Onko Leonardo DiCapriolla, 47, hyvin erikoinen kriteeri kumppaneilleen? Lähteiden mukaan erosi jälleen tyttöystävästään tämän täytettyä 25 vuotta (IS)
Kommentit (178)
Jos Leo tulis Suomeen niin kyllä naiset pörräis ympärillä yökerhossa 😎
Vierailija kirjoitti:
Huumorimiehiä taitaa olla, on tehnyt tosta oman juttunsa, josta hänet tunnetaan. Ei halua myöskään sitoutua liian pitkäksi aikaa yhteen naiseen, haluaa vaihtelua ja on keksinyt tuollaisen säännön itselleen.
Ei kai tuossa mitään väärää ole kunhan tytöt ovat tietoisia asiasta eivätkä haihattele mitään turhia romanttisia unelmia. Nauttii miehen seurasta, statuksesta ja rahasta aikansa kunnes on seuraavan vuoro.
En arvosta Leonardon toimintaa, mutta toisaalta mitäpä se ketään haittaa loppujen lopuksi, että se tolleen sikailee. Ehkä vähän huonoa esimerkkiä antaa, ikäänkuin naiset olisivat vain käyttötavaraa, toisaalta ne naisetkin varmaan käyttää Leonardoa joten no mitäpä tuohon sanomaan, ihme kuvio. Epätervettä käytöstä kaikinpuolin.
Ei minustakaan tuossa ole mitään pahaa kunhan ketään ei satuteta. Ja onhan naisille tämä kuvio jo ihan selvä, että ei tuon miehen kanssa olla tosissaan vaan pidetään hauskaa.
Toi on pelkkä julkisuustemppu. Kaikki läpällä mukana.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko minulla taas mitään järkeä kirjoittaa tätä kommenttiani, koska se poistetaan kumminkin, mutta jospa vielä kerran yrittäisin. Eli tarinani on tämä: Hyvä tuttavani työskentelee Hollywoodissa starojen kanssa( ei ole suomalainen, ei ole näyttelijä eikä ohjaaja, mutta tuntee monia kuuluisuuksia) . On julkinen salaisuus Hollywoodissa, jota kaikki inside ihmiset tietää, että Leo Dicaprio tykkää enemmän omasta sukupuolestaan kuin vastakkaisesta. Nämä mallit ym tähtöset saavat hyvää julkisuutta ja Dicapriota pidetään kovana naistenmiehenä. Mikään ei voisi olla kaukana todellisuudesta. Yrittäkää ymmärtää, että kaikki ei ole totta mitä lehdissä lukee. Kaverini kertoi myös muista näyttelijöistä, jotka ovat samanlaisia kyin DiCaprio( wink wink Gerald Butler ja esim. Bradley Cooper) No niin, olen puhunut, alkakaahan nyt alapeukuttaa.
Nyt on luotettavaa sisäpiirin tietoa 🤣🤣
OHO! Leonardo tapailee 27-vuotiasta Gigi Hadidia. Hadidilla on lapsi.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/54b46c7b-9283-443f-88d2-dce15f…;
Hyi setämies nuorten flikkojen kimpussa. Jotkut naiset ne vaan haluaa rahamiehen lahkeeseen roikkumaan.
Olis kyllä mahtavaa kun aina nuori nainen punkassa 😋
Vierailija kirjoitti:
Nainen on parhaimmillaan noin 16-25 vuotiaana, mies taas noin 40-60 vuotiaana.
Eli heti kun naisen aivot ovat kehittyneet aikuisiksi, hän ei ole enää kiinnostava? Onko kaikki miehet siis pohjimmiltaan pedareita? Jotenkuten vielä ymmärrän ne parikymppiset aikuistumisen kynnyksellä olevat, mutta 16v? Sehän on vielä finninaamainen kakara! Aika paljon kertoo se, että tässä muuttaessani löysin vanhat päiväkirjani ja kun luin niitä, olin ihan järkyttynyt. Omasta mielestäni olin 16 vuotiaana jotenkin muita ikäisiäni fiksumpi. En mennyt muodin mukana kuin muut nuoret, en juonut enkä polttanut röökiä, en juhlinut enkä seurustellut vaan mulla oli ihan omat jutut. Siitä huolimatta ne mun kirjoitukset oli niin lapsellista luettavaa, että melkein en pystynyt lukemaan ja mietinkin mitä niille päivilsille teen? Tekisi mieli polttaa ne, mutta sekin tuntuu pahalta. En kuitenkaan halua, että jälkipolvet saa ne käsiinsä. Kuinka olen voinut olla niin lapsellinen ja typerä? Vähän kuin olisi lukenut jotain kehitysvammaisen kirjoitteluja.
Ja miesten, siis AIKUISTEN miesten mielestä minä olin silloin parhaimmillani? Kyllä vähän pelottavaa ajatella sitä. En saata uskoa, että ihan normaalit miehet ajattelevat niin. Mutta miehissähän onkin enemmän kaikenlaisia sekopäitä kuin naisissa, joten tarpeeksi moni näyttäisi olevan tota mieltä. Oksettavaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö vanha kurppa muka jaksaa painaa nuorten misujen tahdissa?
Cocaine is a hell of a drug.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas mammat listii totuudenpuhujaa
mies54v
Sinuako? Tässähän on moni mamma taas ottanut puheesi totena ja tehnyt niistä omat johtopäätöksensä, eli suuntautuneet pois parisuhdemarkkinoilta, jonne te miehet ette kaipaa kuin nuoria naisia. Mikä tässä on sinun listimistä? Miten mammojen sitten pitäisi puheisiisi suhtautua, millaista reaktiota ja toimintaa heiltä toivot? Että he olisivat onnettomina suhteissa vaikka mies haluaa nuoremman naisen? Vai että he ymmärtäisivät lopettaa ikääntymisen kokonaan?
Minun puheet tulee faktojen (todisteiden) kanssa. Turha viestintuojaa..
Nykynen nainenkin, johon olen silmäni iskeny on 4 kymppinen, eli ihan aikuinen ihminen ja ei nuori. Toki puhuu hoono suomi, mutta silti..
mies54v
Eihän sinua tässä ole a*muttukaan, vaan puheesi on otettu ihan todesta. Itsekin olen suorastaan kiitollinen että olet tuonut näitä faktoja ja todisteita esiin. Se vahvistaa päätöstä olla pariutumatta ollenkaan. En ymmärrä mitä ihmettä valitat. Millaista reaktiota naisilta toivoisit faktoihisi?
En sen kummempaa kuin ihmettelen miten kukaan (jotkut) nainen ei muka tuota ole tiennyt? Miehet ajattelee naisia enemmän naisen ulkonäköä - valitettava narsistisuus, myönnän. Naisten ajattelu on laajempaa, kattaen statuksen ja toimeentulon.
mies54v
Minä olen aiemmin kuvitellut että myös miehet kykenisivät rakastamaan. Kyllähän naistenkin mielestä parikymppinen mies on komeampi kuin viisikymppinen (pahoittelen, mutta ihmettelen jos et tätä tiennyt). Rakkaus kuitenkin ohittaa tarpeen saada se kaikkein komein mies kumppanikseen. Samoin rakastan taloani, vaikka tiedän että on olemassa kultaisia palatseja jotka ovat mielestäni miljoonasti paremman näköisiä kuin minun taloni. Minun taloni vaan on oikea minulle.
Tältä palstalta olen kuitenkin ymmärtänyt että miehet eivät ajattele näin. He haluavat sen kauneimman, nuorimman naisen. Heille se on rakkautta, ja rakkaus katoaa kun nainen vanhenee. Tämä on ollut minulle uutta, mutta tärkeää tietoa. Tuntuu kuin olisin välttänyt astumasta miinaan, kun ehdin ymmärtää tämän ennen kuin olen päätynyt vakavaan suhteeseen kenenkään miehen kanssa.
Rakkaus ei koskaan kestä neljääkymmentä vuotta. Tulet vielä tuon huomaamaan. Ei mikään rakkaus, lukuunottamatta ehkä rakkautta lapsiinsa. Olen koittanut teille sanoa, että miehet ja naiset on luonnostaan erilaisia, te vänkäätte vastaan ja ette usko, vaikka kuinka yrittää selventää asiaa. Halutahan saa, mutta harva vanhempi mies ilman statusta, löytää jonkun vähänkään fiksun "teinipissiksen", halusi tai ei. Nämä sugarbabyt ei yhteiskunnalle tee mitään muuta kuin hallaa, mutta tuohan on vain sitä voimaantumista, mitä te feministitkin kannatatte, naisen oikeutta olla tyhmä. Sitä saa, mitä tilaa.
Sitäpaitsi, kukaan ei voi nimetä kauneinta kuin omasta puolestaan ja miehilläkin maut vaihtelee yksilöstä toiseen.
mies54v
En ymmärrä viestejäsi, pakko sanoa että ne ovat todella sekavia. Millä tavalla miehet ja naiset ovat mielestäsi luonnostaan erilaisia? Silläkö että miehet katsovat ulkonäköä ja naiset statusta? Tämä on tullut jo selväksi, kukaan ei ole vängännyt vastaan.
Millä tavalla maailma olisi sitten parempi paikka ilman sugarbabyja ja voimaantumista? Eihän miesten ole mikään pakko noiden babyjen matkaan lähteä, mutta itsehän sinäkin sanot ettei miestä kiinnosta muu kuin ulkonäkö. Eli miksi syytät sitten sugarbabyja kun he tarjoavat miehille sitä mikä miehiä kiinnostaa?
Mies54v haluaisi nuorta naista ilmaiseksi.
Eikö miehet tajua sitä että nuoret naiset eivät viehäty vanhoista ukoista myöskään, sen takia miehen pitää olla rikas, että kumpikin saa siitä jotakin. Onhan julkkisnaisillakin nuoria rakastajia, ei ole millekään perus Pirkolle 60v myöskään helppoa saada nuori poikaystävä. Mutta rahalla sellaisiakin saisi. Harva nainen kuitenkaan haaveilee niin pinnallisista suhteista.
Aikamoista yleistystä. Itse olen aina viehättynyt vanhemmista miehistä. En nyt mistään Dannyn ikäisistä, mutta itseäni selvästi vanhemmista. Olen siis itse 33. Palstamammojen mukaan minulla on sitten isätrauma tai jotain, mutta välit isääni ovat kuitenkin hyvät. Tuntuu ettei tätä mitenkään hyväksytä. Miksi se ei ole ok, että tykkään vanhemmista? En siis valitse kumppania tietenkään pelkän iän perusteella, olen myös seurustellut pitkään omanikäisen kanssa. Mutta jos nyt vaikka lähtisin baariin (missä en nykyään juurikaan käy) niin ensin pistää silmään yleensä joku itseä vanhempi. Eikö erilaisia makuja voi olla? Minusta se on rikkaus, että ihmiset mieltyvät erilaisista kumppaneista.
Mutta ei sillä, että Leon toiminta olisi mielestäni ok, jos tosiaan on näin että hän vaihtaa kumppania aina vaan sen takia että tietty ikä tulee täyteen. Mutta enhän tiedä, onko kyse jonkun tietyn imagon luomisesta, homouden peittelystä vai mistä.
Totta kai kukin saa viehättyä mistä viehättyy. Yleensä kuitenkin mieltymykset syntyy jostakin, varsinkin tällaiset joille ei ole ns. yksinkertaista syytä. Itse olen ikäisesi nainen ja olisin voinut vielä pari vuotta sitten kirjoittaa samanlaisen tekstin. Monen tapauksen summana aloin kuitenkin jossain vaiheessa miettiä mieltymysteni syytä. Isäni kanssa minulla on hyvät välit, kyse ei minullakaan ollut siitä. Mutta tajusin viehättyväni siitä, kuinka nuo vanhemmat miehet ihailivat minua ja nuoruuttani. Samalla huomasin luulevani, että ikäisiltäni miehiltä en saisi samanlaista ihailua koska he saisivat minua paremmankin. Jollain tavalla koin, että kelpaan vain vanhemmille miehille. Tämän tajuaminen johti asioihin joilla sain itsetuntoani kohotettua ja samalla viehätys vanhemmista miehistä katosi täysin. Tasavertaisuus ja samalla viivalla oleminen alkoi kiinnostaa paljon enemmän.
Tämän ei ole tarkoitus kritisoida sinua, mutta joskus voi olla syytä tarkastella omien käytösmallien taustoja tarkemmin, ihan itsensä takia ja varsinkin jos suhteet eivät tunnu onnistuvan tai olevan tyydyttäviä. Jos kaikki on hyvin, tekstini voi jättää täysin huomiotta. Kaikkea hyvää sinulle :)
Mulla tuli tästä mieleen kun joskus ajattelin tuosta Dannysta, että onpa ällö ukko. Mutta sitten luin Dannyn haastattelun jossa hän sanoi näin: "Rakastan naisia. En tiedä mitään niin hienoa asiaa maailmassa kuin nainen." (En muista oliko se sana "hieno" vai jokin muu, mutta laitoin nyt noin.)
Tämä jotenkin sai minut tajuamaan miksi ne nuoret naiset hakeutuu sen seuraan. Naiset joutuvat niin paljon kohtaamaan naisvihaa, alistamista, haukkumista, jopa väkivaltaa miehiltä, että tuollaisen miehen kanssa joka kohtelee kuin kukkaa kämmenellä on varmasti hienoa olla. Vaikka se onkin jo vanha ukko. Ei sen tarvitse olla mitään pysyvää ja kuten Erika sanoi, ei hän lapsia voi noin vanhan kanssa tehdä. Mutta heillä oli aikansa ihanaa ja varmasti hienompi kokemus kuin seurustella jonkun nuoren katkeran kilttismiehen kanssa, jonka mielestä naisen kuuluu palvella miestä.
Itse pidän lausetta "rakastan naisia" varoitusmerkkinä. Se yleensä tarkoittaa "rakastan seksiä" ja "en kohtele naisia kuin ihmisiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli heti kun naisen aivot ovat kehittyneet aikuisiksi, hän ei ole enää kiinnostava? Onko kaikki miehet siis pohjimmiltaan pedareita? Jotenkuten vielä ymmärrän ne parikymppiset aikuistumisen kynnyksellä olevat, mutta 16v? Sehän on vielä finninaamainen kakara! Aika paljon kertoo se, että tässä muuttaessani löysin vanhat päiväkirjani ja kun luin niitä, olin ihan järkyttynyt. Omasta mielestäni olin 16 vuotiaana jotenkin muita ikäisiäni fiksumpi. En mennyt muodin mukana kuin muut nuoret, en juonut enkä polttanut röökiä, en juhlinut enkä seurustellut vaan mulla oli ihan omat jutut. Siitä huolimatta ne mun kirjoitukset oli niin lapsellista luettavaa, että melkein en pystynyt lukemaan ja mietinkin mitä niille päivilsille teen? Tekisi mieli polttaa ne, mutta sekin tuntuu pahalta. En kuitenkaan halua, että jälkipolvet saa ne käsiinsä. Kuinka olen voinut olla niin lapsellinen ja typerä? Vähän kuin olisi lukenut jotain kehitysvammaisen kirjoitteluja.
