Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaisa Mäkäräinen ja Ville Nousiainen

Vierailija
02.09.2022 |

Kaisalla oli uusi siksi tuli ero.

Kommentit (466)

Vierailija
121/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä nyt kyseessä oikea salasuhde vai sellainen, josta ei Seiskan ja iltapäivälehtien mielestä tarpeeksi ajoissa ilmoitettu heille ja annettu parisuhdehaastattelua uudesta onnesta? 

Kukaan meistä tuskin tietää, missä tahdissa Kaisan ero ja uusi suhde ovat edenneet. Ehkä ero on ollut vireillä jo pitkään, mutta liikkuvaan elämään ja erossa olemiseen pitkän suhteensa aikana tottunut pari ei ole pitänyt kiirettä virallisen avioero kanssa?

No jos suhde on ollut jo tovin ja jarkko ja kaisa ovat kuitenkin vielä kirjoilla samassa asunnossa, mutta eihän sitä koskaan tiedä. 

Onhan Jarkko asunut jo kuukausia muualla ja tuskin lähti yhteisestä kodistavälittömästi eropäätöksen jälkeen.

Sinä et muuttaisi välittömästi pois, kun puolisosi salasuhde paljastuisi?

Vierailija
122/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävä uutinen.... Jos kyseessä on pettäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Hienon talonkin rakensivat miehensä kanssa.

Kaisan palkintorahoilla?

Käsittääkseni Jarkko uhrasi koko oman uransa tukeakseen Kaisan urheilu-uraa..

Uran luokanopettajana? Eiköhän tuon elämä ollut huomattavasti meilekkäämpää siellä huoltojoukoissa. Pääsi matkustelemaan ympäri maailmaa sen sijaan että olisi kuunnellut valittavien av-mammojen kiukuttelua siitä kuinka heidän adhd-Petteri ei ole taaskaan saanut riittävästi huomiota opettajaltaan

Ok. Eli sai mitä ansaitsi, kun vaimo päätti pettää ja jättää.

Hieman erilaista olisi taas keskustelun sävy täällä mikäli elämänsä mieshiihtäjän uralle antanut nainen olisi kokenut saman kohtalon. Ettekö ikinä pysähdy miettimään edes hetkeksi omia tuplastandardejanne?

Missä on väitetty, että Kaisa on eksäänsä pettänyt? Seiskalle salasuhde tarkoittaa suhdetta, josta osapuolet eivät ole antaneet Seiskalle parisuhdehaastattelua.

Höpöhöpö. Seiskalle salasuhde tarkoittaa nimenomaan sitä, että suhde on ollut käynnissä vielä entisen parisuhteen aikana.

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Oho-Roope-Salmisen-ja-Evelinan-vuosien-sa…

Vierailija
124/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aina pitänyt Kaisaa kilttinä, mutta taitaakin olla jännä :(

Minä taas olen aina pitänyt Kaisaa kierona, itserakkaana ja inhottavana ihmisenä ja jälleen kerran on ilo huomata, että olin oikeassa. Inhottava teko Jarkkoa kohtaan, olisi Kaisa ensin eronnut reilusti, tuommoinen nolaus aisankannattajaksi kiitos siitä miten paljon Jarkko on Kaisan eteen tehnyt.

Ville taas tunki julkisuuteen jatkuvasti vaimonsa kuoleman varjolla, inhottava ihminen hänkin.

Siinäpä on kaksi pascaa löytäneet toisensa.

Tunnetko Kaisan? Minä en tunne, mutta julkisuudessa olen saanut ihan ok kuvan.

Minäkään en tunne häntä, mutta olen saanut hänestä hyvin huonon kuvan.

Vierailija
125/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ville kiinnostuu vain varatuista naisista. Aikoinaan Mona-Liisa oli varattu ja nyt myös Kaisa.

Vierailija
126/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä nyt kyseessä oikea salasuhde vai sellainen, josta ei Seiskan ja iltapäivälehtien mielestä tarpeeksi ajoissa ilmoitettu heille ja annettu parisuhdehaastattelua uudesta onnesta? 

Kukaan meistä tuskin tietää, missä tahdissa Kaisan ero ja uusi suhde ovat edenneet. Ehkä ero on ollut vireillä jo pitkään, mutta liikkuvaan elämään ja erossa olemiseen pitkän suhteensa aikana tottunut pari ei ole pitänyt kiirettä virallisen avioero kanssa?

No jos suhde on ollut jo tovin ja jarkko ja kaisa ovat kuitenkin vielä kirjoilla samassa asunnossa, mutta eihän sitä koskaan tiedä. 

Onhan Jarkko asunut jo kuukausia muualla ja tuskin lähti yhteisestä kodistavälittömästi eropäätöksen jälkeen.

Sinä et muuttaisi välittömästi pois, kun puolisosi salasuhde paljastuisi?

Ei täällä kukaan kyylä voi tietää tuon kyseisen parisuhteen tilasta ja mitkä asiat ovat johtaneet näihin tapahtumiin ja siksi vouhotus on turhaa :(

Vierailija
127/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa huomata, miten tyrmäävän tuomion saa naisen oletettu pettäminen. Jos mies pettää, niin ymmärretään, kun ex oli lihonut tai pihdannut.

