Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tämä pelkkä flunssa?

Kipee
02.09.2022 |

Ajattelin nyt täällä kysellä, sillä täältähän niitä tietäjiä löytyy :D

En ole juuri koskaan kipeänä ja jos olen, se on sitten yleensä mahatauti. Nyt minulle iski jonkinlainen tauti maanantaina. Olin maanantaina ja tiistaiaamuna hieman kuumeinen (kainalosta mitattuna 37.7 astetta) ja oli kova päänsärky, kurkkukipua ja yskää. Nenä ei ole oikeastaan vuotanut ollenkaan. Keskiviikosta eteenpäin minulla ei ole enää ollut kuumetta tai päänsärkyä, mutta aivan järkyttävä yskä ja varmaan osittain siitä aiheutunut kurkkukipu ovat jatkuneet. Torstaina minulla oli ääni lähes pois ja tuntui siltä, kuin yskisin keuhkot pihalle. Nyt tänään perjantaina on vielä ollut yskää ja kurkkukipua, eikä enää tunnu siltä kuin tekisin hidasta kuolemaa, mutta mietityttää että onko tämä nyt ihan vain flunssa? Korona tämä ei ole (näin arvelin alusta asti, sillä sairastin sen kesäkuun puolivälissä) Mutta se on todella vaikea tunnistaa mitään sairauksia, kun niitä ei itsellä ole aikaisemmin ollut

En nyt oleta että täällä kukaan satavarmaksi osaa mitään sanoa, mutta kyllähän sitä jollakulla voi olla jokin aavistus ja omakohtaista kokemusta jonka pohjalta puhua ^^

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäkestoista flunssaa on liikkeellä.

Vierailija
2/2 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, ettei ole korona? Olethan myös pysynyt kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme