Kohta on makaronilaatikko valmista!
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa. Minäkin meinasin tehdä makaronilaatikon. En kylläkään tänään, mutta tässä viikonlopulla.
Se on MAHTAVAA!
Ja on suolakurkkuja ja aitoa Heinzin ketsuppia. Ja näkkäriä!
Minä tein paimenen piirasta vaihteluksi <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa. Minäkin meinasin tehdä makaronilaatikon. En kylläkään tänään, mutta tässä viikonlopulla.
Se on MAHTAVAA!
Aitoa? Eihän sitä ole saanut aitona eli lasipullossa muutamaan vuosikymmeneen. Tuo muovipulloversio on kaukana siitä, mitä se oikea aito Heinz oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on MAHTAVAA!
Tuon ruoan kanssa maistuu paremmin mauste- tai herkkukurkut. Suolakurkut ovat liian tympeitä tuohon makumaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on MAHTAVAA!
Aitoa? Eihän sitä ole saanut aitona eli lasipullossa muutamaan vuosikymmeneen. Tuo muovipulloversio on kaukana siitä, mitä se oikea aito Heinz oli.
Sanovat, että on sama tavara kuin lasipullossakin. Lasipullo vaan tuntuu paremmalta, ja ehkä ei etikoidu, kun ei saa happea.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Laitoitkos ihan karitsan- tai lampaanjauhelihaakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on MAHTAVAA!
Sanovat, että on sama tavara kuin lasipullossakin. Lasipullo vaan tuntuu paremmalta, ja ehkä ei etikoidu, kun ei saa happea.
Ei todella ole samaa tavaraa, lasipulloketsuppi oli paljon paksumpaakin. Ehkä ovat pelänneet, että menekki sakkaisi, joten siksi väittivät muovipullotavaran olevan muka samaa.
Vierailija kirjoitti:
"Shepherd's pie", eli paimenen piirakka, on hyvää. Laitoitko lammasta, vai sika-nautaa?
K-kaupassa oli possun etuselkä tarjouksessa. 3,99€/kg.
Ostin pari kilon palaa ja pistin uuniin sipulilohkojen ja kokonaisten valkosipulinkynsien kanssa.
Kunnon mausteet päälle, purkillinen tomaattimurskaa ja pikku loraus pyrettä, ja saa muhia nyt niin kauan että liha putoaa luusta.
Eli pulled porkia tulee. Sitä vaikka pitaleivän väliin tai ruisleivän päälle. Mutta vasta illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on MAHTAVAA!
Negatiivinen Niilo tuli paikalle. Mitäs Niilo syö?
Varmaan kokki valmistaa hummeria tai wagu-härkää tryffeleillä.
Mä teen makaronilaatikon aina kun vanhempi aikuinen poika kylään tulee niin riittää ruoka.
Makaronilaatikko on meillä arkiruokaa, tänään on omatekemää maalaispatonkia ja runsas juustolautanen tykötarpeineen (eli hillot, pähkinät, viinirypäleet jne).
Olipas hyvää. Nyt päälle kahvit ja sitten ehkä pikku päikkärit?
T: Ap