Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit asumaan keskelle korpea

Vierailija
02.09.2022 |

Kauas kaikesta. Pärjäisitkö? Naapureita ei näkyisi, palveluihin vähintäänkin parikymmentä kilometriä matkaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pärjäisin. Sitten kyllä hymy hyytyisi jos täräyttäisi itseään kirveellä polveen puita pilkkoessa.

Vierailija
2/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pärjäisin. Kunhan nuorin 10 v ei enää tarvitse äitiä, niin haluan muuttaa korpeen. En siedä perheen ulkopuolisia ihmisiä ympärilläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mun haave mut puoliso ei lähde.

Vierailija
4/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin kyllä, mutta vilkas mielikuvitus tekisi kyllä välillä tepposia ja pelkäisin omiani :D

Mökillä välillä olen itsekseni tuollaisessa paikassa. 

Vierailija
5/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin olostani t: erakko. Vielä jos olisi jonkun mäennyppylän tai vaaran päällä, josta aukenisi upea järvimaisema niin en poistuisi kotoa muualle kuin töihin ja kauppaan.

Vierailija
6/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmani, jos ei tarvitsisi fyysisesti käydä töissä.

Vierailija
7/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä SAAN asua keskellä korpea. Mitä sinä haluaisit tietää?

Naapureihin on nykyään useampi kilometri, joten hyvin saa laulaa karaokea aamuyöstä ja hillua paljussa alasti mihin aikaan tahansa.

Puhelin täällä sentään toimii, joten voisin soittaa apua, jos täräyttäisin kirveellä polveen.

Vierailija
8/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta olisi, että siellä ei ole vihervasemmistolaisia. niiden verot tosin kiusaavat korvessa asuvia.

Vierailija
9/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh. Johan tuota asun sellaisessa "korvessa".  Pärjäämisen kanssa ei ole mitään ongelmaa. Miksi olisi?

Vierailija
10/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen urbaani kaupunkilainen. Palvelut pitää olla lähellä.

Vierailija
11/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ois mun unelma jos voisin jotenkin tehdä töitä etänä. Valitettavasti työt ei salli, eikä mieskään ole innostunut ajatuksesta.

Vierailija
12/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuota aika monikin asu tuollaisessa korvessa ilman että pitävät sitä asuinpaikkaansa jotenkin erikoisena.

Mutta mitenkä pärjäisit jos sinulla ei olisi puhelinta, nettiä, autoa eikä sähköä ja kämppääsi olisi 20 km patikointimatka?  

Vastaan: Huonosti.

Vierailija
13/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin tietysti just nyt metsän keskellä vp-ajan talolla,willieläimet vilistää öisin.Ihanaa,mutta Uudellamaalla kin on pitkä matka kauppaan ja palveluille.Sitten kun tulee aika ei jaksa,ei pärjää.Muutettava vähintään 5km kyliltä.Mutta mihkään kurjiin keskustoihin ei saa kuin pakolla,Inhottavan mieluisaa,vai olisiko kuulo heikentynyt jo ettei kuule...Mutta mahtavampaa elämää olekkaan kuin tää,tulet palaa lämpöä hellassa,masu täynnä..nukkumaan.

Vierailija
14/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun juuri niin. Lähimpään kauppaan on 15 km. Onhan tässä naapureita, maanviljelijöitä, mutta myös kaupungissa töissä käyviä. Teen etätöitä. Nautin olostani, enkä vaihda mihinkään lähiöön ennen kuin olen niin vanha, että on pakko.

Vierailija
15/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilman autoa. Enkä muutenkaan sairauden tskia. Ja hulluksi siellä tulee.

Vierailija
16/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin, joskin mielikuvitteleva minä hankkisi vahtikoiran.

Vierailija
17/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos terveyttä ja ikää riittäisi niin pärjäisin. Mä olen mieleltäni metsäihminen.

Vierailija
18/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytilanne huomioiden, vois aiheuttaa melkoista alkukankeutta, mutta jos on pakko, eikä vaihtoehtoja anneta, voi olla, että pärjäisin, mutta en tiedä kuinka kauan.

Vierailija
19/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan jo. Toki vaatii metsää ja kalustoa, jolla pärjätä.

Vierailija
20/34 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis saisin?

Pärjäisin hyvin ja vielä tuon tavoitteen toteutan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan