Urheilu synnytyksen jälkeen
Synnytyksestä kaksi viikkoa ja mietin et milloin voi palata takaisin jalkapallon pariin?
Kommentit (11)
Eikö tuota asia olisi pitänyt kysyä siellä synnytys sairaalassa? Jos synnytit koti? Avustavalta kätilöltä olisit saanut myös kaiken tiedon heti. Koska lapsesi kuuluu neuvolan alaisuuteen soita sinne ja kysy asiaa.
Et todellakaan voi. Vatsalihasten erkauma on sellainen minkä saa aikaan kun aloittaa liian raskaalla liikunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Viikon päästä synnytyksestä itse olin jo salilla.
Saman virheen tehnyt ja näitä vatsalihaksia ei korjaa kun leikkaus enää ja siihen en ole vielä valmis lähtemään, sen verran iso toimeenpide...
Suosittelen ihan rauhallisia vaunulenkkejä ja äitiys fysioterapia on sellaista mitä nykyään on oikeus saada ja sitä kannattaa nyt kysyä.
Imetys palauttaa nopeasti ja sillä lähtee hyvin paino ja se on vauvalle hyväksi. Siihen kannattaa nyt panostaa.
Kentälle takaisin vaan. Itsekin harrastan jalkapalloa ja palasin kaksi viikkoa synnytyksestä kentälle. T futismamma
Mutta kuka sitä äpä tää sitten hoitaa, jos sen äiti juoksee jonkun jalkapallon perässä?
Ei kannata lähtiä ainakaan ennen kuin napanuora on katkaistu. ;)
Viikon päästä synnytyksestä itse olin jo salilla.