Vierailija
128/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aina pitänyt Kaisaa kilttinä, mutta taitaakin olla jännä :(

Minä taas olen aina pitänyt Kaisaa kierona, itserakkaana ja inhottavana ihmisenä ja jälleen kerran on ilo huomata, että olin oikeassa. Inhottava teko Jarkkoa kohtaan, olisi Kaisa ensin eronnut reilusti, tuommoinen nolaus aisankannattajaksi kiitos siitä miten paljon Jarkko on Kaisan eteen tehnyt.

Ville taas tunki julkisuuteen jatkuvasti vaimonsa kuoleman varjolla, inhottava ihminen hänkin.

Siinäpä on kaksi pascaa löytäneet toisensa.

Tunnetko Kaisan? Minä en tunne, mutta julkisuudessa olen saanut ihan ok kuvan.

Minäkään en tunne häntä, mutta olen saanut hänestä hyvin huonon kuvan.

Millä perusteella? Ei ole käsittääkseni kännisekoillut tms.

Vierailija
129/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa huomata, miten tyrmäävän tuomion saa naisen oletettu pettäminen. Jos mies pettää, niin ymmärretään, kun ex oli lihonut tai pihdannut.

Näin juuri! Roope Salmistakin on lähinnä vain kehuttu ja ymmärretty täällä.

Vierailija
130/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa yksikin hyvännäköinen hiihtäjä😂

Niin on paljonkin, mutta oma suosikkini on aina ollut Virpi Kuitunen.

Vierailija
131/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa teki Kimiläiset.

Vierailija
132/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaisan palkintorahoilla?

Uran luokanopettajana? Eiköhän tuon elämä ollut huomattavasti meilekkäämpää siellä huoltojoukoissa. Pääsi matkustelemaan ympäri maailmaa sen sijaan että olisi kuunnellut valittavien av-mammojen kiukuttelua siitä kuinka heidän adhd-Petteri ei ole taaskaan saanut riittävästi huomiota opettajaltaan

Reissutyö on aika kuluttavaa vaikka kuulostaa hienolta joku ympäri maailman reissaaminen ja hotelleissa yöpyminen, mieluummin kuuntelisin niitä Joni-Petterien vanhempia jos saisin itse valita.

Joo viettäisin sata kertaa mieluummin rentoa opettajan elämää, harrastaisin omiani ja lomailisin pitkillä lomilla missä haluan, kuin olisin 24/7 jonkun suoritusfriikin urheilijan huoltojoukoissa koukoilemassa pitkin maailman hiihtokeskuksia.

Opettajan työ ei ole unelmani, mutta aina parempi kuin urheilijan huoltojoukot.

Niin. Itse lähtisin kyllä hyvin mielelläni huoltojoukkoihin.

Vierailija
133/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaisan palkintorahoilla?

Ok. Eli sai mitä ansaitsi, kun vaimo päätti pettää ja jättää.

Hieman erilaista olisi taas keskustelun sävy täällä mikäli elämänsä mieshiihtäjän uralle antanut nainen olisi kokenut saman kohtalon. Ettekö ikinä pysähdy miettimään edes hetkeksi omia tuplastandardejanne?

Missä on väitetty, että Kaisa on eksäänsä pettänyt? Seiskalle salasuhde tarkoittaa suhdetta, josta osapuolet eivät ole antaneet Seiskalle parisuhdehaastattelua.

Höpöhöpö. Seiskalle salasuhde tarkoittaa nimenomaan sitä, että suhde on ollut käynnissä vielä entisen parisuhteen aikana.

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Oho-Roope-Salmisen-ja-Evelinan-vuosien-sa…

Kyllä Seiskalle tunnetusti salasuhteeksi kelpaa Seiskalta salattu suhde, ei tarvitse pettää:

https://www.seiska.fi/kotimaa/salasuhde-paljastui-sami-kuronen-rakastui…

Vierailija
134/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaisan palkintorahoilla?

Reissutyö on aika kuluttavaa vaikka kuulostaa hienolta joku ympäri maailman reissaaminen ja hotelleissa yöpyminen, mieluummin kuuntelisin niitä Joni-Petterien vanhempia jos saisin itse valita.

Joo viettäisin sata kertaa mieluummin rentoa opettajan elämää, harrastaisin omiani ja lomailisin pitkillä lomilla missä haluan, kuin olisin 24/7 jonkun suoritusfriikin urheilijan huoltojoukoissa koukoilemassa pitkin maailman hiihtokeskuksia.

Jarkolle ei maksettu työstään minkäänlaista palkkaa tai korvausta, eikä hän mitä ilmeisemmin saa myöskään eron jälkeen/johdosta yhtään mitään.

Laita hakemus vapaaehtoiseksi avustajaksi Suomen hiihtoliitolle. Kaikki omat kulut joudut luonnollisesti maksamaan omasta pussista.

Vierailija
135/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko oli työnsä tehnyt ja sai lähteä.

Kaisa on kovin itsekäs minä minä ihiminen.

