaan vanhempia"..

Nyt en ymmärrä. Kyllähän kaikkia ihmisiä tulee kunnioittaa, myös omia vanhempiaan.

Vierailija
18/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mitä mieltä hän olisi poismuutosta. Kuuntele tarkkaan ja kysele suunnitelmista. Sitten voit kertoa, että hän on sen ikäinen, että asiaa pitäsi suunnitella.

Vierailija
19/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis vihaa sinua niin sehän tarkoittaa, ettei halua enää asua kanssasi. Eli miksi siis asuu vielä siellä eikä ole muuttanut omilleen? Miksi lapsi purkaa pahaa oloaan sanomalla sinulle rumasti vaikka ei oikeasti tarkoittaisi sitä?

Vierailija
20/44 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi poikaa.Toinen toipuu rikos ja huumekierteestä

ja toinen vakityössä oleva kunnon poika.

Ensimmäinen aina auttaa,huolehtii ja kysyy tarvitsenko esim.kyytiä.

Jälkimmäinen taas aina kiukuttelee ja on ylimielinen.Eikä tunnu arvostavan mitään.

Molemmat yhtä rakkaita.Mutta usein tätä ihmettelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan