Sinä alle 25-vuotias nainen. Haaveiletko Leonardo DiCapriosta tai kelpuuttaisitko hänet?
Tämä kysymys on alle 25-vuotiaille naisille.
Te 25-vuotiaat tai yli olevat naiset voitte suosiolla haaveilunne unohtaa, sillä Leksa ei teitä kelpuuttaisi.
Kommentit (13)
No en, jotain vikaahan tossa on pahasti kun säätää vielä melkein 5kybäsenä ympäriinsä
En
Haittaako jos oon 50 ja mies?
Saanko silti vasta?
Aika rajaavaa tollanen hei
Ikä ja sukupuoli rasi.smia
En. Näyttää perisuomalaiselta pallopäältä, myös nuorempana. En tajua miten voidaan pitää niin seksikkäänä ja komeana.
Tietysti charmantti setä kiinnostaa
Sille sopis hyvin semmone toy boy selkeesti
Tosiasia on se, että DiCaprio ei olisi yhdenkään täällä kirjoittelevan naisen kanssa, ei ikinä, ei koskaan. Joten te voitte vain ulista ja itkeä, se on teidän kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on se, että DiCaprio ei olisi yhdenkään täällä kirjoittelevan naisen kanssa, ei ikinä, ei koskaan. Joten te voitte vain ulista ja itkeä, se on teidän kohtalo.
Saa täällä tulevat huippumallitkin kirjoitella.
Ei, et kelpaisi hänelle. DiCaprio poimii naisensa parimmista valikoimista.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Suomi on täynnä samannäköisiä miehiä. Mutta kivemmalla luonteella, eivät lemppaa parin vuoden päästä, eivätkö öyhötä ilmastosta yksityiskoneesta käsin.
Vierailija kirjoitti:
Ei, et kelpaisi hänelle. DiCaprio poimii naisensa parimmista valikoimista.
Luojan kiitos en. Mua suojaa mun ikä. Olen vanha.
Todellakin. Noin yleisestikin yli 4-kymppiset miehet (jotka ovat sporttisia) ovat todella komeita ja karismaattisia mun mielestä. Ihan pikkuhousut kostuu kun ajattelenkin heitä.
Naisten primitiiviset luolanais-aivot menevät täysin solmuun, kun he tajuavat että heillä ei ole mitään valtaa johonkin mieheen, ei seksuaalista tai mitään mutakaan. DiCaprio on hyvä esimerkki siitä, pata menee jumiin tästä tosiasiasta.
En ole haaveillut hänestä. Vaikea sanoa kelpuuttaisinko, kun en tunne miestä enkä tiedä hänestä paljoa. On se mahdollista, että saattaisi kelvata.