Varmasti Jarkko pettynyt kun uhrasi niin monta vuotta Kaisan hyväksi.

Ei tule Kaisan ja Villen suhde kestämään.

Vierailija
136/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaisan palkintorahoilla?

Jarkolle ei maksettu työstään minkäänlaista palkkaa tai korvausta, eikä hän mitä ilmeisemmin saa myöskään eron jälkeen/johdosta yhtään mitään.

Laita hakemus vapaaehtoiseksi avustajaksi Suomen hiihtoliitolle. Kaikki omat kulut joudut luonnollisesti maksamaan omasta pussista.

Ei ole paljon eläkettä Jarkolle kertynyt. Jospa saa Kaisalta jonkun rahallisen korvauksen palveluksistaan, who knows...

Vierailija
137/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaisan palkintorahoilla?

Ei ole paljon eläkettä Jarkolle kertynyt. Jospa saa Kaisalta jonkun rahallisen korvauksen palveluksistaan, who knows...

Harmi Jarkolle, mutta miksi olisimme huolissaan hänen eläkekertymistään. Kautta maailman sivun on miehensä uralle uhrautuneita naisia jätetty nuoremman takia ja aina on heidänkin ollut vaan pakko pärjätä.

Vierailija
138/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ovat nyt ne kauhistelevat kommentit siitä, kuinka edellinen suhde on aina päätettävä ennen kuin päätetään hypätä uuteen? Vai onko tämäkin vain yksi kaunis tarina siitä, kuinka nainen vihdoin voimaantuu ja löytää itsensä?

Kerrotko, mistä tiedät varmasti, ettei Kaisa ollut edellistä suhdetta päättänyt ennen lähtemistä uuden miehen matkaan?

Ei nyt viitsittäisi heittäytyä ihan täysin lapsellisen naiiveiksi.

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kaisa-Makaraisen-mies-vastaa-oudosti-suor…

Kun luin nuo kommentit ensimmäisen kerran, niin minulle oli täysin selvää minkälainen uutinen on kohta seuraavaksi tulossa. Ja tänään se sitten tuli.

Mikä pakonomainen tarve teille on puolustella pettäjiä silloin kun kysessä on nainen?

Eli mitään todisteita sinulla ei ole paitsi mutusi. Parempaan pitäisi pystyä.

Hohhoijaa... kumpikohan sinusta on todennäköidempää:

1. Kaisa erosi kihlatustaan ja heti sen jälkeen yllättäen salamarakastui mieheen, jonka kanssa on ollut läheisissä tekemisissä pitkään esimerkiksi työkuvioiden kautta. Tämän jälkeen suhde eteni vielä kovemalla tahdilla, ja on muuttunut jo avoliitoksi.

2. Kaisa rakastui toiseen mieheen vielä ollessaan entisen kihlattunsa kanssa parisuhteessa. Aloitti salasuhteen ja lopulta erosi. Asuu nykyään avoliitossa uuden miehensä ja hänen tyttärensä kanssa.

Kyllä sinun pitäisi pystyä myös parempaa. Ajattelusi on huolestuttavan naiivia.

No nyt ovat tämän nykyisen parisuhteen molemmat osapuolet pettäneet ja jättäneet kihlattunsa, joten sinänsä kyllä sopiva pari yhteen ainakin arvoiltaan.

Pitäisin todennäköisimpänä, että Kaisa ja mies olivat odottaneet Kaisan huippu-urheilijauran jälkeistä aikaa, mutta jonkin ajan kuluttua huomasivat, ettei yhteinen arki ollutkaan sellaista, mitä oli toivottu.

Kaisa tutustui paremmin jo aiemmin tuttuun Villeen ja huomasi, että tunteet saattavat olla muutakin kuin kaveruutta. Onko kyseessä todella ihastuminen, Kaisa pohti. Onko pitkäkestoinen parisuhteeni todella väljähtänyt ja mies vain tuttu kämppäkaveri vai tuntuuko myös parisuhde tylsältä urheilu-uran päätyttyä, hän mietti. En luovuta, enhän luovuta ladullakaan, yritän vielä pelastaa suhteen, Kaisa päätti. 

Parin viikon päästä Kaisan oli pakko myöntää, että parisuhde todella oli tiensä päässä. Pari keskusteli asiasta, yritti löytää keinoja, mutta päätyi lopulta siihen, että mies muuttaa pois yhteisestä kodista.  

Tilanteen selkiydyttyä Kaisa antoi itselleen luvan antaa tunteiden tulla Villen seurassa. Ja miten ihanaa, myös Ville kertoi alkavasta ihastuksestaan ja halusta tutustua Kaisaan paremmin. 

Vierailija
139/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaisan palkintorahoilla?

Mistä me tiedetään minkälainen sopimus heillä on ollut. Ehkä Kaisa on maksanut kaikki yhteisen kodin laskut ja muut kulut, laittanut vielä rahaa eläkesäästämiseen.

Kyllä aikuisen ihmisen on katsottava peiliin ja haettava syyllistä, jos on laittanut tulevaisuutensa toisen ihmisen varaan.

Vierailija
140/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaisan palkintorahoilla?

Siitä menee sitten lahjavero.