Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole muunsukupuolisia!

Vierailija
02.09.2022 |

On vain moninaisia sukupuolia.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vastikään Rowlingin ekan Potter-kirjan kun puuttui sarjasta. Ja boikotoin kiittämättömien näyttelijöiden elokuvat. Sukupuolia on vain 2 (kaksi). Hullu maailma.

Vierailija
42/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, naiset ja loput sekopäät

Ja näille sekopäille annetaan niin kovasti periksi nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies enkä nainen olen avaruusolento.

Vierailija
44/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ihan oikeasti mainita jonkun muunsukupuolisen, siis minkä nimisiä muunsukupuolisia on. Ihan vaikka yksi riittää.

Vierailija
45/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain kaksi sukupuolta, maskuliini ja feminiini. Sukupuoli-identiteettejä voi sitten olla ties miten paljon, mutta katsottiinpa kenen jalkoväliä tahansa, niin ei siellä ole kuin miehen tai naisen sukuelimet, eli kaksi sukupuolta.

Vierailija
46/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain kaksi sukupuolta, maskuliini ja feminiini. Sukupuoli-identiteettejä voi sitten olla ties miten paljon, mutta katsottiinpa kenen jalkoväliä tahansa, niin ei siellä ole kuin miehen tai naisen sukuelimet, eli kaksi sukupuolta.

Mainitse nimeltä yksi sukupuoli-identiteetti. Miehen ja naisen lisäksi.

Vierailija
47/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ihan oikeasti mainita jonkun muunsukupuolisen, siis minkä nimisiä muunsukupuolisia on. Ihan vaikka yksi riittää.

Tässä listauksessa on sekä aitoja että keksittyjä muusunimiä:

Juno Keijupuro. Mesi Kissaniitty. Aava Ulappa. Valo Vesikauris. Panda Eriksson. Naava Metsäkääpä. Kuura Kärki. Valo-Korianteri Näätä. Pia Puu Oksanen. Koala Andersson. Unelma Säleikkö.

Vierailija
48/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, naiset ja loput sekopäät

Ja näille sekopäille annetaan niin kovasti periksi nykyään.

Miehille vasta annetaankin!

Vierailija
49/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään tullut vastaan "muunsukupuolista", joka olisi oikeasti biologinen mies, vai ovatko kaikki muusut biologisia naisia, jotka vain eivät haluaisi myöntää olevansa naisia?

On tullut, mutta tämä henkilö on vakavasti persoonallisuushäiriöinen. Nauttii siitä, että saa piinata ja haastaa riitaa kaikkien kanssa, avoimen sadistinen. Näyttää myös ihan mieheltä, käyttää miesten vaatteita, mutta alkaa maalittamaan ja vainoamaan, jos häntä erehtyy luulemaan mieheksi (mikä hän siis biologisesti onkin).

Vierailija
50/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muunsukupuolinen on kokoomakäsite niille kaikille sadoille/tuhansille sukupuolille jotka eivät ole nainen tai mies.

Jokaisen sukupuolen edustajat ansaitsevat tulla kutsutuiksi sukupuolensa oikealla nimellä. Jos henkilö ei identifioidu naiseksi tai mieheksi niin älä tee oletusta muunsukupuolisuudesta vaan kysy mihin sukupuoleen henkilö täsmälleen identifioituu.

Ei tulisi mieleenkään kysyä niin yksityistä asiaa, pitäisin sitä moukkamaisena. Ihminen kertoo jos kertoo, millaisena itseään pitää.

Vierailija
51/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muunsukupuolinen on kokoomakäsite niille kaikille sadoille/tuhansille sukupuolille jotka eivät ole nainen tai mies.

Jokaisen sukupuolen edustajat ansaitsevat tulla kutsutuiksi sukupuolensa oikealla nimellä. Jos henkilö ei identifioidu naiseksi tai mieheksi niin älä tee oletusta muunsukupuolisuudesta vaan kysy mihin sukupuoleen henkilö täsmälleen identifioituu.

Ei tulisi mieleenkään kysyä niin yksityistä asiaa, pitäisin sitä moukkamaisena. Ihminen kertoo jos kertoo, millaisena itseään pitää.

Eikö se ole aija hankalaa, jos ei saa olettaa eikä kysyä? Jos selkeästi mieskehoinen henkilö on tulossa naisten tiloihin, niin häneltä ei saa kysyä, että mitä hän siellä oikein toimittaa?

Vierailija
52/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitse nimeltä yksi sukupuoli-identiteetti. Miehen ja naisen lisäksi.

On ainakin sellainen kuin stargender. Useimmilla noista on käsittääkseni vain englanninkieliset nimet.

Vierailija
53/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain mies ja nainen, sen lisäksi kehityshäiriöitä jotka ei ole sukupuolia.

Näin on aina ollut ja tulee jatkossakin olemaan.

Vierailija
54/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lisäännytte?

Vierailija
55/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lisäännytte?

Eihän nykyään kukaan lisäänny. Paitsi uskikset ja muut konservatiivit.

Vierailija
56/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan olekaan.

Itse olen yli 30v biologinen nainen ja olen pienestä lapsesta asti kokenut olevani "jotain muuta kuin tyttö tai poika". En osaa samaistua kumpaankaan sukupuoleen. Olen puhunut tästä vain miehelleni, sillä en edes itse usko koko asian olemassaoloon, tiedän, että tämä on vain minun tuntemukseni

Pointti oli, että ei ole mikään uusi keksintö tämä muunsukupuolisuus. :D

Vierailija
57/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi tuntea itsensä vaikka aidanseipääksi, mutta ei minun kuulu arvuutella miltä kenestäkin milloinkin tuntuu.

Vierailija
58/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi tuntea itsensä vaikka aidanseipääksi, mutta ei minun kuulu arvuutella miltä kenestäkin milloinkin tuntuu.

Ei niin. Vieraan ihmisen identiteetin olettaminen on vihapuhetta, joten varminta on kutsua kaikkia vain "oletetuiksi".

Vierailija
59/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nainen ja mies ja sit päänsisäisiä tuntemuksia, joista muiden ei tarvitse välittää.

No onhan toi Ella nyt aivan ihana. Syvälle pyllyyn ooooohhh...

Vierailija
60/73 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nainen ja mies ja sit päänsisäisiä tuntemuksia, joista muiden ei tarvitse välittää.

No onhan toi Ella nyt aivan ihana. Syvälle pyllyyn ooooohhh...

Ja sitten on kohta penis ruskeana. Hyhhyy! :O