Sabin Tambrea on mieskarkki (kuva)!
Tämä Berlin Ku damm -sarjassa esiintyvä mies on täysin mun mieleen. Tykkäättekö muut naiset tällaisista kauniista ja hieman feminiinistä miehistä? https://www.google.com/search?q=Sabin+Tambrea&client=firefox-b-d&stick=…
Kommentit (52)
ap tässä taas, tulin katsomaan mitä olette mieltä ja kuten arvelinkin, taidan olla ainoa joka mätsäisi Sabinia Tinderissä :) Ja kuitenkin miehet jaksavat täälläkin jankuttaa kuinka kaikki naiset tykkäävät samoista miehistä.. eihän se pidä lainkaan paikkaansa.
No varmaan arvaattekin, että mun mielestä myös Miki Liukkonen on superhot vaikka ei varmaan kestään muusta. Eli me ei ainakaan kilpaltaisi samoista miehistä :)
Hän on alien, aivan ulkopuolinen. Tulee mieleen Data 90-luvun Star Trekistä.
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeää panettelua tuollainen puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeää panettelua tuollainen puhe.
No on todellakin.
Data oli komeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en voi kyllä muuta sanoa kuin, että makuja on monia🤔.
Itsestäni suorastaan vastenmielisen näköinen, ei pienimmässäkään määrin hyvännäköinen, komea tai seksikäs.
Arvelinkin että herättää monia mielipiteitä. Minun makuuni iskee ihan täysillä, en tajua... no olen aina tykännyt sellaisista kauniista miehistä. ap
En kyllä häntä kauniiksikaan sanoisi, tökkii ihan huolella.
https://www.google.com/search?q=damiano&client=firefox-b-m&source=lnms&…
Tuossa on kaunis mies, komea ja seksikäs myös, aivan uskomaton kasvojen luusto ja kaikki, kuolannut häntä nyt n.1v4kk 😍😋.
-3-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestäni suorastaan vastenmielisen näköinen, ei pienimmässäkään määrin hyvännäköinen, komea tai seksikäs.
Arvelinkin että herättää monia mielipiteitä. Minun makuuni iskee ihan täysillä, en tajua... no olen aina tykännyt sellaisista kauniista miehistä. ap
Tuossa on kaunis mies, komea ja seksikäs myös, aivan uskomaton kasvojen luusto ja kaikki, kuolannut häntä nyt n.1v4kk 😍😋.
-3-
Kyllä hän on myös aivan ihana ja minusta ns. kaunis mies myös! ap
Vierailija kirjoitti:
ap tässä taas, tulin katsomaan mitä olette mieltä ja kuten arvelinkin, taidan olla ainoa joka mätsäisi Sabinia Tinderissä :) Ja kuitenkin miehet jaksavat täälläkin jankuttaa kuinka kaikki naiset tykkäävät samoista miehistä.. eihän se pidä lainkaan paikkaansa.
No varmaan arvaattekin, että mun mielestä myös Miki Liukkonen on superhot vaikka ei varmaan kestään muusta. Eli me ei ainakaan kilpaltaisi samoista miehistä :)
Et taida olla ainoa. Onhan moni häntä tässä ketjussa kehunut, itsekin sanoin söpöksi. Tinderissä menisi todellakin oikealle. Erottuisi persoonallisella ulkonäöllään heti joukosta.
Ihan kuolleen näköinen. Ei kiitos.
Sarja on mielenkiintoinen. Tosin juoni aika outo. Esim. ensin tää "silmäkarkki" r*is*aa Nikolan ja sitten muka heille syntyy romanssi! Aivan käsittämätöntä scheissea 💩
Liian laiha makuuni mutta ehdottomasti karismaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-3-
Onpas hän sairaailloisen näkönen. Suorastaan vastenmielinen.
En kuvailisi tuota miestä feminiiniseksi, vaan ennemminkin vähän alienmaiseksi. Kiehtovan näköinen mies. Ei komea, mutta mielenkiintoinen. Ymmärrän aloittajaa.