Kaisa Mäkäräinen ja Ville Nousiainen
Kommentit (466)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aina pitänyt Kaisaa kilttinä, mutta taitaakin olla jännä :(
Minä taas olen aina pitänyt Kaisaa kierona, itserakkaana ja inhottavana ihmisenä ja jälleen kerran on ilo huomata, että olin oikeassa. Inhottava teko Jarkkoa kohtaan, olisi Kaisa ensin eronnut reilusti, tuommoinen nolaus aisankannattajaksi kiitos siitä miten paljon Jarkko on Kaisan eteen tehnyt.
Ville taas tunki julkisuuteen jatkuvasti vaimonsa kuoleman varjolla, inhottava ihminen hänkin.
Siinäpä on kaksi pascaa löytäneet toisensa.
Sama täällä, en ole Kaisan kisojakaan katsonut kun on niin vastenmielinen tyyppi. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parisuhteilu on pohjimmiltaan raakaa touhua. Itse pitkään sinkkuna olleena katsoin vähän kadehtien Veitolan Yökylä-jaksoa Kaisan luona. Että oijoi, noin toimivan oloinen suhde ja komea mies, miksei mulla ole. Mutta oikeasti parisuhde on todella epävarma ja mitä vaan voi sattua, kenelle vaan. Ehkä vaan parempi olla yksin.
Ei tässä Kaisalle mitään sattunut. Itse teki valintansa, aikuinen nainen.
Pystyiskö tästä kuitenkin keskustelemaan vähän asiallisemmin ja ilman ämmittelyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parisuhteilu on pohjimmiltaan raakaa touhua. Itse pitkään sinkkuna olleena katsoin vähän kadehtien Veitolan Yökylä-jaksoa Kaisan luona. Että oijoi, noin toimivan oloinen suhde ja komea mies, miksei mulla ole. Mutta oikeasti parisuhde on todella epävarma ja mitä vaan voi sattua, kenelle vaan. Ehkä vaan parempi olla yksin.
Ei tässä Kaisalle mitään sattunut. Itse teki valintansa, aikuinen nainen.
Mutta Jarkolle taisi sattua.
Salasuhde. Seiska otsikoi jutun salasuhde sanalla..
Miten ihmiset kirjoittavat näin ällöttäviä kommetteja. Jotain on kirjoittajalla pahasti pielessä omassa elämässään. Tuskin he tuntevat esim. Kaisaa henkilökohtaisesti, jotta on varaa laukoa epäasiallisia kommentteja.
Sanokaa yksikin hyvännäköinen hiihtäjä😂
Olikohan toi exällä jo tiedossa... Jos ei, niin kiva herätys perjantaihin.
Harmittaa Jarkon puolesta. Kumminkin 16v panosti toisen urheilu-uraan ja parisuhteeseen ja sitten kävi näin. Kyllä siinä on varmaan tosi rikki.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa yksikin hyvännäköinen hiihtäjä😂
Dorothea Wierer
Salasuhdehan voi tarkoittaa että pidetään suhde salassa ulkopuolisilta/ medialta. Tai sitten tietenkin sitä että molemmat/ tai toinen on parisuhteessa, ja tavataan salaa hotellissa pane massa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Hienon talonkin rakensivat miehensä kanssa.
Kaisan palkintorahoilla?
Käsittääkseni Jarkko uhrasi koko oman uransa tukeakseen Kaisan urheilu-uraa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaisan palkintorahoilla?
Uran luokanopettajana? Eiköhän tuon elämä ollut huomattavasti meilekkäämpää siellä huoltojoukoissa. Pääsi matkustelemaan ympäri maailmaa sen sijaan että olisi kuunnellut valittavien av-mammojen kiukuttelua siitä kuinka heidän adhd-Petteri ei ole taaskaan saanut riittävästi huomiota opettajaltaan
Kaisa vaihtoi 10 vuotta vanhemmasta ikäiseensä ja mistä tietää vaikka Jarkolla olisi ollut jo viidenkympin villitykset. Ei voi taustoja tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaisan palkintorahoilla?
Uran luokanopettajana? Eiköhän tuon elämä ollut huomattavasti meilekkäämpää siellä huoltojoukoissa. Pääsi matkustelemaan ympäri maailmaa sen sijaan että olisi kuunnellut valittavien av-mammojen kiukuttelua siitä kuinka heidän adhd-Petteri ei ole taaskaan saanut riittävästi huomiota opettajaltaan
Ok. Eli sai mitä ansaitsi, kun vaimo päätti pettää ja jättää.
Ja näähän ei siis olleet naimisissa. Toivottavasti Jarkko ei jää ihan osattomaksi.
Villelle kaikkea hyvää ja jos siihen kuuluu Kaisa, niin hyvä niin.
Hiihtosuhde kirjoitti:
Tilanteessa teki ruman se, että monta vuotta oltiin salasuhteessa. Olisi pitänyt kunnolla hoitaa asiat ja erota kuin roikkua. Mutta Kaisa varmaan hyödynsi Jarkon kiltteyden.
Missä puhutaan vuosista? Seiskan "pitkään" voi olla viikkoja tai kuukausia.
Aika tyypillistä. Kaisan mies on 10 vuotta vanhempi ja pian viisikymppinen. Naiset eroavat aika usein noin 40 -vuoden iässä itseään vanhemmista miehistä. Ainakin omassa lähipiirissä näitä on ollut. Salasuhde tietty ei ole reilua.
Samaa mieltä.