Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako syvää rakastumista sulla on ollut?

Vierailija
02.09.2022 |

Mulla on ollut kolme. Siis kerran viidessätoista vuodessa vaikka eihän se niin tasaisesti mene. Rakastuminen on niin rankka projekti ettei niitä monia jaksa. Saa suorittaa ihan rajoille asti. Sitten joku laittaa deitti-ilmoituksen ja odottaa, että heti tärppää ja löytyy joku sukanpyörittäjä. Hoh!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. Se oli silloin, kun olin 11-vuotias. Rakkaus oli vilpitöntä, aitoa, puhdasta ja uskoin sen vakaasti kestävän ikuisesti. Kesti kaksi viikkoa maksimissaan, mutta oli elämäni suurin ja aidoin rakkaus.

Vierailija
22/28 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Jälkimmäinen jatkuu ja syvenee edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Muut on olleet ihastumista. En ole koskaan ollut suhteessa, koska tunteet ovat olleet yksipuolisia.

Vierailija
24/28 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi. Se oli silloin, kun olin 11-vuotias. Rakkaus oli vilpitöntä, aitoa, puhdasta ja uskoin sen vakaasti kestävän ikuisesti. Kesti kaksi viikkoa maksimissaan, mutta oli elämäni suurin ja aidoin rakkaus.

Se mies olisi kuulunut vankilaan. Tiedät sen itsekin.

Vierailija
25/28 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Ainakin haluan ajatella niin. Silmitön hullaantuminen, kiintymys, rakkaus.  Nämä ovat vain sanoja, joilla koetetaan  sanallistaa tuota mysteeriä. Tunne ratkaisee.

Kahteen naiseen olen lisäksi halunnut rakastua, koska olen huomannut, että he rakastavat minua ja suhteemme voisi toimia hienosti pitkäaikaisesti ( ja ehkä perhekin ) , mutta kun tämän äärimmäisen harvinaisen rakkauden tunteen perässä pitää juosta koko elämä.

Nyt - aikuisena 56 - vuotiaana, kauan sinkkuna olleena tyytyisin ehkä teoriassa hivenen miedompiin tunteisiin, jos löytäisin kivan naisen, kenen kanssa viettää vapaa - aikaa.  Tosielämän reaktiosta en tiedä.

Vierailija
26/28 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä suurta rakastumista, joistaa vain yksi on johtanut lihalliseen täyttymykseensä ja sain kaksi lasta.

Ikää nyt 71 vuotta.

Vierailija
27/28 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi, ensimmäinen kesti 20v ja aviossa oltiin.

Nyt meneillään toinen, mutta rakas ei syvään rakastumiseen taida vielä hetkeen pystyä tai päästä jos ollenkaan.

m57

Vierailija
28/28 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaksi. Ensimmäisen aviomieheni kanssa olin 20 vuotta, nykyisen 12. Vuosi menossa.

Nuorena oli yksi poika, mutta enpä muista olinko kunnolla rakastunut.