Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuvaile sun unelmamies! Millainen ulkonäöltään ja luonteeltaan?

Vierailija
02.09.2022 |

Kiinnostais tietää!
M31

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Markkanen

Vierailija
42/51 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaset hampaat, vaatteet. Dokaa liikaa ja setämiestelee nuoremmille tytseille. Eli Uuno Turhapuro, uuuh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs. Itsevarma.

Vierailija
44/51 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina kuumana hiljaisiin, introvertteihin duunareihin. Jos osaa korjata jotain, käy salilla a murahtelee joskus jotain vastaukseksi, niin pikkuhousut kostuu. Jos vielä on ystävällinen ja avulias, niin aaaah! Tulee naiselline olo sellaisen miehen seurassa, joka tykkää naisista ja on avulias <3

Vierailija
45/51 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän kauniista miehistä, sellaisista kuin Miki Liukkonen. Myös hänen luonteestaan eli taiteellisesta, älykkäästä, herkästä ja naista arvostavasta. Sellaisesta jolle nainen on kumppani eikä vain jokin esine tms. Pidän siitä että miehen kanssa voi keskustella kaikesta diipisti.

Tuosta taisi jäädä ne Liukkosen huonot luonteenpiirteet pois... Tai sitten on muuttunut viimeisen 10 vuoden aikana.

Vierailija
46/51 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrakas

- kertoo hitosti ihmisestä miten kohtelee eläimiä ja muita ns. heikompia.

Itsevarma

- ei missään "olen paras" kuspää hengessä, vaan siinä että ei ole lapsellisen epävarma miehekkyydestään

Toisinsanoen viis veisaa jostain "miehekkään miehen" stereotypioista ja voi siten olla täysin aito ja esim. osoittaa herkkyyttä, pitää "naisten jutuista", tai jakaa kiintymyksen osoituksia toisia miehiä kohtaan. Sellainen ukko, joka on niin epävarma, että on pakko joka välissä yrittää osoittaa stereotyyppistä maskuliinisuutta esim. niin että tekeytyy joka paikassa kovanaamaksi ja vaikkapa ei suoatu ottamaan kissaa lemmikiksi koska se on "neitimäinen"... se on vain niin saatanan noloa. Arvostan miehiä, jotka eivät takerru tällaiseen. 

- Nörtti

Olen itse nörtti. Arvostan muita nörttejä. 

Vierailija
47/51 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen hiusraja (tummilla hiuksilla), pituutta 183 cm+, selkeästi piirtyvät lihakset, rasvaprosentti 8-12 luokkaa, yksinkertainen fiksu vaatetyyli, suora valkoinen hammasrivistö, etnisyys kaukasialainen ja ikää maksimissaan 27 vuotta.

Vierailija
48/51 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen, rento, seksikäs, itsenäinen, lempeä, turvallinen, fiksu, huomaavainen, leikkimielinen, syvällinen. Haluaa kehittää itseään henkisesti.

Ei juo eikä polta.

Työelämässä automekaanikko tai joku rakennusalan työpaikka. Arvostan kädentaitoja ja fyysinen työ pitää kunnossa.

Harrastuksena liikunta. Tykkään kun mies harrastaa kamppailulajeja. Olen itsekin niitä harrastanut ja siellä on tosi kiinnostavia persoonia.

Ulkonäöstä: normaalipainoinen, tummat hiukset, pituus 170-190. Hymyilevä :) tatuoinnit on plussaa. Lävistykset sopii myös joillekin miehille.

Ikä 30-50.

Vierailija
49/51 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että joku yksi laittaa tänne aika osuvia stereotypioita

Vierailija
50/51 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jonka kanssa voi höpötellä ja juteltavaa riittää. Sopivan vitsikäs ja saa mut nauramaan, mut ei kuitenkaan pelle jonka kanssa ei voi puhua vakavasti. Osaa korjata ja rakentaa eikä pelkää liata käsiään. Viihtyy metsässä ja mökillä, mutta tykkää myös reissata, syödä ulkona ja käydä keikoilla ja festareilla. Omaa omia harrastuksia, ja seurustellessa on sopivassa suhteessa yhteistä ja omaa aikaa. Haluaa lapsia ja jakaa kotityöt. Ulkonäöltään vaaleahiuksinen, mua pitempi, normaalivartaloinen. Elää terveellisesti kuten minäkin ja jaksaa tehdä juttuja.

Vierailija
51/51 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja fiksu mies. Huomioonottava ja epäitsekäs. Turvallinen. Sellainen, jonka seurassa ei tarvitse hävetä tai pelätä, että mitä se nyt möläyttää tai järjestää. Miehekäs, sellaisella terveellä tavalla itsevarma, mitä ei ole tarvetta korostaa millään kukkoilullu tai lesoilulla. Hersyvä huumorintaju ja nopeet hoksottimet verbaalisesti, niillä mut yleensä hurmataan. Kuitenkin sellainen rauhallinen luonne, joka ei vedä huomiota itseensä joka välissä ja aina ensimmäisenä. Ulkonäöllä ei niin väliä. Jos jotain täytyy sanoa niin hoidetut hampaat ois kiva ja jos on hiukset ja parta niin olisi kiva, että ne olisivat siistit. Vaatetukseen saatan kyllä kiinnittää huomiota, suurin osa miehistä pukeutuu tylsän tavallisesti, mutta välillä joku osoittaa hyvää tyylitajua ja sellaisen kyllä huomaan. Enkä siis tarkoita mitään pukumiehiä tai trendipellejä. Ja en voi sille mitään mutta jos mies osaa tehdä jotain remonttihommia niin olen kyllä sulaa vahaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän