Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä ärsytti pitää silmälaseja töissä, tunsin olevani näyttelyesine

Vierailija
01.09.2022 |

Olen vahvasti likinäköinen ja käytän paljon piilolinssejä. Nyt kuitenkin oli pakko olla silmälasit päässä, koska silmälääkäri kielsi ne hetkeksi.

Menin töihin silmälaseilla, vastentahtoisesti, mutta tietenkin haluan nähdä jotain. Tuntui, että olen kuin vapaata riistaa kommentoinnille.

Kuulin noin 30 erilaista kommenttia silmälaseistani. "Parhaimmat" oli, kuin ihan pitkältä matkalta huudettiin, että "Näytät oudolta" teki siihenkin mieli sanoa, että kiitos, kiitos. Sitten päiviteltiin, että kylläpä sinä näytät nyt opettajalta, nyt näytät fiksulta, nyt näytät tosissaan otettavalta, nyt näytät erikoiselta, nyt näytät siltä ja tältä.

Tietysti jokainen halusi jollain tavalla jotain sanoa, mutta mun mielestä kaikista kivoin kommentti, jos jollain tavalla halusi huomiota antaa, oli vain sanoa, että "nätit lasit" ja sitten jatkettiin taas töissä oloa, eikä päivitellä suureen ääneen, kuin olisin näyttelyesine, jota nyt pitää kommentoida.

Tämä on varmaan vähän samaa skaalaa, kuin joku on raskaana ja joutuu olemaan isolla vatsallaan töissä. Joku tietysti pitää huomiosta, mutta ei varmaan kaikki. Sitten on kuin näyttelyesine, jota kaikki saavat vapaasti kommentoida ja päivitellä, että onpa oudon muotoinen, onpa iso ja pieni, siellä on varmaan kaksoset tai onko siellä edes vauvaa. Varmaan ärsyttävää kuunnella.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tietenkään kohteliaisuudesta ihmiset ei yleensä muuta kuin kehu.

Vierailija
22/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan