HS: Aleksandra huomasi nelikymppisenä ettei olekaan hetero
"ALEKSANDRA on niin kutsuttu myöhäisherännyt. Sanalla viitataan pitkissäkin heterosuhteissa eläneisiin ihmisiin, jotka havaitsevat vasta nuoruusiän jälkeen, esimerkiksi kolme-nelikymppisenä, etteivät olekaan heteroita.
Monet heistä ovat menneet tätä ennen naimisiin, hankkineet lapsia, omakotitalon ja koiran tehneet kuten monet suomalaiset tekevät"
Onko täällä muita joille käynyt näin?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä muodin mukana menevät heterot ärsyttävät oikeasti seksuaalivähemmistöön kuuluvia. Helppohan se nykyaikana on vaan julistaa ettei ole hetero. Eri asia se oli meillä oikeilla ei-heteroilla silloin 80- ja 90-luvuilla...
Tajuatko yhtään kuinka typerältä kuulostat?
Onko oikea lesbo vain sellainen joka huomaa lesboutensa viimeistään peruskouluiässä? Kelpuutatko jos tunnistaa seksuaalisuutensa 20-vuotiaana? Mutta 30-40-vuotiaana heräävät onkin varmasti feikkejä?Kyseessä on bi, jos on kerran miehen kanssa ollut suhteessa.
Jankuti jankuti.
Lesbolle suhde mieheen olisi kauhistus. Ei "ihan kiva". Ihan kuten heterolle ajatus samasta sukupuolesta on kuvottava. Miksei kyseessä voisi olla vaikka keski-iän kriisi? Kuka sanoo, että vain nuorena voi tehdä "vääriä" valintoja?
Joo, seksuaalisuus vakiintuu kyllä reilusti alle 40-vuotiaana. Jostain muusta lienee kyse tässä ilmiössä, lesboiluhan on nykyään kovin trendikästä.
Argh! Harva lepso on satarosenttinen leSSbo. Minua on yritetty kaksi kertaa polyamoria suhteeseen. Olen liian rauhallinen luonne kahden naisen pyöritykseen. Yhdessäkin on melkein yksi liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se oivallus, että kun nainen ja äiti haluaa mekon sijaan reisitaskuhousut, niin seksuaalisuus on muuttunut, sillai niinku uudistunut.
Että ihanko oikeasti seksuaalinen identiteetti näkyy edelleen ensisijaisesti siinä, millaiset kulttuurisidonnaiset vaateparret valitsee?
Tuo oli aika hassu kohta kyllä, kliseinen. Miten mekot liittyy lesbouteen?
Jos vaatteet eivät mitenkään liittyisi sukupuoli-identiteettiin, näkisimme varmasti Suomessakin enemmän miehiä mekoissa.
Miten seksuaalisuus liittyy sukupuoli-identiteettiin?
Osa miehistä menee paniikiin ja lapsi myös jos äiti lähteekin naisen kelkkaan. Eikä minulle ole tähän päivään saakka selvinnyt mitä on naisen seksuaalisuus ydintä myöden. Kuin lehti ristaallokossa kovalla tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle esitteli itsensä aikanaan eräs nainen lesbona ja sitten kertoi että on poly ja panee myös miesten kanssa. Sittemmin en oo ottanut ihmisten määritelmiä seksuaalisuuksistaan kovin tosissaan.
Minulle taas eräs helsinkiläinen nainen kertoi kuuluvansa seksuaalivähemmistöön (ylpeänä kertoi). Kysyin asiasta hieman kierrellen niin hänellä oli poikaystävä eikä mitään lesbokokemuksia. Ajattelin että onpa mielenkiintoista, olikohan se vain helsinkiläisen mielestä tavoiteltavaa niin sanoi tuolla tavalla (meillä täällä korvessa ei ole mitään väliä tai seksuaalinen suuntautuminen ei tuo lisäarvoa ihmiselle).
Toi on 200 vuotta vanha juttu naiselle tunnustaa olevansa lepso. Seuraava täky on piiskaus. Seuraava on ......
Ai todisteet? Mites ois Picasson teokset!
