Olen kaverityyppiä! Miksi naiset loukkaatte?
Mikä ihme on vikana, että pääsen tosi usein treffeille, mutta lopputulos on aina ihan sama: olet mukavaa kaverityyppiä. Kaikki tutut, jotka on ihan samanlaisia kaverityyppejä alkaa jo olla naimissa, osalla lapsiakin.
Olen yrittänyt kaikkea mahdollista: tulisen luonteisia tummaverisiä, rauhallisia blondeja, eri horoskoopitkin käyty läpi, pitkät ja lyhyet, laihat ja tukevat, koulutetut ja kouluttamattomat. Mitä ihmettä minun vielä pitäisi yrittää tehdä? Nyt alkaa mennä hermot.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveruudesta tai kumppanuudesta puhuminen on kyllä täysi turn-off suurimmalle osalle deittiapeissa olevia naisia. Kaverityyppiä hakevat naiset on jossain ihan muualla.
Mikä ihme tuo on. Parisuhde on ihan eri asia kuin kaveruus tai kumppanuus.
yllä niissä apeissa usein voi valita minälaista suhdetta etsii, mutta toinen asia luetaanko niitä ja kuinka totta ne ovat. Hakeeko joku ihan oikeasti niissä ystävää?
Sinun täytyy treenata itsesi appelsiinikainaloksi, hommata pari tatskaa ja sitten katselet vihaisesti ympärille. Naiset alkavat silloin kiinnostua sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Olet epätoivoinen
Vähän haiskahtaa siltä Ap:llä on kiire päästä näyttämään kavereilleen "saalistaan"
Se on kyllä vaikee sanoa miksi joillain ei vaan tunnu onnistuvan. Kai se pitää ajatella silleen todennäköisyyksillä, koitat vaan mahdollisimman monessa paikassa etsiä sellasta jonka kanssa tuntuu olevan yhteys.
Edellinen parisuhteeni loppui keväällä ja kirjauduin parille treffisivustolle. Todella monesta miehestä näkyy vahvasti se, että he vain haluavat jonkun. Molemminpuolinen kiinnostus on kuitenkin itselleni tärkeää ja haluan miehen joka on kiinnostunut minusta ei kenestä vaan. Lähden toisille treffeille myös vain jos olen oikeasti kiinnostunut miehestä.
Olen nyt jonkun aikaa tapaillut miestä, jonka kanssa jo ensimmäisillä treffeillä oli sitä kuuluisaa kemiaa ja molemminpuolista kiinnostusta.
Ja miksi tämän kerron niin siksi, että älä heitä kirvestä kaivoon. Ei se tarvitse osua kohdalleen kun kerran.
Kyllä noissa horoskoopeissa vähän perääkin on. Itse olen jousimies ja kyllä niitä kliseitä itsestäni löytyy.