Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimpia laitteiden toimintahäiriöitä

Vierailija
02.09.2022 |

Yöllä kuulin puhelimen sammuttavan itsensä, se käyttää sitä akun värinää päällä. Akussa piti olla kumminkin vielä yli 30% virtaa jäljellä. No laitoin sen laturiin, ruutuun syttyi se lataus symboli joka näytti että jopa 41% oli virtaa, mutta sammahti kuitenkin. No käynnistin, niin se akun värinä jäi päälle niin pitkäksi aikaa kun latauspiuha oli puhelimessa kiinni. Vedin sen irti niin loppui. Sitten kiinnitin piuhan uudelleen niin alkoi toimia normaalisti.
Ei ole tämä puhelin vielä tähän mennessä sekoillut tällälailla.

Millaisia toimintahäiriöitä teidän puhelimissa tai muissa laitteissa on ollut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on varmasti akku hajoamassa. Niitä ei ole tehty kestämään vuosien käyttöä.

Vierailija
2/10 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa se luuri, koska huonolla tuurilla se vielä voi syttyä tuleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus puhelin joka alkoi soida itseskeen. Se siis soi mutta ruudulla ei näkynyt että kuka soittaa/tuntematon numero tms, vaan ne ihan normaalit jutut jotka siinä muutenkin on, viestinamiska, yhteystietonamiska jne.

Jos siihen vastasi niin ei tapahtunut muuta kuin että se puhelin lakkasi soimasta.

Vierailija
4/10 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tyypillinen nykypäivän kännykän ongelma tuo. Yksi vaihtoehto on tehdä tehdasasetusten palautus ja jos puhelin v*ttuilee edelleen niin sitten on parasta vaihtaa koko p*ska toiseen.

Vierailija
5/10 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tapahtui töissä että PC jotenkin "pysähtyi" tai ruutu rupesi värisemään. No teknikko sitten sanoi että paras on sammuttaa se, ottaa piuhat irti ja odottaa15 min, Sitten toimi taas 😉

Olen käyttänyt tätä niksiä, toimii.

Vierailija
6/10 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinaisen PowerMac G4:n kanssa oli sellainen ongelma, että Mac OS X ei havainnut yhtä tiettyä IDE-kiintolevyä ollenkaan. Vanhemmat versiot toimivat moitteetta ja toisen kiintolevyn kanssa myös OS X pelitti ihan hyvin.

Vierailija
7/10 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google Maps -navigaattori lautalla Turun saaristossa. "Minä en tiedä, mitä tulisi tehdä." Ja hetken kuluttua se ohjasi meidän määränpäähän Tukholman kautta.

Vierailija
8/10 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijä tuntee paskansa ja Sony ehdottaa ihan itse, että et ole käynnistänyt laitetta viikkoon, että nyt olisi hyvä aika tehdä IVO-reset.

Vierailija
9/10 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus puhelin joka alkoi soida itseskeen. Se siis soi mutta ruudulla ei näkynyt että kuka soittaa/tuntematon numero tms, vaan ne ihan normaalit jutut jotka siinä muutenkin on, viestinamiska, yhteystietonamiska jne.

Jos siihen vastasi niin ei tapahtunut muuta kuin että se puhelin lakkasi soimasta.

Samsung? Niissähän on ainakin joissain malleissa se ns. valepuhelutoiminto.

Vierailija
10/10 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samsung? Niissähän on ainakin joissain malleissa se ns. valepuhelutoiminto.

Oli joo samsung

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme