Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sabin Tambrea on mieskarkki (kuva)!

Vierailija
01.09.2022 |

Tämä Berlin Ku damm -sarjassa esiintyvä mies on täysin mun mieleen. Tykkäättekö muut naiset tällaisista kauniista ja hieman feminiinistä miehistä? https://www.google.com/search?q=Sabin+Tambrea&client=firefox-b-d&stick=…

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt minun mieleeni, vaikka varsikin profiilissa oli jotain samaa kuin Ralph Fiennesissä. Näköjään jollekin muullekin oli tullut sama mieleen, kun selasin alaspäin tuota AP linkkiä, niin siellä oli kuva, jossa Tambrea pidetään Fiennesin ja Cumberbatchin sekoituksena.

Vierailija
22/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset tätinaiset täälä taas kuolaamassa. HYH

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse myös kauniskasvoisista ja hoikista miehistä. Hänessä on näitä piirteitä, mutta silmien ja nenän alue häiritsee todella ja näyttää joltain liskoihmiseltä minun mielestäni. Pelottavan näköinen, kuin joku leffan pahis vs You-know-who. Ehkä tuo korkea otsaluu ja syvällä olevat viirusilmät tekevät tuon creepyn lookin.

Vierailija
24/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään miehekkään näköisistä miehistä. Hänessä on liikaa feminiinisiä piirteitä; mieskarkki? No, ei ole !!!

Vierailija
25/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan ok, mutta minua häiritsee kun ei ole kunnolla erottuvia kulmakarvoja. Muuten pidän kyllä feminiinisistä miehistä, esimerkiksi Bill Kaulitz oli nuorena varsinainen silmäkarkki. On toki vieläkin hyvännäköinen, mutta miehekkäämpi.

Vierailija
26/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehdi Dehbi on kaunispiirteinen ja siro mies ja vetosi kyllä minuun täysillä tuossa Messias-sarjassa. Varsinkin pitkässä mustassa tukassaan oli supernamu.

Vierailija
27/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sukupuolettoman näköinen, kelmeä ja

väritön. Ei alkuunkaan mun makuuni!

Vierailija
28/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan söpö. Varsinkin hammashymy sopii hänelle.

Vierailija
29/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tavalla feminiininen on, minun makuuni siis täysin vääränlainen kuvien perusteella. Mutta toki kuvat ovat pysähtyneitä, kaksiulotteisia, meikattuja ja filtteröityjä.

Näyttää liikkuvassa kuvassa paljon paremmalta. Ja hänellä on ihana ääni.

Vierailija
30/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan komea mies :) muistuttaa vähän Cillian Murphya, joka on oma suosikkini.

Cillian on monta kertaa paremman näköinen.

Jep. Cillian on minunkin suosikki mutta tämä Sabin ei kyllä ollenkaan. Ei muistuta minusta toisiaan muuten kuin että molemmilla on hyvin erottuvat poskipäät. Silmät, naaman muoto tms. aivan erilaiset.

Vierailija
31/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei säväytä.

Vierailija
32/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omaan makuuni, mutta hienoa että on erilaisia makuja, ei selvästi ole niin että joku yksi perinteinen laatikkoleuka-tyyppi on vaan naisten mieleen. Itse en kyllä niistä klassisista laatikkoleuoista tyyliin Henry Cavill myöskään välitä. Mutta tämä Tambrea - samaa epämiellyttävää epäsymmetrisyyttä ja suhteiden pielessä oloa kuin Benedict Cumberbatchilla. Luihumaiset pahis-silmät. Mulle hän on lähinnä epämiellyttävän näköinen. 

Vierailija
33/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniista kyllä tykkään, mutta tuo kuvan mies ei todellakaan ole kaunis.

Vierailija
34/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee jotenkin Benedict Cumberbatch tuosta naamasta mieleen 🤔

Joo. Kun ensi kertaa näin sen jossain, ajattelin että onko tuolla joku syndrooma tai kehitysvamma, oli minusta niin omituisen näköinen. Tämä on vähän samaa sarjaa. 

Vierailija
35/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee jotenkin Benedict Cumberbatch tuosta naamasta mieleen 🤔

No ei kyllä yhtään.

Vierailija
36/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni Cillian ei ole hyvännäköinen ollenkaan.

-eri

Vierailija
37/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa sitä sarjaa Berlin Ku daumm niin näette kuinka hyvännäköinen on, pitkä ja nam.

Vierailija
38/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään tavalla hyvän näköinen, kelmeä epämiellyttävän näköinen olmi. Edesmennyt Chris cornell oli varsinkin nuorena yhdellä kertaa sekä komea, että kaunis. Tämä on erittäin harvinaista ja en tiedä ketään muuta miestä joka yltää lähellekkään ulkomuodollisesti samaan.

Cornell ei ollut mikään kaunis mies vaan ihan peruskomea. Liian maskuliininen ollakseen kaunis.

Vierailija
39/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Sivusta kommentoin, ei minustakaan. Enkä näe näissä kahdessa mitään samaa. Minusta tämä Tambrea on paljon paremman näköinen.

Vierailija
40/52 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Se on  juuri sellainen joka laitetaan klassisen komeiden miesten rooleihin kuten Inceptionin Robert Fischer, parinkin elokuvan sliipattu CIA agentti, ja Peaky Blindersin Tommy. Siksi että useimmat pitää häntä hyvän näköisenä. Itse aloin pitää vasta vähän vanhempana, nuorena se oli minusta ruipelo nörttipoika, ehkä 35 iän jälkeen hot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi