Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka puolisosi reagoi, mikäli kieltäydyt seksistä?

Vierailija
01.09.2022 |

Osaako puolisosi antaa sinulle tilaa, vai tuleeko asiassa jopa riitaa/ mykkäkoulua? Olisi mielenkiintoista kuulla niin miesten kuin naistenkin ajatuksia ja kokemuksia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki: https://www.is.fi/viihde/art-2000009038186.html (ko.kysymykseen "mies sekä hameväenedustaja ja ongelmia seksissä" -tilanteessa?

Hän, mies (Leonardo diCaprio, ainakin ja aina) vain:

e r o a a.

Siinä se. (ratkaisu. ja älä! täytä, AINAKAAN! ikinä: 25v).

Vierailija
22/31 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaantuu. Jos seksiä ei tule lähipäivinäkään, muuttuu ynseäksi ja yhteistyökyvyttömäksi. Kiristää siis.

Ei ole mitään kiristämistä jos v.uttaa  niin paljon, että ettei kiinnosta mikään yhteinen. Miksi kiinnostaisi. Itse lähtisin suhteesta, puolisoa ei minun haluni kiinnosta, eikä minua arvosta. 

No ethän sinäkään arvosta kumppaniasi etkä hänen oikeuttaan olla ryhtymättä vasten tahtoaan seksiin. Sellainen seksi rikkoo sisältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

facktis kirjoitti:

Linkki: https://www.is.fi/viihde/art-2000009038186.html (ko.kysymykseen "mies sekä hameväenedustaja ja ongelmia seksissä" -tilanteessa?

Hän, mies (Leonardo diCaprio, ainakin ja aina) vain:

e r o a a.

Siinä se. (ratkaisu. ja älä! täytä, AINAKAAN! ikinä: 25v).

Veikkaan kyllä että naiset hältä lähtee.

Vierailija
24/31 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaantuu. Jos seksiä ei tule lähipäivinäkään, muuttuu ynseäksi ja yhteistyökyvyttömäksi. Kiristää siis.

Ei ole mitään kiristämistä jos v.uttaa  niin paljon, että ettei kiinnosta mikään yhteinen. Miksi kiinnostaisi. Itse lähtisin suhteesta, puolisoa ei minun haluni kiinnosta, eikä minua arvosta. 

No ethän sinäkään arvosta kumppaniasi etkä hänen oikeuttaan olla ryhtymättä vasten tahtoaan seksiin. Sellainen seksi rikkoo sisältä.

Miksi arvostaisin parisuhteessa kumppania joka ei haluaisi minua.  Parisuhde olisi ohi, koska en harrasta seksiä naisen kanssa joka  ei minua himoitse.   En ole eläissäni nainut halutonta naista enkä tule naimaan.

Vierailija
25/31 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten hän reagoi, kun olen kieltäytynyt vain kaksi kertaa seksistä 25 v. aikana. Toisella kertaa hän halusi suuseksiä ja toisella kertaa halusi antaa sitä.

Välillä meillä on kausia, jolloin olen itse etäinen, eikä seksiä ole, ja epäilen, että hän on silloin puutteessa. Ei hän kumminkaan tee aloitteita Varmaankin siksi, että on tuo etäisyys, joka on hänelle ylitsepääsemätön seksin este.

Jos saan itse pakit monta kertaa perätysten, niin muutun vähitellen ärtyneeksi ja pidän mykkäkoulua. Minua eivät silloin kiinnosta muut yhteiset riennot, jos jokin näin perustavanlaatuinen asia mättää parisuhteessa. Jonkin aikaa sitä selviää itsetyydytyksellä, mutta lopulta sitä aina kaipaa toisen kosketusta niin paljon, että meinaa happi loppua.

Vierailija
26/31 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten hän reagoi, kun olen kieltäytynyt vain kaksi kertaa seksistä 25 v. aikana. Toisella kertaa hän halusi suuseksiä ja toisella kertaa halusi antaa sitä.

Välillä meillä on kausia, jolloin olen itse etäinen, eikä seksiä ole, ja epäilen, että hän on silloin puutteessa. Ei hän kumminkaan tee aloitteita Varmaankin siksi, että on tuo etäisyys, joka on hänelle ylitsepääsemätön seksin este.

Jos saan itse pakit monta kertaa perätysten, niin muutun vähitellen ärtyneeksi ja pidän mykkäkoulua. Minua eivät silloin kiinnosta muut yhteiset riennot, jos jokin näin perustavanlaatuinen asia mättää parisuhteessa. Jonkin aikaa sitä selviää itsetyydytyksellä, mutta lopulta sitä aina kaipaa toisen kosketusta niin paljon, että meinaa happi loppua.

Miksi sinä olet etäinen ja pidät ihan periaatteessa mykkäkoulua vaikka kärsit siitä myös itse vielä enemmän. Pitäisikö periaatteet työntää sinne minne ei valo paista ja keksiä ennemmin joku keino millä saisit puolison haluamaan seksiä. Kannattaisiko niellä ylpeytesi  ja lopettaa lapsellinen kiukuttelu. Pahinta mitä voit tehdä parisuhteessa on muuttua etäiseksi, kun ainoa keino pitää parisuhde ja parisuhde seksi hengissä on lisätä läsnäloa ja kiinnostusta puolisoon. Vaikeina aikoina vieläkin tärkeämpää. 

Nuorena vaimolla oli paha tapa välillä mököttää. Kielsin mököttämisen ihan molempien puolesta. Kaikki ongelmat puhuttu aina läpi ja sanoin, että makuuhuone on rauhoitettu alue, sinne ei tuoda murheita, eikä siellä riidellä saati mökötetä. No itse joskus sortunut mököttämiseen ja kääntänyt vaimolle selän kuin kuvitellut, että vaimo haluaa seksiä eikä ole halunnutkaan. Mutta ne on aina päättyneet siihen kun vaimon halut on heränneet ja hän on alkanut hipelöimään kaluani. Vanhemmiten olen tullut jo kärsivällisemmäksi. Opin niistä halaamaan vaimoa enemmän, olemaan enemmän läsnä ja sillä lisännyt vaimon haluja. Paljon paremmin toimii  jos on itsellä tai toisella paha olo, niin ottaa  tukavaan halaukseen ja imee puolisosta voimaa. Seksi on sen jälkeen paljon parempaa. 

Vierailija
27/31 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä kieltäytymisiä tulee usein, niin alkaahan se kyrsiä. 

Mutta ainakin meillä molemmat tajuavat sen, että on oikeus kieltäytyä. Eikä se nyt ole ongelma ollut, kun kuitenkin tietää myöhemmin saavansa. Mutta, jos kieltäytymisiä tulee usein, niin silloin on myös oikeus näyttää, mitä mieltä asiasta on.

Vierailija
28/31 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ainakin meillä molemmat tajuavat sen, että on oikeus kieltäytyä. Eikä se nyt ole ongelma ollut, kun kuitenkin tietää myöhemmin saavansa. Mutta, jos kieltäytymisiä tulee usein, niin silloin on myös oikeus näyttää, mitä mieltä asiasta on.

Silloin on oikeus kysyä mikä mättää ettei halua. Mitä voitaisiin tehdä asian eteen.  Kiukuttelusta ei ole kuin haittaa. Se on vihoviimeinen keino.

Yleensä naisillä on pakkeihin joku syy, miksei haluta tai miksi ei pilluun ei juuri silloin voi naida. Kysymällä tuo on aina selvinnyt. Samalla voinut sopiva päivän milloin on seksiä.  Naisilla ei vain aina ole haluja kk-kieron yms juttujen vuoksi, joten mies saa väkisinkin pakkeja ja joutuu niihin tyytymään. Mutta vastaavasti miehillä panetus on pääasiassa säännöllistä kuin kello, eli jatkuvasti useampi kerta  viikossa. Siten miehellä ei oikein ole perusteita kieltäytyä. Stressi, työ- tai rahapaineet jne ei minusta ole riittävä peruste, koska pillunsaanti helpottaa oloa. Parisuhde seksi on hyvä tapa eristäytyä pahasta maailmasta ja on vain me kaksi. Lataa tehokkaasti akkuja arjen koitoksiin. 

Vierailija
29/31 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin on oikeus kysyä mikä mättää ettei halua. Mitä voitaisiin tehdä asian eteen.  Kiukuttelusta ei ole kuin haittaa. Se on vihoviimeinen keino.

Yleensä naisillä on pakkeihin joku syy, miksei haluta tai miksi ei pilluun ei juuri silloin voi naida. Kysymällä tuo on aina selvinnyt. Samalla voinut sopiva päivän milloin on seksiä.  Naisilla ei vain aina ole haluja kk-kieron yms juttujen vuoksi, joten mies saa väkisinkin pakkeja ja joutuu niihin tyytymään. Mutta vastaavasti miehillä panetus on pääasiassa säännöllistä kuin kello, eli jatkuvasti useampi kerta  viikossa. Siten miehellä ei oikein ole perusteita kieltäytyä. Stressi, työ- tai rahapaineet jne ei minusta ole riittävä peruste, koska pillunsaanti helpottaa oloa. Parisuhde seksi on hyvä tapa eristäytyä pahasta maailmasta ja on vain me kaksi. Lataa tehokkaasti akkuja arjen koitoksiin. 

Samaa höttöä suollat ketjusta toiseen. Jos ei seksi kiinnosta, niin luuletko että puhuminen asiasta sitten kiinnostaisi. Älä unta näe.

Vierailija
30/31 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin.

Vierailija
31/31 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja huonosti.