Olipa naivi artikkeli. Reisitaskuhousut=lepakko.
incel kirjoitti:
Argh! Harva lepso on satarosenttinen leSSbo. Minua on yritetty kaksi kertaa polyamoria suhteeseen. Olen liian rauhallinen luonne kahden naisen pyöritykseen. Yhdessäkin on melkein yksi liikaa.
Nimimerkistäsi päätellen ei ole yritetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle esitteli itsensä aikanaan eräs nainen lesbona ja sitten kertoi että on poly ja panee myös miesten kanssa. Sittemmin en oo ottanut ihmisten määritelmiä seksuaalisuuksistaan kovin tosissaan.
Minulle taas eräs helsinkiläinen nainen kertoi kuuluvansa seksuaalivähemmistöön (ylpeänä kertoi). Kysyin asiasta hieman kierrellen niin hänellä oli poikaystävä eikä mitään lesbokokemuksia. Ajattelin että onpa mielenkiintoista, olikohan se vain helsinkiläisen mielestä tavoiteltavaa niin sanoi tuolla tavalla (meillä täällä korvessa ei ole mitään väliä tai seksuaalinen suuntautuminen ei tuo lisäarvoa ihmiselle).
Nykyään heterot ovat queerejä. Jos mies on suhteessa epä-binäärisen tai biseksuaalisen naisen kanssa, niin heillä on queer-suhde. Jos se epä-binäärinen nainen kanavoi enemmän maskuliinista energiaa, niin heterosuhde muuttuu homosuhteeksi. Nyt Pride-karkeloissakin on nykyään enemmän transeja, heteroqueerejä, heteropolyamoraalisia, heterokinkyjä, heteroturreja ja heteroaseksuaaleja kuin oikeita seksuaalivähemmistöjen edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään heterot ovat queerejä. Jos mies on suhteessa epä-binäärisen tai biseksuaalisen naisen kanssa, niin heillä on queer-suhde. Jos se epä-binäärinen nainen kanavoi enemmän maskuliinista energiaa, niin heterosuhde muuttuu homosuhteeksi. Nyt Pride-karkeloissakin on nykyään enemmän transeja, heteroqueerejä, heteropolyamoraalisia, heterokinkyjä, heteroturreja ja heteroaseksuaaleja kuin oikeita seksuaalivähemmistöjen edustajia.
Y h y y
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja. Heterot hamuamassa paikkaa uhripyramidissa, ei saatana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasveissa on lajeja, joilla yksilöt ovat
-joko naaraspuolisia tai koiraspuolisia
-sekä koiras- että naaraspuolisiaJälkimmäisissä on lajeja j a yksilöitä, joilla on
-erikseen hede- ja emikukkia
-sekä emit että heteet sisältäviä kukkia
-pelkkiä emikukkia ja sekä emit että heteet sisältäviä kukkia
-pelkkiä hedekukkia ja sekä emit että heteet sisältäviä kukkiaSukupuolten erilaiset ilmenemismuodot ovat siis kasveilla erittäin kirjavat.
Miksei sukupuolisuuden ilmeneminen olisi kirjavaa myös eläimillä? Miksei sukupuolisuuden ilmeneminen olisi kirjavaa myös ihmisellä?
Miksei sukupuolisuuden kirjavuuden ilmeneminen ihmisillä koskisi myös sukupuoli-identiteettiä?Siispä, rauhaa.
Silloin pitää puhua sukupuoli-identiteetistä ja sen moninaisuudesta. Ihmiset ovat nisäkkäitä, eivät etanoita, merihevosia, vuokkokaloja tai avokadoja.
Ihmislajilla on kaksi sukupuolta, 3 seksuaalista suuntautumista ja 7 miljardia persoonallisuutta.
Siinä rutisevat intersukupuolisten luut bussin alla, kun sukupuolipoliisi rauhoittelee itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän tämä eheyttäminen homosta heteroksi on yhtä luonnollista. Toimii siis molempiin suuntiin.
Jos penis voi olla naisen sukupuolielin ja vagina miehen, niin homoseksuaalisuutta ei ole olemassa.
Eikä heteroseksuaalisuutta, muruseni.
Jotenkin kummasti ihmiset kuitenkin pystyvät rakastamaan toisiaan tässä maailmassa, jossa on myös transsukupuolisia. Myös transihmiset rakastavat ja saavat rakkautta.
Mutta hei, sinun ei tarvitse! Suostumus koskee kaikkia.
Lopettakaa sitten homoseksuaalien ahdistelu ja käsitteiden vääristely. Jostain syystä heterot ovat saaneet olla rauhassa tyttödikiltä ja bonusreiältä.
Otahan lääkkeesi. Tässä ketjussa puhutaan oman seksuaalisen suuntautumisen löytämisestä myöhään elämässä ja minä olen tavallinen, keski-ikäinen täti aivan tavanomaisilla reiillä.
Ilmiannan transvihaviestisi, syrjintä ei ole freessiä.
Kenenkään ei edelleenkään tarvitse ryhtyä suhteisiin kenenkään toisen kanssa, rakkauselämä perustuu vapaaehtoisuudelle.
Miksi sitten olette laventamassa homoseksuaalisuuden sisältämään vastakkaisen sukupuolen edustajat?
Mikä on sinun määritelmäsi homoseksuaalisuudelle?
En minä ole määrittelemässä kenenkään seksuaalisuutta.
Etkä sinäkään voi, omasi ulkopuolella. Et voi mitenkään tietää, kuka käyttää itsestään termejä homo, bi tai hetero milläkin perusteella, et näe heidän tai heidän kumppaniensa housuihin, heidän seksuaalihistoriaansa tai terveystietojaan.
Mikään määrä palstalla huutamista ei muuta asiaa. Et voi hallita muita ihmisiä.
Yhteiskunta ei toimi niin, että jokainen keksii vakiintuneille käsitteille oman sisällön. Syrjityn vähemmistön larppaaminen fetissimielessä on erityisen vastenmielistä. Ei ole yksityisasia, jos vihervasemmisto, transit ja transaktivistit syöttävät narratiivia, jossa seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu identiteettiin, eikä biologiseen sukupuoleen.
Jos sinä identifioituisit transrodulliseksi, niin olisiko blackface stunning and brave?
Minä en vieläkään tajua, miksi se, että totean, ettet voi kontrolloida muiden tapaa sanoittaa omia seksuaali-identiteettejään, tarkoittaisi, että haluan pakottaa sinut tai jonkun muun hyväksymään rakkauselämäänsä ihmisiä tai elimiä, joita ette halua.
Asia nyt vain on näin. Transihmisiä on olemassa, ja heillä on kumppaneita, ja näillä kummillakin on sanoja omalle seksuaaliselle suuntautumiselleen. Minä tai sinä emme niihin voi vaikuttaa, sen enempää kuin kaappihomoperheenisän tai miehiä panevan polylesbon itse itsestään käyttämiin sanoihin.
Kehollinen ja seksuaalinen itsemääräämisoikeus koskee ihan meitä kaikkia. Ei sinun tarvitse olla yhdenkään transihmisen kanssa ellet halua. Jospa et kuitenkaan levittäisi heistä väärää tietoa tai vihaviestejä.
Sama
Kävit sitten poistattamassa vastausviestin, kun argumentit eivät kestäneet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se oivallus, että kun nainen ja äiti haluaa mekon sijaan reisitaskuhousut, niin seksuaalisuus on muuttunut, sillai niinku uudistunut.
Että ihanko oikeasti seksuaalinen identiteetti näkyy edelleen ensisijaisesti siinä, millaiset kulttuurisidonnaiset vaateparret valitsee?
Tuo oli aika hassu kohta kyllä, kliseinen. Miten mekot liittyy lesbouteen?
Jos vaatteet eivät mitenkään liittyisi sukupuoli-identiteettiin, näkisimme varmasti Suomessakin enemmän miehiä mekoissa.
Miten seksuaalisuus liittyy sukupuoli-identiteettiin?
Monin eri tavoin. Seksuaalisuutta nyt kuitenkin ilmennetään sukupuolen ja sukupuoli-identiteetin kautta. Vähän sama kuin kysyisi, miten kieli liittyy puhumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten omakotitalo, lapset ja koira liittyy seksuaaliseen suuntautumiseen? Ajatteleeko ap, että lesbot ei asu omakotitalossa, ota koiraa tai hanki lapsia?
Ap lainasi HS:n tekstiä. Ei se ollut hänen oma ajatuksensa pösilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasveissa on lajeja, joilla yksilöt ovat
-joko naaraspuolisia tai koiraspuolisia
-sekä koiras- että naaraspuolisiaJälkimmäisissä on lajeja j a yksilöitä, joilla on
-erikseen hede- ja emikukkia
-sekä emit että heteet sisältäviä kukkia
-pelkkiä emikukkia ja sekä emit että heteet sisältäviä kukkia
-pelkkiä hedekukkia ja sekä emit että heteet sisältäviä kukkiaSukupuolten erilaiset ilmenemismuodot ovat siis kasveilla erittäin kirjavat.
Miksei sukupuolisuuden ilmeneminen olisi kirjavaa myös eläimillä? Miksei sukupuolisuuden ilmeneminen olisi kirjavaa myös ihmisellä?
Miksei sukupuolisuuden kirjavuuden ilmeneminen ihmisillä koskisi myös sukupuoli-identiteettiä?Siispä, rauhaa.
Silloin pitää puhua sukupuoli-identiteetistä ja sen moninaisuudesta. Ihmiset ovat nisäkkäitä, eivät etanoita, merihevosia, vuokkokaloja tai avokadoja.
Ihmislajilla on kaksi sukupuolta, 3 seksuaalista suuntautumista ja 7 miljardia persoonallisuutta.
Siinä rutisevat intersukupuolisten luut bussin alla, kun sukupuolipoliisi rauhoittelee itseään.
Jospa transit vain lopettaisivat intersukupuolisten käyttämisen ihmiskilpenään. Intersukupuoliset eivät ole uusia sukupuolia, vaan intersukupuolisuuden tilat ovat sukupuolittuneita. Klinefelteriä esiintyy vain miehillä ja Turneria vain naisilla. Transsukupuolisilla ei esiinny intersukupuolisuutta sen enempää kuin muussakaan väestössä. Kromosomipoikkeamat eivät muodosta uusia sukupuolia sen enempää kuin Down-ihmiset ovat uusi ihmislaji.
Transaktivistit voisivat lopettaa intersukupuolisten kärsimyksellä ratsastamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän tämä eheyttäminen homosta heteroksi on yhtä luonnollista. Toimii siis molempiin suuntiin.
Jos penis voi olla naisen sukupuolielin ja vagina miehen, niin homoseksuaalisuutta ei ole olemassa.
Eikä heteroseksuaalisuutta, muruseni.
Jotenkin kummasti ihmiset kuitenkin pystyvät rakastamaan toisiaan tässä maailmassa, jossa on myös transsukupuolisia. Myös transihmiset rakastavat ja saavat rakkautta.
Mutta hei, sinun ei tarvitse! Suostumus koskee kaikkia.
Lopettakaa sitten homoseksuaalien ahdistelu ja käsitteiden vääristely. Jostain syystä heterot ovat saaneet olla rauhassa tyttödikiltä ja bonusreiältä.
Otahan lääkkeesi. Tässä ketjussa puhutaan oman seksuaalisen suuntautumisen löytämisestä myöhään elämässä ja minä olen tavallinen, keski-ikäinen täti aivan tavanomaisilla reiillä.
Ilmiannan transvihaviestisi, syrjintä ei ole freessiä.
Kenenkään ei edelleenkään tarvitse ryhtyä suhteisiin kenenkään toisen kanssa, rakkauselämä perustuu vapaaehtoisuudelle.
Miksi sitten olette laventamassa homoseksuaalisuuden sisältämään vastakkaisen sukupuolen edustajat?
Mikä on sinun määritelmäsi homoseksuaalisuudelle?
En minä ole määrittelemässä kenenkään seksuaalisuutta.
Etkä sinäkään voi, omasi ulkopuolella. Et voi mitenkään tietää, kuka käyttää itsestään termejä homo, bi tai hetero milläkin perusteella, et näe heidän tai heidän kumppaniensa housuihin, heidän seksuaalihistoriaansa tai terveystietojaan.
Mikään määrä palstalla huutamista ei muuta asiaa. Et voi hallita muita ihmisiä.
Yhteiskunta ei toimi niin, että jokainen keksii vakiintuneille käsitteille oman sisällön. Syrjityn vähemmistön larppaaminen fetissimielessä on erityisen vastenmielistä. Ei ole yksityisasia, jos vihervasemmisto, transit ja transaktivistit syöttävät narratiivia, jossa seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu identiteettiin, eikä biologiseen sukupuoleen.
Jos sinä identifioituisit transrodulliseksi, niin olisiko blackface stunning and brave?
Minä en vieläkään tajua, miksi se, että totean, ettet voi kontrolloida muiden tapaa sanoittaa omia seksuaali-identiteettejään, tarkoittaisi, että haluan pakottaa sinut tai jonkun muun hyväksymään rakkauselämäänsä ihmisiä tai elimiä, joita ette halua.
Asia nyt vain on näin. Transihmisiä on olemassa, ja heillä on kumppaneita, ja näillä kummillakin on sanoja omalle seksuaaliselle suuntautumiselleen. Minä tai sinä emme niihin voi vaikuttaa, sen enempää kuin kaappihomoperheenisän tai miehiä panevan polylesbon itse itsestään käyttämiin sanoihin.
Kehollinen ja seksuaalinen itsemääräämisoikeus koskee ihan meitä kaikkia. Ei sinun tarvitse olla yhdenkään transihmisen kanssa ellet halua. Jospa et kuitenkaan levittäisi heistä väärää tietoa tai vihaviestejä.
Sama
Miksi sitten haukutte eheyttävästä heteroseksistä kieltäytyviä homoseksuaaleja transfoobikoiksi ja seksuaalisiksi rasisteiksi, sekä patologisoitte homoseksuaalisuuden genitaalifetissiksi, josta on "creepy toitottaa"? Miksi sitten transleidit tyrkyttävät tyttödikkiä lesbojen deittisovelluksissa ja tapaamispaikoissa?
Transaktivistin todellinen karva paljastuu aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä muodin mukana menevät heterot ärsyttävät oikeasti seksuaalivähemmistöön kuuluvia. Helppohan se nykyaikana on vaan julistaa ettei ole hetero. Eri asia se oli meillä oikeilla ei-heteroilla silloin 80- ja 90-luvuilla...
Onko oikea lesbo vain sellainen joka huomaa lesboutensa viimeistään peruskouluiässä? Kelpuutatko jos tunnistaa seksuaalisuutensa 20-vuotiaana? Mutta 30-40-vuotiaana heräävät onkin varmasti feikkejä?Kyseessä on bi, jos on kerran miehen kanssa ollut suhteessa.
Sinäkö et usko, että kukaan on koskaan mennyt avioliittoon vastakkaisen sukupuolen kanssa, koska on kokenut (painostusta), että niin kuuluu tehdä? Taidat olla aika nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö et usko, että kukaan on koskaan mennyt avioliittoon vastakkaisen sukupuolen kanssa, koska on kokenut (painostusta), että niin kuuluu tehdä? Taidat olla aika nuori.
Onko Hesarin hahmo joskus pakotettu heterosuhteeseen, vai onko hän ollut siinä vapaasta tahdosta ja kokenut halua kumppania kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Että sellasta. Itse tajusin 30-vuotiaana että toinen mies kiinnostaa enemmän kuin naiset.
Miksi tätäkin piti alapeukuttaa? 😅😅 Tuntuu niin vapautuneelta kun voi vapaasti olla munan perässä (siis sellaista metsästämässä). Ennen ei lainkaan hymyilyttänyt aamuisin saati muulloinkaan.