Ja miesten, siis AIKUISTEN miesten mielestä minä olin silloin parhaimmillani? Kyllä vähän pelottavaa ajatella sitä. En saata uskoa, että ihan normaalit miehet ajattelevat niin. Mutta miehissähän onkin enemmän kaikenlaisia sekopäitä kuin naisissa, joten tarpeeksi moni näyttäisi olevan tota mieltä. Oksettavaa kyllä.
Lapsettomuus ja veluus on nykyään yleistä. Me isät joilla on tyttäriä ei ajatella noin. Me lähinnä hakataan pedareita. Jos ei hanki omia lapsia ei kasva mieheksi ja soturiksi.
Ihmisen elämänjana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus ja veluus on nykyään yleistä. Me isät joilla on tyttäriä ei ajatella noin. Me lähinnä hakataan pedareita. Jos ei hanki omia lapsia ei kasva mieheksi ja soturiksi.
Joopa joo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Kun oma tytär on teini, niin asiat näkee ihan erilaisin silmin.
Varmaan koska Leon perässä ei roiku kuin jotain malleja jotka ei halua hänestä kuin hyötyä ja rahaa. Siksi hänen kohdalla ei satu ikinä naista joka olisi oikeasti kiinnostunut hänestä IHMISENÄ eikö hyötynä, niin tuskin mitään rakastumista voi koskaan syntyä. Joten aika kurja kohtalo. Monella julkkiksella varmaan sama ja tosi kauniilla ja komeillakin ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Kun oma tytär on teini, niin asiat näkee ihan erilaisin silmin.
Sinivalkoisin silmin sää kunniaa puolustat perheen vaikka käsin verisin ulkopuolisia kohtaa! Kaikki mitä Leo edustaa on kaikkea muuta kuin suomalaisuus on.
Miksi näiden tyttöjen isät ei tee mitään Leonardolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leonardo DiCaprio on loistava näyttelijä, mutta tuo että hän deittailee keski-ikäisenä itseään jatkuvasti hyvin paljon nuorempia naisia ja näiden vanhentuessa vaihtaa aina vain nuorempiin on mielestäni jopa oksettavaa. Kyllähän monilla maailman tähdillä on välillä itseään huomattavasti nuorempia kumppaneita, mutta tällä ukkelilla ei muita olekaan. Toinen vastaavanlainen tapaus on Madonna.
Ja löytyy eräs kahdeksankymppinen julkkismies myös kotimaastakin joka deittailee naisia jotka iän puolesta voisivat kevyesti olla tämän lapsenlapsia.
Mikä yhdistää kaikkia mainitsemiasi henkilöitä? He ovat parhaita mahdollisia alfoja, maailman luokan filmitähti, maailman luokan laulaja, erittäin suosittu presidentti. Mikäpä paremmin todistaisi, että se kenellä on todella varaa valita (miljoonista halukkaista!), suosii nuoruutta. Sitä faktaa vastaan voi ulista ja volista, muttei se siitä miksikään muuta.
On myös sellaisia rikkaita ja vaikutusvaltaisia miehiä, joilla on ikäisensä tai vanhempi puoliso, esimerkiksi Pierce Brosnan, Keanu Reeves, Hugh Jackman ja Emmanuel Macron. He voisivat deittailla kaksikymppisiä malleja siinä missä Leonardo Di Capriokin. Ehkäpä omaisuutta, ihailua ja valtaa tavoittelevat ne, joiden arvomaailma ja tunne-elämä ovat muutenkin vähän vinksallaan, mikä tekee hyötymissuhteilta kuulostavista parisuhteista yleisiä tässä ryhmässä. En usko, että ilmiö lopulta kertoo miesten enemmistöstä mitään.
Leo iski 22v ukrainalaismallin. Kyllä kelpaa painaa nuoria mimmejä 👍