YLE: WC-paperista pulaa
https://yle.fi/uutiset/3-12604628
Onneksi itsellä on yhä koronavarastoa 5-8 paalia .
Kommentit (47)
Miten selviävät ympäri maailmaa ilman vessapaperia? Miljardeilla ihmisillä ei ole sitä lainkaan.
Tää oli kyllä kaikenkaikkiaan erinomaisesti onnistunut mainoskikka, jossa kansallinen yleisradioyhtiö teki käytännössä ilmaisen mainoksen yhdelle yritykselle uutisen muodossa. Olisi kiva tietää onko joku jo tehnyt kantelun JSN:lle, sillä sieltä voisi tulla kyllä korvamakeaa YLElle.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli kyllä kaikenkaikkiaan erinomaisesti onnistunut mainoskikka, jossa kansallinen yleisradioyhtiö teki käytännössä ilmaisen mainoksen yhdelle yritykselle uutisen muodossa. Olisi kiva tietää onko joku jo tehnyt kantelun JSN:lle, sillä sieltä voisi tulla kyllä korvamakeaa YLElle.
No eo toi äkillinen kulutuspiikki mitenkään kivaa ole tehtaalle (olen itse vessapaperitehtaassa töissä). Mukavampaa olisi tasainen kysyntä :)
Vierailija kirjoitti:
Miten selviävät ympäri maailmaa ilman vessapaperia? Miljardeilla ihmisillä ei ole sitä lainkaan.
Kehitysmaissa hygieniajutut on retuperällä, joten eivät varmaankaan pyyhi sitten millään.
Siis jos paperista tulisi ihan oikeasti hetkellisesti pula - vessapaperista siis - niin eikö ihmiset edelleenkään muista, että bidee on olemassa ja sitä saa käyttää? Mä en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Palstalla aina ihmiset väittävät käyttävänsä hyvin vähän paperia, sitä kuvaillaan tarkasti ja sitten kun uutisissa sanotaan että "paperi loppuu", sitä hamstrataan vimmaisesti. Mikä logiikka tuossa on? On varmasti naisia jotka tarvitsevat enemmän paperia jo anatomian vuoksi, siivous ja allergioiden jne.
Vessapaperia siivoukseen? Miksi?
Käytän pientä mikrokuituliinaa pieneen hätään päivän verran kerrallaan. Sitten pesuun.
Toimii.