Kilttimiesten Av-reissu
Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?
Kommentit (693)
Kilttikset aina valittaa kahdesta asiasta. A) kukaan ei koskaan kutsunut diskoon tai koulussa huomioinut. B) naiset haaveilee lentäjäkirurgeista.
Kysynkin täten, että jos ei ollut kouluaikoina "jännä" siellä diskossa vaan oli kaikki aika maailmassa istua pänttäämässä itseään kirurgiksi, miksi eivät ole sitä? Ne on aina ne jännikset jotka oli samaan aikaan pahiksia ja vaan biletti - ja lukivat itsensä huippualoille. Ah tätä paradoksia. 😄
Tästä asti aikaa ja Paskanhajua🎵🎶🎵🎶🎶🎵
Vierailija kirjoitti:
Tästä asti aikaa ja Paskanhajua🎵🎶🎵🎶🎶🎵
Muutkin mokaa ja Äiti pojastaan pappia toivoi
Tää on jotenkin karseeta, jos pitää olla jo Kolmas nainen kun ei oo sitä ensimmäistäkään 😲
No mut milloin? Äiti kyselee jo kalenterin kanssa. Vaikuttaa kummallisen helpottuneelta?
Hei, pikkujoulukausi on jo kulman takana, kaikki kilttikset tietää mitä se tarkoittaa :)
Jos kilttimies ei olis niin kiltti, eipä äiteeltä lupia kyselisi... edes ykköskaljaan. Mutta kun on niin kyselee eikä lupa välttämäti heltiä...
Vierailija kirjoitti:
Hei, pikkujoulukausi on jo kulman takana, kaikki kilttikset tietää mitä se tarkoittaa :)
Juu, se tarkoittaa sitä että pääsee ihastelemaan lähietäisyydeltä kun nainen jota on koko vuoden ihastellut kaukaa kielaroi jonkun jännemmän miehen kanssa. Vielä naamasi edessä!
Vierailija kirjoitti:
No mut milloin? Äiti kyselee jo kalenterin kanssa. Vaikuttaa kummallisen helpottuneelta?
Odotan lisäinformaatiota joltain joka sitä järjestää? Älkää tuhlatko aikaani!
23.9 Viking Miniristeily, laivana taitaa olla Viking Xpres.
Ketkä on mukana? :)
Vierailija kirjoitti:
En taida uskaltaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taida uskaltaa....
Tulisit nyt? Käydään buffassakin siellä!
Vierailija kirjoitti:
Minä. Minä. Minä. Jos olen sopivaa maksikokoa miniristeilylle??? Siksi varuiks varasin kolme paikkaa! Ps en ole kiltti enkä mies... tulen silti... risteilyllÄ!
Ja risteilyllE
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Minä. Minä. Jos olen sopivaa maksikokoa miniristeilylle??? Siksi varuiks varasin kolme paikkaa! Ps en ole kiltti enkä mies... tulen silti... risteilyllÄ!
Ja risteilyllE
Jos et ole nuori kaunotar ja neitsyt, et varmasti tule kynnystä pidemmälle kilttisten risteilyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taida uskaltaa....
Tulisit nyt? Käydään buffassakin siellä!
Pitää kyllä nukkua ainakin yön yli
Ihmisen pitää kerran elämässä haista hielle, paskalle ja viinalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen ja äiti lupasi ostaa kondomeja mukaan jostain syystä.
Maksetaanko risteilymaksu ja ruokailut suoraan sinulle, pistäppä tilinumeroa?
Äidin mielestä tämä ei ole hyvä ajatus. Itse olisin ollut kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Äidin mielestä tämä ei ole hyvä ajatus. Itse olisin ollut kiinnostunut.
Äidillesikin tekisi risteily varmaan ihan hyvää..
Evääksi makeisia ja limonadia. Matkalukemisena Mikki Hiiri-taskukirjoja. Paita pitää olla, ja suorat housut, mutta solmiosta vielä keskustellaan. Ruskeat kengät ja päällystakki. Kaikesta vähänkin poikkeavasta kielitään matkanjohtajalle.
Selviytyjät K-mies risteilyllä - formaatti Alfakanavalle