Kertokaa miehelle miten tummat silmänaluset piiloon.
Aina ollu tuollaiset, minä olen se turpaansa saaneen narkin näkönen, ainaki tuollain kuvattu nuoruudesta lähtien.
Firmaan tulossa taas jotai ulkomaisia vieraita ja takuulla ottavat kuvia, pitäs siis saaha naama sen näköseksi ettei tarvi hävetä.
Millä ne siis peitetään vai mitä poppakonsteja joutuu tekeen? Kuitenki ettei näkys että kilo pakkelia naamassa sitte.
Kommentit (47)
En meikkaisi niitä piiloon, se näyttää joskus vaan pahemmalta mitä oikeasti on. Jotain silmänpympärysvoiteita voisit alkaa käyttää, niillä ei toki mitään nopeaa tulosta saa aikaan, mutta jos ne tulevaisuudessa auttaisi. Pika-apuna voi kokeilla esim. jääkaapissa olleita kurkkuviipaleita silmien päällä 5-10 minuuttia, en tiedä auttaako ne oikeasti mutta ainakin tulee virkeämpi olo.
Minullakin on ollut aina mustat silmänaluset, ja nuorempana kärsin niistä kovasti, mutta nyt vanhempana olen alkanut ne hyväksyä. Ja ehkä näkökin on sen verran huonontunut, etten itse niitä enää näe kunnolla, niin ei ne sitten haittaa :D.
Kerran yksi mies sanoi minulle, että tummat silmänaluset ei tosiaankaan tee minusta rumaa (kuten itse nuorena ajattelin), ne vaan tekevät minusta erilaisen näköisen ja hänen mielestään ei lainkaan huonolla tavalla. En ihan tähän uskonut, mutta joka tapauskessa sen ajatteleminen helpotti asian hyväksymistä.
Olen myös mies 43v ja on tummat silmänaluset. Naamakin punoittaa nenän pielestä molemmin puolin ym. En vaan mieti asiaa enkä välitä niin ei haittaa mua ;)
Olikohan aloittaja edes mies vai Niko Saarinen?
Oikea mies ei piittaa tällaisesta asiasta!
Meikkiä, voi jukolauta mitä neuvoja. Joku täällä kirjotti feikki silmälasit.
Se vois toimia sulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mies etkä mikään ämmä, vai pitäskö sun alkaa käyttää mekkoja samalla?
Naurettavaa. Kyllä monet miehet nykyään peittää iho-ongelmia meikillä. Eikä ole mitenkään ämmämäisiä. Sinä et edes luultavasti huomaa ollenkaan, kun joku on peittänyt vaikka ruusufiinnin tai tummat silmänaluset meikkituotteella.
Niimpä, ottaahaan monet miehet kulliakin suoleen, eikä se tee heistä ämmämäisiä!
Ihan varmaan samalla tavalla kuin naisellakin, eli kysele kaupasta vaikka peitevoidetta.
Satisfyer ei ole penetroiva lelu. Sinulle paras olisi eturauhasta stimuloiva dildo. Käsikahleet myös, pysyisit kaukana näppäimistöstä kirjoittamasta ääliömäisyyksiä. Uikuta ja sano kiitos.