Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko joku sormuksesta onko vapaa vai varattu?

Vierailija
02.09.2022 |

Itsellä ei ole sormusta koskaan ollut vaikka naimisissa jo monta kymmentä vuotta. En itsekään koskaan kenenkään sormuksia katso tai vedä johtopäätöksiä onko vapaa tai varattu, ene edes vapaana niin ole tehnyt.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin katson. Jos on sormus, niin on varattu. Ei ei ole sormusta, on joko tai.

Vierailija
2/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson. Tosin sormus tarkoittaa mulle varattua, mutta sormukseton on vaan täysi kysymysmerkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso sormuksia. Itse olen sinkku, mutta käytän sormuksia milloin missäkin sormissa, myös vasurin nimettömässä. Kun olin naimisissa, en läheskään aina käyttänyt sormusta. Ei se kerro mitään.

Vierailija
4/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei nykypäivänä sormuksista tee johtopäätöksiä. Ja montaa kiinnostaa varattu enemmän. Moni nainen haluaa viedä varatun miehen.

Vierailija
5/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä käytän vihkisormuksen näköistä sormusta vasemmassa nimettömässä.

Olen sinkku, jotkut haukkuvat pelimieheksi...

Vierailija
6/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä soittaa bändissä kitaraa. Hän kertoi, että sillon kun oli vielä exänsä kanssa ja sormus oli sormessa niin naisia pörräs ympärillä ihan eri tavalla kun ilman sormusta. Että ilmeisesti se on joillekin jopa houkutin.

Vierailija
7/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin ikävuodet 19-35 jakuvasti sileää sormusta vasemman käden nimettömässä, vaikka en ollut naimisissa.  Mielestäni se vähensi lähestymisyrityksiä aika mukavasti.

Vierailija
8/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sormukset sano yhtään mitään sormessa oli kyse mies tai nainen. Katinkultaa minullakin sormissani kuin monella henkilöllä elämässäni niin miehillä kuin naisilla.Sormukset kun myös muotia pitää miesten. Ei ole vain naisten oikeus vaikka eivät olisi varattuja, sormus voi olla sormessa!

Vierailija
9/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin katsomasta siinä kolmekymppisenä. Pari kesää sitten ihastuin yhteen naiseen, ja kun hän sanoi olevansa varattu, opin tavan pian uusiksi. Nyt alkaa taas hellittää, kun en niin innokkaasti kuvittele löytäväni kumppania.

Vierailija
10/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei nykypäivänä sormuksista tee johtopäätöksiä. Ja montaa kiinnostaa varattu enemmän. Moni nainen haluaa viedä varatun miehen.

Viedä? Varatut kiinnostaa ihan muista syistä kuin viemismielessä. Ne ymmärtää ettei seksistä seuraa mitään suurempaa, käyttävät kumia sanomatta, eivätkä huutele kylillä ketä käy painamassa.

Jos hakisin parisuhdetta mitä tekisin miehellä joka ei kunnioita itseään ja puolisoaan?

Vierailija
11/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä soittaa bändissä kitaraa. Hän kertoi, että sillon kun oli vielä exänsä kanssa ja sormus oli sormessa niin naisia pörräs ympärillä ihan eri tavalla kun ilman sormusta. Että ilmeisesti se on joillekin jopa houkutin.

Tietty naistyyppi edustaa tätä ja tätä ihmistyyppiä on paljon. Naiset haluaa et heitä ihaillaan ja että ovat vielä viehättävämpiä kuin miehen puoliso. On jopa niin viehättävä että saa varatunkin kiinnostumaan. Se tuo itseluottamusta ja tosi hyvää fiilistä. Olet ihanampi kuin toisen rakas.

Vierailija
12/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan katso mitään sormia, eihän niistä sormuksista ota enää edes selvää kun porukka ei kuulu kirkkoon.

Vierailija
13/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan katso mitään sormia, eihän niistä sormuksista ota enää edes selvää kun porukka ei kuulu kirkkoon.

Miten kirkko ja sormukset liittyvät yhteen?

Vierailija
14/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso sormuksia. Itse olen sinkku, mutta käytän sormuksia milloin missäkin sormissa, myös vasurin nimettömässä. Kun olin naimisissa, en läheskään aina käyttänyt sormusta. Ei se kerro mitään.

Minä kyllä oletan, että (suomalainen) henkilö on naimisissa, jos vasemmassa nimettömässä on sormus. Jos ei ole sormusta voi olla kumpi vain.

Vierailija
15/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä oletan, että (suomalainen) henkilö on naimisissa, jos vasemmassa nimettömässä on sormus. Jos ei ole sormusta voi olla kumpi vain.

No oleta rauhassa. Käytän sormuksia niissä sormissa mihin ne parhaiten mahtuu. 

Vierailija
16/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sormuksen tulee olla käsityönä taottua hopeaa ja se pujotetaan koskemattoman neidon hiukseen. Jos riiputettu sormus pyörii myötäpäivään, on varattu. Vastapäivään, vapaa.

Vierailija
17/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin katson. Jos on sormus, niin on varattu. Ei ei ole sormusta, on joko tai.

Jos on sormus, niin voi olla joko varattu tai jostakin muusta syystä on sormus. Ehkä leski ei vaan ole lopettanut sen käyttämistä.

Vierailija
18/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin pontevasti työkaverille avioliiton hyvistä puolista aina, kun avioliitto tuli puheeksi.

Jonkun aikaa tätä jatkuttua kolmas sanoi: "Sä oot Tiina tota Liisaa nyt kovasti houkutellut naimisiin, mutta koska sinä Tiina itse aiot mennä?"

Olen naimisissa, vaikka minulla ei ole sormusta.

Vierailija
19/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös siviilivihkimisissä käytetään sormuksia.  Silti läheskään kaikki naimisissa olevat eivät käytä sormuksia, vaikka ne olisi joskus hankittu.

Vierailija
20/33 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En klatso. Vain munan koolla on merkitystä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi