Kilttimiesten Av-reissu
Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?
Kommentit (693)
Sulkekaa poreallas osasto. Kilttiksen silmät eivät kestä k-18 osastoja. Varmuuden vuoksi, onhan laivalla päivystävä traumaterapeutti?
Järjestän ylös asioita kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Rikoo on RISKILLÄ ruma
Siis riskillä lähdemme reissuun... mitään takuuta EI OLE!
Muuten:
Miks toi yks? Kirjaaja HUUTAA KOKO AJAN? Korvat soi vieläkin Saimaasen reissun jäliltä.Ja EI. En todellakaan ala matkanjohtajaksi. Nimikin jo velvoittaa suostumaan olematta osallistumaan... tai jotenkin näin
Nyt!!!
Sinä keksit reissun eli sinä, kätevä emäntä tai kyynelten kuivaaja tai JOKU MUU saa ottaa nyt vastuun, äänestys asiasta!!!!
Ja minä järjestin meidät saimaaseen, eli JOKU MUU KUIN MINÄ katsoo nyt, ettei tämä mene sekoituksia!!
*Äänestys asiasta, ehdokkaina ovat:
1. Poropeukalo?
2. Se mukava kyynelten kuivaaja.
3. Kätevä emäntä
4. Puutarhuri
5. Latino, mikäli miehen voi laittaa näin vastuulliseen tehtävään huom??????
No, unohdetaan latino, se ei saimaassakaan käynyt edes päivittäin mukana.
Ehdokkaita saa vapaasti esittää, mutta minä olen jäävi osallistumaan toi sen matkan järjestelyyn.
Kätevä emäntä tämän järjestäisi kätevästi kai. Ehdotan sitä. Mutta onko sille kukaan kertonut, että se on ehdolla edes?
Äiti antoi minulle luvan tulla retkelle mutta naapurissa asuva kaverini Teuvo 29v ei vielä tiedä pääseeköhän mukaan. Tein Teuvon ja naapurin setä Sepon kanssa suunnitelman. Seppo menee Teuvon äidin Mervin luo koskenkorvapullon kanssa.
Merville kun alkaa maistua niin siinä sillä vierähtää sitten muutama päivä. Me voitais siinä sitten livahtaa sinne retkelle.
Viimeksi kuulin Kätevästä Emännästä, kun kiskoi sahtia Ukko Nooan saunalla...
Meirän painiseura ilimottautuu matkalle. Me ei olla kilttejä.
Voiras näyttähän kilttimiehille mitehen nainen isketähän tatamiin ( sänkyyn).
Totean vain että kannattaa huomioida että matkalaiset tarvitsevat väkisinkin jonkun täysi-ikäisen valvojan/huoltajan mukaan koska kaikki ovat henkisesti jääneet enintään peruskouluikäisen tasolle.
Koitin kulkijat ilmoittautuu... olemme suunnistusseura Päijät-Hämeestä. Kilttiäkin kiltimmät.
Ensin vedetään vähän leijonaa naamariin. Sitten imaistaan pari jointtia ennen strippari tuloa. Jos ne jointit alkaa kuivattaa suuta, niin suuta voi kostuttaa parilla kylmällä bissellä. Baarista voi koittaa vongata jotain yh:ta tai pubiruusua siinä illan mittaan. Jos nappaa, käy vetämässä viikseen, ja jos ei nappaa niin menee yöllä itsekseen omille kämpille tai jätkien kanssa jatkoille.
T: kiltti mies.
Minulla on yksi kysymys näin ensi alkuun matkanjärjestäjälle. Tuleeko Tauski esiintymään?
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kuulin Kätevästä Emännästä, kun kiskoi sahtia Ukko Nooan saunalla...
Onkohan vielä siellä? Pitäskö jonkun käydä katsomassa? Huhuu! Käteväää Emäntää!
Tänne nyt heti uusi AV-retki odottaa.
Luitelijatähtikaunotar kirjoitti:
Minulla on yksi kysymys näin ensi alkuun matkanjärjestäjälle. Tuleeko Tauski esiintymään?
Ei tule. Hän edustaa liian toksista maskuliinisuutta.
Kukahan olisi sopivan kiltti, mutta kuitenkin vähän miehekäs artisti?
Meidän porukka ilmoittautuu mukaan. Meissä on paljon kilttejä poikamiehiä.
Huhuu täältä tullaan. Me ollaan tällaisia räväköitä, kehopositiivisia naisia Kouvolasta. Lapset me laitetaan avio ja ex-miehille hoitoon. Kilttimiehillä kyllä vauhti ja pulssi kiihtyy kun me ollaan reissussa mukana
👠💄👗🍺🍻🥂🍾🍾🎶🎵🎵🍾😘
Kaikkein jännimmät AV-tädit tulisivat esiintymään turkkilaisten poikaystäviensä kanssa ja kilttimiehet saisivat todistaa lähietäisyydeltä ihraisten pakaroiden hyllyvää lätinää.
Uuh kirjoitti:
Kaikkein jännimmät AV-tädit tulisivat esiintymään turkkilaisten poikaystäviensä kanssa ja kilttimiehet saisivat todistaa lähietäisyydeltä ihraisten pakaroiden hyllyvää lätinää.
Se tapahtuu siellä hytissä. Yläpedin jänniksen pakarat ne siellä nousevat ja laskevat.
Uuh kirjoitti:
Se tapahtuu siellä hytissä. Yläpedin jännnnnniksen pakarat ne siellä nousevat ja laskevat.
Se yläpetihän on suunnilleen silmien korkeudella. Ai että niitä näkymiä!
Pohojanmaan painija poijjaat ry. kirjoitti:
Meirän painiseura ilimottautuu matkalle. Me ei olla kilttejä.
Voiras näyttähän kilttimiehille mitehen nainen isketähän tatamiin ( sänkyyn).
Miten te siellä poikien painiseurassa päätätte, kuka on vuorollaan "nainen"? Punaisten trikoiden perusteellako? Sinisissä trikoissa oleva saa sitten tulla junttaamaan ja asettua mattopainissa punatrikoisen "naisen" päälle, kalu tietysti kovana? Seuraavissa treeneissä sitten taas trikoiden vaihto painipierujen ja hikisten karvaisten säärien vilahduksien myötä.
Painiminen on ns. hommojen hommaa, ja siihenhän tietysti maailman parhaita ovat pohojanmaalaiset, hommojen hommiin sopivat jotka osuvat reikään jetsulleen.
Vierailija kirjoitti:
Luitelijatähtikaunotar kirjoitti:
Ei tule. Hän edustaa liian toksista maskuliinisuutta.
Kukahan olisi sopivan kiltti, mutta kuitenkin vähän miehekäs artisti?
Markku Aro
Saako porvoolaiset osallistua? Ei ketkään vai? Varmuuden vuoksi?
Joo, kaikki laatikkoleukainen ovat tällä matkalla porttikiellossa. Tämä on kilttimiehille matka, jossa saavat (ehkä) naisen. Ei niille voi laittaa jotain laatikkoleukaista alfaurosta kilpailijaksi:(