Puolisolla fb-kavereita sivujen mukaan 58 kuvaketta, numeroina fb ilmoittaa 66? WTF
Onko siellä mahdollista tehdä joku osittainen esto tai listakikkailu jolla en näe kuin osan?
Luulin että voi estää joko kaikki tai ei mitään.
Ollaan puhuttu että olemme avoimia näissä uskottomuushistorian takia.
Kommentit (38)
Yleisesti ottaen, jos suhteessa alkaa olla ongelmia jotka jotenkin liittyy someen, niin aika huonolle näyttää. Oli sitten kyse oikeista ongelmista tai vainoharhoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat luultavasti jotain tauolla olevia (tai siis poistettuja) vanhoja kavereiden profiileita.
Ihan varmasti niin 😅
Kyllä, itselläni ainakin juuri niin. Eri määrä kavereita ja kuvakkeita, puuttuu ne jotka poistaneet väliaikaisesti profiilinsa.
En ole facebookissa, joten enpä siitä juuri mitään tiedä. Mies sen sijaan on, tai ex-mies. Yhteinen tuttumme sitten jossain vaiheessa näytti mulle jotain miehen päivitystä. En olisi ikinä edes arvannut, että hänellä on niin paljon naisystäviä. Peukuttelivat päivityksiä entisistä itäblokin maista, joissa mies oli matkustellut poikien kanssa moottoripyöräilemässä.
Seuraavalle retkelle palkkasin kv yksityisetsivän kohteesta ja eihän siinä kauan koneen laskeutumisen jälkeen mennyt, kun ensimmäinen tatjana oli käsivarsilla. Joten kiitos facebook, selvisipähän tuokin ja ei tarvinnut edes itse olla jäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se ei välttämättä ole puolisosi peittänyt sieltä ketään. Minun kuva ei näy kuin niille, jotka on myös minun kavereita, eli olisin siellä vaan numerona, mutta et löytäisi. Eikä siis puolisosi ole sitä mitenkään estänyt vaan minä. Näitä voi olla hänenkin kavereissaan. Kannattaa kyllä miettiä onko järkeä tuollaisessa suhteessa jossa jo tämmöinen asia aiheuttaa ahdistusta...
Miten tuollaisen asetuksen saa päälle? Kiinnostaisi.
Ei sellaista ole. Joskus 10v sitten oli vielä muttei enää.
Ne näkymättömät kaverit on mieskavereita joista miehesi ei halua sinun tietävän. Ehkä hän joskus vielä hän esittelee heidät 'kalakavereina".
Minulla itselläni fb-kaverilukumäärä näyttää x, mutta kun listalta laskee henkilöt niin niitä onkin y-määrä. Eli ajoittain face bugailee, eikä näytä edes henkilölle itselleen kaikkia omia kontakteja.
Se isompi luku kattaa myös ne, joilla ei enää ole Facebook-tiliä, mutta Messenger jäljellä/tili väliaikaisesti suljettu.
Vierailija kirjoitti:
En ole facebookissa, joten enpä siitä juuri mitään tiedä. Mies sen sijaan on, tai ex-mies. Yhteinen tuttumme sitten jossain vaiheessa näytti mulle jotain miehen päivitystä. En olisi ikinä edes arvannut, että hänellä on niin paljon naisystäviä. Peukuttelivat päivityksiä entisistä itäblokin maista, joissa mies oli matkustellut poikien kanssa moottoripyöräilemässä.
Seuraavalle retkelle palkkasin kv yksityisetsivän kohteesta ja eihän siinä kauan koneen laskeutumisen jälkeen mennyt, kun ensimmäinen tatjana oli käsivarsilla. Joten kiitos facebook, selvisipähän tuokin ja ei tarvinnut edes itse olla jäsen.
Näkisitpä Aasian viennin miesten tilit. Ns työkaverit (reiät) entisiltä työpaikoilta yhä mukana menossa, ja tietysti liikekumppanit: pikkutyttöikäiset aasialaiset tiukoissa mekoissa 🤔
Jos Ap ja kumppani ovat sopineet että ovat avoimia näistä ja takana on jotain ikävää ymmärrän kyllä huolen.
Etenkin jos kaverilistoilla kikkailulla on mahdollista peittää tietyn kaverin näkyvyyttä jollekin toiselle tietylle kaverille.
Toivottovasti Ap:n miesystävä on satuolento. Muuten pelkään hänen mielenterveyden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla itselläni fb-kaverilukumäärä näyttää x, mutta kun listalta laskee henkilöt niin niitä onkin y-määrä. Eli ajoittain face bugailee, eikä näytä edes henkilölle itselleen kaikkia omia kontakteja.
Näin.
Ihan eikö todella sinulla ole edes 1 ystävä jonka kanssa pohtisit puolisosi F.B kamut. Mikä sinua vaivaa kun asia et puolisoltasi kysy ja puolisolle puhu?
Vierailija kirjoitti:
Ne sun miehesi muut naiset on vaan estäneet sinut, niin et näe niitä. Kannattaa nyt nostaa kunnon meteli ja jätät sen sian saman tien. Aloitat polttamalla kaikki sen tavarat pihamaalla ennen kuin edes kysyt mitään.
ps. oletko ollut yhteydessä mihinkään terapiaan mustasukkaisuutesi osalta? Kannattaisi.
Ihmetyttää tämä lässytys joka viestissä. Ap sanoi että avoimuus sovittu ja kysyi selkeän kysymyksen, ei parisuhdeneuvoja.
Yksittäiset kaverit voi piilottaa. Yhteydenpito ja selfielähettelyt voi toimittaa messengerillä ja instaviesteillä vaikka ei olisikaan kaveri tai seuraisi instassa.
Jos ei halua että panokaveri näkyy listassa puolisolle vaan muut kaverit näkyy voi tehdä panoille oman listan joka näkyy vain itselle.
Panokaverin kannattaa myös peitellä jälkensä.
Vieraissakäyvät voivat viestitellä mesengerissä huoletta pitkin iltoja.
Jos Ap puolisosi on käynyt aiemmin vieraissa tekee hän sitä todennäköisesti toistekkin. Jos on narsisti niin tekee sitä ihan luonteensa puolesta huvikseen ja valehtelee sujuvasti.
Yhteistyössä huor*ntekijät voivat peittää jälkensä nätisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne sun miehesi muut naiset on vaan estäneet sinut, niin et näe niitä. Kannattaa nyt nostaa kunnon meteli ja jätät sen sian saman tien. Aloitat polttamalla kaikki sen tavarat pihamaalla ennen kuin edes kysyt mitään.
ps. oletko ollut yhteydessä mihinkään terapiaan mustasukkaisuutesi osalta? Kannattaisi.
Ihmetyttää tämä lässytys joka viestissä. Ap sanoi että avoimuus sovittu ja kysyi selkeän kysymyksen, ei parisuhdeneuvoja.
Minulle avoimuus ei tarkoita sitä että pitää kytätä puolison jokainen henkäisykin.
Tosiaan kannattaa miettiä voiko tuossa suhteessa ylipäänsä enää jatkaa jos uskottomuushistoriaa on. Kysy asiasta mieheltä. Jos ette pysty puhumaan tai tulee riita, suhteenne on aikalailla tuhoon tuomittu. Ikävä kyllä näissä jutuissa ei omille hulluille ajatuksille aina voi mitään, ja jos on aiemmin ollut uskoton, on todistustaakka valmiiksi tällä luottamuksen kertaalleen pettäneellä. Ehkä terapia ja ero?