Vauvapuolue ensi eduskunnan vaaleissa, ketä palstahulluja ehdokkaana
Kommentit (88)
Salaliittohörhöt ministerien erityisavustajiksi tulkkaamaan mitä ne EU, WEF ja USA kierouksissaan oikeasti ehdottelevat...!
Mumma perhe- ja peruspalveluministeriksi
Julkkisnaishullu, kyllähän nuoremmat ja kauniit naiset kuuluu ruotuun laittaa, etteivät luule itsestään liikoja. Saisi heittämällä kaikkien misogynistien ja rumien vanhojen katkerien naisten äänet.
Jos on julkkis tai somessa, kuuluu olla haukkujen kohteena! :D
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu
Hän menisi läpi Valta Kuulu Ketuille-joukkueessa ja pyrkisi tietenkin elinkeinoministeriöön hoitelemaan hopeakaivosasioita. Siinä harmaa nahka-Pomarfinn kivasti tepsuttaisi tahtia, kun pora työntyy neitseelliseen kallioperään.
Palsta-Igor voisi pyrkiä perssupuolueen listoilta (jos saisi kansalaisuuden). Kampanjoisi sillä strategialla, että jos joku muu kehottaa äänestäjiä äänestämään itseään, Igor huutaa väliin, että "miksi on ok, että ehdokas x:ää äänestetään, mutta ei minua?", "jos äänestätte ehdokas x:ää, kyllä minuakin pitää äänestää!", " ja entä minä, miksei kukaan äänestä minua, vaikka minäkin olen ehdokkaana?"
Igor-hullu propagandaministeriksi
Seksi osion puolelta "sitten heräsit"-hullu olisi luonteva opposition edustaja. Toistaisi vain kaikille tuota samaa sanontaa aiheesta riippumatta.
Ei saa keskustellahullu, puhemieheksi.
Kerrostalokyylä voisi pyrkiä kristillisten listalta, koska osaa luonnostaan jakaa kaiken, varsinkin tiedot ja mielipiteensä. Asuntoministerinä hän varmistaisi, että kerrostalojen rakentaminen loppuu nyt eikä heti, tai ainakin jokainen asunto pitää äänieristää vähintään metrin paksuisella kiviseinällä joka suunnasta.
Kampanjointi tapahtuisi heippalapuilla joka rappukäytävään.
Naapurin työtön pas ka-hullu työministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Ketä Kuka
Näsäviisasoikojahullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu
Hän menisi läpi Valta Kuulu Ketuille-joukkueessa ja pyrkisi tietenkin elinkeinoministeriöön hoitelemaan hopeakaivosasioita. Siinä harmaa nahka-Pomarfinn kivasti tepsuttaisi tahtia, kun pora työntyy neitseelliseen kallioperään.
Tämä yksilöhän on monilahjakkuus ja voisi haluta myös maa- ja metsätalousministeriksi. Siinä virassa hän ajaisi harmaakettujen etua hampaat irvessä ja jos vaikka homma ei menisikään ihan putkeen, niin pelastaisi ainakin oman nahkansa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin työtön pas ka-hullu työministeriksi.
Hän voisi sitten yllättää kesken vaalikauden kieltäytymällä vaan tekemästä mitään, koska joskus vuonna 1999 oli kuullut jonkun mummon sanovan vähän ilkeästi aikuisista terveistä miehistä, jotka makaavat kotona työttömyyskorvauksilla. Nih, siinä saisi Suomen kansa maistaa omaa lääkettään. Kun taas työtön hullu vetäisi vaan kannabbistuotteita ja psykoosilääkkeitä.
Ilmiannettu -hullu kansalaisia edustavaksi tarkkailijavirkamieheksi joka viheltäisi poikki minkä tahansa villiksi kiihtyneen täysistunnon.
Meghan-hullu hoitamaan Suomen suhteita Euroopan kuningashuoneisiin.
Sähköautohullu liikenneministeriksi.