Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertausharjoituksia alkaa napsahtaa 40-50-vuotiallekin

Vierailija
02.09.2022 |

Kommentit (246)

Vierailija
121/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Sivarit lentelevät vapaina kuin linnut.

Luulet vaan.

Vierailija
122/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä herkkua, mutta motivaatio ihan eri luokkaa kuin mitä olisi ollut pari vuotta sitten.

Minulla taas päinvastoin: korona ja Nato-hysteria paljastivat monella tavalla, miten vähälahjaisia ja vastuuttomia meidän päättäjät ovat ja miten itsekästä ja yksinkertaista väkeä monet suomalaiset ovat. Isänmaallisuuteni on haihtunut. Suomi on minulle vain maa, johon olen sattumalta syntynyt ja jossa tällä hetkellä asun. Muissakin maissa on tullut asuttua.

Thaimaassa ja Ukrainassa (Lugansk), vai mitä Anus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuoden vihakampanjan päätös Venäjää vastaan alkaa olla sodanjulistusta vailla.

Good luck Mike ja Penat.

Päästään vihdoin teistä pettureista eroon

Vierailija
124/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle ihan turhia. Kahdenkymmenen vuoden aika kävin kerran ennen kuin erosin reservistä. Mitään hyötyä muutaman päivän sekoilusta. Joku vertasi niitä huonosti järjestettyihin festareihin. Sitä se oli. Muutenkin armeija täysin tasa-arvon vastainen järjestelmä.

Vierailija
125/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju ei edennyt kuten trolli toivoi, joten se poistettaneen pian.

T. Venäläisiä emme ole ja ruotsalaisiksi emme tule. Kun venäläinen väittää skandinaaviksi, nauramme makeasti

Venäläisiä emme ole ja ruotsalaisiksi emme tule, mutta jos rssä koittaa jotain päämme menoksi niin saa turpaansa niin kristuksen perkeleesti!

Vierailija
126/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kosketa minua kun olen c-mies :D

Olen hyväkuntoinen ja pääkoppa kunnossa mutta kun tuo selkä on vähän kipeä välillä niin ei tarvi mennä tuonne leikkikouluun tuhlaamaan aikaa elämästäni.

Vierailija
127/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyväkuntoinen ja pääkoppa kunnossa mutta kun tuo selkä on vähän kipeä välillä niin ei tarvi mennä tuonne leikkikouluun tuhlaamaan aikaa elämästäni.

Nuo on noita armeijan termejä. Valtaosa väestöstä luokittelee sinut ö-mieheksi.

Vierailija
128/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin armeijan soittokunnassa voisin mielelläni mennä vähän soittelemaan.

Vierailija
129/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

C-henkilö sinä olet. Miehenä olemisesta voit vain unelmoida.

Heh miehet ei mene armeijaan vaan miehet tekee paljon hyödyllisempiä asioita sinä aikana kuten käy töissä ja maksaa veroja.

Armeijaan menee vain nynnyt.

Vierailija
130/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene ennen kuin asepalvelus koskee myös naisia ja muunsukupuolisia tai on kaikille vapaaehtoinen.

Vierailija
131/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh miehet ei mene armeijaan vaan miehet tekee paljon hyödyllisempiä asioita sinä aikana kuten käy töissä ja maksaa veroja.

Anna kun arvaan, sinä olet se jonka perusteina on "en voi ottaa käskyjä vastaan keltään."

Miten sitten pärjäät työelämässä? Vai oletko niitä jotka luokiteltiin "vaarallinen itselleen ja muille". Ainoastaan dorka pitää tuollaista kovana tyyppinä. Noin luokiteltiin intissä ne jotka itki lääkärintarkastuksessa.

Vierailija
132/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä niillä verorahoilla tehdään ilman armeijaa jos rssä päättää hyökätä? Mietihän nynnyneiti sitä samalla kun sovitat kivaa kretonkia huomisen lauantaitansseihin.

Vierailija
133/246 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille voisi myös järjestää jonkun yleisen maanpuolustuskurssin, menisin mielellään.

Niinkö? Senkun ilmoittaudut kutsuntoihin. Ai eikö. Niinpä. Yhyy naisen euro.

Sinne pitää olla tietyn ikäinen. Että yhyy vaan sullekkin.

Et varmaan ole kuullut maanpuolustuskursseistakaan. Sinne peruskurssille ilmoittautumaan.

Vierailija
134/246 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju ei edennyt kuten trolli toivoi, joten se poistettaneen pian.

T. Venäläisiä emme ole ja ruotsalaisiksi emme tule. Kun venäläinen väittää skandinaaviksi, nauramme makeasti

Venäläisiä emme ole ja ruotsalaisiksi emme tule, mutta jos rssä koittaa jotain päämme menoksi niin saa turpaansa niin kristuksen perkeleesti!

Ruotsalaiset askartelivat hömelöt, rehdit ja ahkerat Saarijärven Paavot mahonkityöpöydillään. Ruotsalaiset jumalat työstivät arkkityypin vaatimattomasta ja vähään tyytyväistä hiljaisesta suomalaisuudesta. Sellaisia tässäkin ketjussa on. Kova uho ei näy kadulla tai parkkiksella selvin päin mies miestä kasvokkain. Vaan katse on painettu lievästi maihin. Kyllä herra kyllä herra. Näiden näppäimistöltä on kuultu nurinaa pakkoruotsista, että venäjän kieli olisi tarpeellisempi osata kuin Ruotsin kieli.

Vierailija
135/246 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armeijaan menee Sven tuuvat ja Saarijärven paavot. Ne jotka tykkää olla nahkasaappaiden renkejä.

Vierailija
136/246 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on upeita reserviläisiä ja korkea maanpuolustustahto. Asioita, joista meidän kaikkien kannattaa olla kiitollinen, ihan joka päivä!

Vierailija
137/246 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan tässä on odottettu, että päästään natojoukkojen kanssa treenaamaan. Mieluiten talvella. Hauska katsella Texasin poikien sähellystä lumessa ja jäässä.

Eikös tässä hiljattain texasiin tullut lunta/pakkasta? olivat ihan lirissä kun talot eivät olleet tehty varamaan lämpöä...

Teksasissa on lunta ja pakkasta jokaikinen talvi.  USa:ssa sitä lunta vieläpä usein tulee paljon enemmän kuin Suomessa.

Vierailija
138/246 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäntä innostui nostamaan punttia, kun kuuli kertausharjoituksista. Kiinnostus ja motivaatio on vähän erilainen kuin vaikka 5 vuotta sitten olisi ollut.

Tunnustetaan, minäkin olen käynyt mm. ampumassa kiekkoja pitkän tauon jälkeen, kun kevät oli mitä oli...

Remember that snow whispers in Finnish!

Meillä isäntä puki päälleen kixzsboozingin housut ja sitoi rispaantuneen melkein valkoiseksi haalistuneen mustanvyön tuekseen ja veteli mawoja pihakoivuun yön pimeinä tähtinä, kun uni ei tullut isännälle sinä yönä kun Venäjä aloitti erikoisiperaation Ukrainassa.

Vierailija
139/246 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalle osalle ihan turhia. Kahdenkymmenen vuoden aika kävin kerran ennen kuin erosin reservistä. Mitään hyötyä muutaman päivän sekoilusta. Joku vertasi niitä huonosti järjestettyihin festareihin. Sitä se oli. Muutenkin armeija täysin tasa-arvon vastainen järjestelmä.

Tasa-arvosta en nyt tiedä, mutta kovimman tappelijan pitäisi olla armeijassa se pomo.

Vierailija
140/246 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntä Pelotti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäntä innostui nostamaan punttia, kun kuuli kertausharjoituksista. Kiinnostus ja motivaatio on vähän erilainen kuin vaikka 5 vuotta sitten olisi ollut.

Tunnustetaan, minäkin olen käynyt mm. ampumassa kiekkoja pitkän tauon jälkeen, kun kevät oli mitä oli...

Remember that snow whispers in Finnish!

Meillä isäntä puki päälleen kixzsboozingin housut ja sitoi rispaantuneen melkein valkoiseksi haalistuneen mustanvyön tuekseen ja veteli mawoja pihakoivuun yön pimeinä tähtinä, kun uni ei tullut isännälle sinä yönä kun Venäjä aloitti erikoisiperaation Ukrainassa.

Gigspoksinks on kyllä kova laji ja mawoihin pystyvät vain todelliset mestarit.

-uramawa-pro-